Persoonana sitäkin räväkämpi. Lieneekö jo toinen elämänkerta tekeillä.Korte on ihan virallisesti turistina tuolla. Ei tarvinnut edes juosta tällä kertaa.
Eikö se 1500 metrillä yrittänyt juurikin pudottaa vauhdilla muut, sitä mietin.Eikö se nimenomaan jää aina alussa pääryhmästä taakse peesailemaan?
Lähteeköhän Jaakoppi taas vetämään hullun lailla.
Taisi viisastua vahingostaan.Eikö se 1500 metrillä yrittänyt juurikin pudottaa vauhdilla muut, sitä mietin.
Kuka enää sanoo, etteikö keihäänheitto olisi kansainvälinen laji?!Saattaa olla ettei Eurooppaan tule yhtään keihäsmitalia. Ei miehissä eikä naisissa.
Miks noi ei puhu mitään tossa juoksun aikana? Ite vetäisin kunnon tikitalkia tuolla muille.
Ingetalkkia. Eli ei puhuta.Miks noi ei puhu mitään tossa juoksun aikana? Ite vetäisin kunnon tikitalkia tuolla muille.
Äijä olis kuten Vallu. Ei sekään tosin puhunut, mutta vilkuili päälle. Ottaisit uudet aseet käyttöön, mutta Vallulta yrjöäminen. Matkalla annattaisit verbaalisesti ja loppusuoralla yrjöäisit päälle. Minä taputtaisin sinulle kotikatsomosta ja mylvisin täällä ylistyksiä.Miks noi ei puhu mitään tossa juoksun aikana? Ite vetäisin kunnon tikitalkia tuolla muille.
Kyllä menee sille tasolle et EM-kisoista otetaan mitalit jos otetaan. 2015 edellinen MM-kisojen keihäsmitali Suomelle ja 2012 olympiamitali. Ensi vuonna 10v keihäsmitalista jossa koko maailma.Kuka enää sanoo, etteikö keihäänheitto olisi kansainvälinen laji?!
Onko hänellä lapsia? Ikä saattaa nimittäin tulla Mutazilla itsellään vastaan, mutta kukapa minä olen tuomitsemaan etukäteen 45-vuotiaan mitalisaumoja.Barshim voittaa kotikisat 2036
Saattaa olla ettei Eurooppaan tule yhtään keihäsmitalia. Ei miehissä eikä naisissa.
Ite vetäisin kunnon hernekeittotankkaukset kisaviikolla ja pierisin koko matkan.Miks noi ei puhu mitään tossa juoksun aikana? Ite vetäisin kunnon tikitalkia tuolla muille.
Siihen ei pystyisi kuin Ezekiel Kemboi, ja hänkin on jo juoksunsa lopettanut.Miks noi ei puhu mitään tossa juoksun aikana? Ite vetäisin kunnon tikitalkia tuolla muille.
Ingebrigtsenit syyttävät valmentajaisäänsä väkivallasta ja kiristämisestä yms. ja lopettivat valmennussuhteensa. Nordas jäi edelleen valmentajaisän valmennukseen silti ja tässä on riidan syyMiksi turskat eivät ole kavereita? Onko joku käynyt toisen kuormalla?
Barshim voittaa kotikisat 2036