Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Noniin. Naiset ovat saapuneet kentälle! Jännitys tiivistyy...
Ja sen verran lainaan vielä itseäni, eli jos ja kun otetaan huomioon myös naispelaajat niin Serena Williamsia ei voi unohtaa. Mielestäni ihan omaa luokkaansa tennispelaajista kun puhutaan sellaisesta kansainvälisestä supertähdestä.Eikö tuo "heittämällä" ole aika rajusti sanottu, kun kai sen Federerin voi myös tähän keskusteluun nostaa.
Kyllä Yle tennistä näyttää, nytkin tulee, toki jälkilähetyksenä, kun naisten matsi viivästy tuon aiemman pelin takia. Kuunnelkaa lähetystä, niin tiedätte mitä tapahtuu.
Milloin suopotkupallo, kännykänheitto, eukonkanto ja mämmin kilpasyönti olympialaisiin, niin saataisiin mekin muutamat kullat?Oikeasti näyttää muuten olevan lippupallo, baseball, softball, lacrosse, squash ja kriketti. Jenkeille pedattu muutama ilmainen kulta.
Sitten kun saadaan taas kotikisat.Milloin suopotkupallo, kännykänheitto, eukonkanto ja mämmin kilpasyönti olympialaisiin, niin saataisiin mekin muutamat kullat?
Williams on kiistatta kaikkien aikojen paras naispelaaja. Kommentillani viittasin ainoastaan miestennikseen.Ja sen verran lainaan vielä itseäni, eli jos ja kun otetaan huomioon myös naispelaajat niin Serena Williamsia ei voi unohtaa. Mielestäni ihan omaa luokkaansa tennispelaajista kun puhutaan sellaisesta kansainvälisestä supertähdestä.
Juu näin mä vähän ajattelinkin. Mutta mielestäni ei ole liioiteltua sanoa että Williams on GOAT ihan kaikki huomioiden.Williams on kiistatta kaikkien aikojen paras naispelaaja. Kommentillani viittasin ainoastaan miestennikseen.
Williams on kiistatta kaikkien aikojen paras naispelaaja. Kommentillani viittasin ainoastaan miestennikseen.
Mut joo olihan Sharapova hyvä ja niin oli Federerkin. Kalpenevat kuitenkin uranaikaisissa saavutuksilla Djokolle ja Serenalle.
Crap. Olen niin nuori että en ollut Crafista edes kuullut :D Sori!Taitaa olla 1 gran slam voitto enemmän ku Steffi Craf:lla...
Facessa tuli vastaan hyvä video jossa joku huutaa Steffille,( joka on syöttämässä ) Will You marry me...
Steffi miettiä hetken ja kysyy: How much money you have...
Juuri niin itse asiassa. Nykyään on tapana, että järjestäjä saa ehdottaa muutamaa lajia mukaan kisoihin, perustuen omiin mieltymyksiinsä ja kulttuuriinsa.Oikeasti näyttää muuten olevan lippupallo, baseball, softball, lacrosse, squash ja kriketti. Jenkeille pedattu muutama ilmainen kulta.
Tuleekos uinnissa enää finaaleja?
On kyllä köyhää pelisilmää Yleltä näyttää yli puoli tuntia sitten ratkenneen miesten kvartsifinaalin koostetta samalla kun naisten välierä on jo täydessä tohinassa.Yle mitä helvettiä nyt taas miesten kooste pois ja naisten välierää kehiin.
Hyvää draamaa!Australia tasoitti sekunti ennen loppua.
Crap. Olen niin nuori että en ollut Crafista edes kuullut :D Sori!
Edit: nimi taidettiin kirjoittaa kylläkin G:llä eli Graf.
Juuri niin itse asiassa. Nykyään on tapana, että järjestäjä saa ehdottaa muutamaa lajia mukaan kisoihin, perustuen omiin mieltymyksiinsä ja kulttuuriinsa.
Tokiossa Japanin ehdotuksesta mukaan tulivat baseball, softball, karate, skeittaaminen, kiipeily ja surffaaminen. Nyt Pariisissa ehdotukset olivat breakdance, skeittaaminen, kiipeily ja surffaaminen. Cortinan talvikisoissa mukaan tulee jonkinlainen vuoristohiihto, jossa vedetään ylös ja alas jossain miljoonan kilometrin korkeudessa vuoriston survival skilleillä. Googleen ski mountaineering.