Pariisin olympialaisten liveseuranta 1.8.2024

  • 24 541
  • 727

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jari Porttila, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
Golfselostaja käyttää hyvin kyseenalaista ja sangen yleistä ilmausta, golfissa kaikki on mahdollista. Ei ole. Esim. se, että Urho Kekkosen pää nousee tiin alta esiin ennen draivia on sanoisin täysin mahdotonta. Joten ei, golfissa kaikki ei ole mahdollista.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Golfselostaja käyttää hyvin kyseenalaista ja sangen yleistä ilmausta, golfissa kaikki on mahdollista. Ei ole. Esim. se, että Urho Kekkosen pää nousee tiin alta esiin ennen draivia on sanoisin täysin mahdotonta. Joten ei, golfissa kaikki ei ole mahdollista.

Kaikkea sitä kuulee. Ja vielä minun verorahoillani.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jari Porttila, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
En ehtinyt näkemään Partasen raatamista. Oliko se alusta asti tuskaista?
 

PtG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Edmonton, FC Pojat
Golfselostaja käyttää hyvin kyseenalaista ja sangen yleistä ilmausta, golfissa kaikki on mahdollista. Ei ole. Esim. se, että Urho Kekkosen pää nousee tiin alta esiin ennen draivia on sanoisin täysin mahdotonta. Joten ei, golfissa kaikki ei ole mahdollista.

Seuratkaas, kun Tuomas Raja pääsee yleisurheilussa vauhtiin. Kaikki on ääretöntä. Kentällä on äärettömän kuuma, joku on äärettömän nopea.

Pitäisin näitäkin aika mahdottomina asioita. Kaikki ei ole mahdollista.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
En ehtinyt näkemään Partasen raatamista. Oliko se alusta asti tuskaista?
Sitähän se oli. Käytännössä ensimmäisestä sekunnista lähtien.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
En ehtinyt näkemään Partasen raatamista. Oliko se alusta asti tuskaista?
Sellaiset seitsemän kilsaa pysyi kärkijoukossa, kun kärkiporukka nosti vauhtia ei pysynyt mukana ja sitten alkoi olla vaikeampaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Itse laitoin soudun pyörimään telkkariin. Siellä mennään henkilö henkilöä vastaan hyvin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mun mielestä on vaan jotenkin absurdia nähdä USA mitalitaulukossa vasta seitsemäntenä. Ei ne oikein matalempana vois enää olla.
 

vitozzius

Jäsen
Ei tämä thaikku olekaan enää niin hyvä miltä näytti Koljosta vastaan, miksihän.. Joskus sulkapallo vaihdetaan jo yhden pisteen jälkeen. Montako hanhea näiden kisojen aikana teurastetaan?
 

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Olen jotenkin tykästynyt jousiammuntaan. Nytkin pyörii Maxilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös