Voiko Tamberilta sitten, jos ei osannut ajaa viimeksi partaansa kuin toiselta puolen?Ei voi ylitystä odottaa tältä eteläafrikkalaiselta, joka ei osannut edes saman parin kenkiä laittaa jalkaan
Mulla on tollaset samanlaiset muuten.Nyt on Etelä-Afrikan kilpailijalla JA valmentajalla kunnon himonussijan viikset. Kahdet viikset eivät valitettavasti riittäneet toisen korkeuden ylitykseen.
On niitä ihmisiä tavallisilla työpaikoillaankin vaikka kuinka sairaana ja eivät saavuta elämässään mitään ihmeellistä. No työnsankarina on ilmeisesti kunniallisempaa muka maata aikanaan haudassa.Onhan tämä ihan hölmöä hommaa jo. Ainakin musta, mutta en saavutakaan elämäni aikana mitään ihmeellistä.
Vietereiden sijasta kaivaa kohta kengästä munuaiskiviä ja syytää niitä pitkin kenttää.Tamburiini on sen verran erikoinen seppä että on voinut ihan hyvin vaikka trollata.
Ei kai nyt sentään. Melkoisesti on mies ainakin laihtunut sitten viime näkemän.Tamburiini on sen verran erikoinen seppä että on voinut ihan hyvin vaikka trollata.
Pics or it didn't happen!Mulla on tollaset samanlaiset muuten.
Toki Rädyn aikaan ei ollut koko somea.Kyllä Rätykin heitti ties millä puudutuksilla Stuttgartissa. Kunnianhimoinen urheilija arvokisafinaalissa ei hevin periksi anna. Kisakylän piirileikittäjät ja somettajat sitten varmaan erikseen.
Ois kyllä huikeaa psykologista sodankäyntiä jos olisi keksinyt koko homman ja kävi vielä tiputtamassa pari ekaa tarkoituksella hämäykseksi.Tamburiini on sen verran erikoinen seppä että on voinut ihan hyvin vaikka trollata.
Pakko se on olla kun meidän veromarkoilla hyppää.Ollaanko me porukalla Tamburiinin puolella?
Tässä naisten keihäässä on ihan kunnon kissoja paikalla.
Norjalainen saisi viskoa minua.Anteeksi setämiesmäisyyteni, mutta on tuo Puolan keihäänheittäjätär kaunis. Taisin rakastua taas.
Miespuolinen Kissa taisi kisailla jo aiemmin.Tässä naisten keihäässä on ihan kunnon kissoja paikalla.
Ja Tuula Laaksalon tapaan heittävät kepin lappeelleen.Tässä naisten keihäässä on ihan kunnon kissoja paikalla.
Onks toi Dave Andreychukin tytär toi puolalainen?