Huono pakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Ketterä
Aina on hyvä syy juoda kahvia.Saako 35 sijalla juoda, 35-sijan kahvit?
Aina on hyvä syy juoda kahvia.Saako 35 sijalla juoda, 35-sijan kahvit?
Pitäisi heti kello 17 jälkeen nyrkki puhua.Mihin aikaan se Pihla hakkaa sen toisen naisen?
Vastaan itselleni, klo 17 jälkeen. Kiitos Ylen teksti-tv ja verorahat!Mihin aikaan se Pihla hakkaa sen toisen naisen?
Golfselostaja käyttää hyvin kyseenalaista ja sangen yleistä ilmausta, golfissa kaikki on mahdollista. Ei ole. Esim. se, että Urho Kekkosen pää nousee tiin alta esiin ennen draivia on sanoisin täysin mahdotonta. Joten ei, golfissa kaikki ei ole mahdollista.
Golfselostaja käyttää hyvin kyseenalaista ja sangen yleistä ilmausta, golfissa kaikki on mahdollista. Ei ole. Esim. se, että Urho Kekkosen pää nousee tiin alta esiin ennen draivia on sanoisin täysin mahdotonta. Joten ei, golfissa kaikki ei ole mahdollista.
Sehän voitti.En ehtinyt näkemään Partasen raatamista. Oliko se alusta asti tuskaista?
En ehtinyt näkemään Partasen raatamista. Oliko se alusta asti tuskaista?
Sitähän se oli. Käytännössä ensimmäisestä sekunnista lähtien.En ehtinyt näkemään Partasen raatamista. Oliko se alusta asti tuskaista?
Sellaiset seitsemän kilsaa pysyi kärkijoukossa, kun kärkiporukka nosti vauhtia ei pysynyt mukana ja sitten alkoi olla vaikeampaa.En ehtinyt näkemään Partasen raatamista. Oliko se alusta asti tuskaista?
:D Alan katsomaan Areenasta.Sehän voitti.
Pärjäisköhän Partanen niille?Seuraava kävely alkaa, naisten 20 km.
Jos joku väittää että tämä ei ole Janne Holmenin veroinen paukku niin väittää jotain aivan muuta.Sehän voitti.
Olin jotenkin aikaisemmin ymmärtänyt, että nää jutut on kustannettu käyttäjän Roger Moore verorahoilla?Kaikkea sitä kuulee. Ja vielä minun verorahoillani.
Olin jotenkin aikaisemmin ymmärtänyt, että nää jutut on kustannettu käyttäjän Roger Moore verorahoilla?