Onkohan se Salmisen Riku käynyt rankaisemassa Annastiinaa?
Niinpä niin. Melkoista apurahasta ja kisoista saaduista taskurahoista toiseen elämistä se kaiketi ihan arvokisatason suomalaisilla kaiketi on. Pitkämäki taitaa ehkä olla ollut ainoa suomalaisyleisurheilija 2000-luvulla, kenellä lienee sukankin varteen vähän jäänyt.Yleisurheilulla on vaan Suomessa vaikea elää taloudellisesti? Ei se helppoa ole Duplantisillakaan ollut. Nyt kaveri on miljonääri...
Suomi on joskus ollut suht hyvä uinnissa? Jani Sievinen, Antti Kasvio, Vesa Hanski? Hanna-Maria Seppälä to name a few...
Ketä on tulossa? Matti Mattson? Joo voitti Tokiosta mitalin. Nyt oli aika hiljaista.
Mä olen kanssa aina tykännyt näistä kansainvälisistä olympiakoosteista. En muista yhtään miten kauan niitä on näytetty, mutta ne on jo jonkun aikaa ollut "pakko" nähdä. Viime talvikisoista ei tosin tainnut sellaista tulla lainkaan.Mahtava kooste, jopa koskettava. Kiitos Pariisi!
Monelta Alizee esiintyy tänään?
Jaahas nyt vaikuttaa siltä, että vaihdan Hoopin selostukseen nämä päättäjäiset. Tuskin tulee montakaan kertaa enää kuultua legendan selostuksia. Haikeutta ilmassa. Keitän päättäjäiskahvit ja itken.
Annastiinan, Petran ja Anni Jämsän välinen grillaus olisi epäilemättä miellyttävää katseltavaa.
Luulen, että se olis Annastiina, joka rankaisisi.Onkohan se Salmisen Riku käynyt rankaisemassa Annastiinaa?
Vähän veikkaan, että tämä oli jopa Rikun toive. Päivät voit haahuilla ja illalla nopea raportti jonkun baarin oven vierestä ja kun kamera sammuu niin…. Sokka irti!Rikun rooli näissä kisoissa oli yllättävän juoksupoikamainen. Yllättävä ratkaisu Yleltä.
Otti Jussin ja Pauluksen roolin kisojen ryyppäävänä toimittajana.Rikun rooli näissä kisoissa oli yllättävän juoksupoikamainen. Yllättävä ratkaisu Yleltä.
Nyt on kyllä rasistista fr fr.Yhtään tummaihoista ei mukana kuorossa? Pelaako nuo Putinin pussiin?
Kyl mä veikkaan että tossakin kaupungissa on sekoiltu suht antaumuksella vuosien aikana.
Kyllä Eikka veti biisin Pariisin taivaan alla paremmin! Eikka lavalle!
Suomalaisen kultakauden taiteilijoiden kosteista illoista Pariisissa vuosisadan vaihteessa saisi kunnon veijarikomedian aikaan.Kyl mä veikkaan että tossakin kaupungissa on sekoiltu suht antaumuksella vuosien aikana.