...
12. Dream Team -Harchester United-
...
Oijoi nyt löytyi timantti. Miten olenkaan voinut unohtaa tämän. Tätä tuli naurettua ja ihailtua joskus kun ajat oli paremmat.
...
12. Dream Team -Harchester United-
...
Ville Haapasalon Venäjän-matkaohjelmat,
Hieno mies!
Ja vielä lopuksi Haapasalon venäjän-matkaohjelmat olivat loistavia, parasta tv-realityä mitä lähivuosina on tullut.
Samaa mieltä, nämä Haapasalon venäjä/jäämeri/silkkitie-seikkailut ovat olleet todella mielenkiintoista ja viihdytävää seurattavaa. Ainoa mitä ei ole tullut katsottua/hankittua on tuo Suomensukuiset 30 päivässä. Miten muuten on, jos nuo muut ovat kolahtaneet niin onko tuo samaa kaliiberia, eli kannattaako boxi hankkia?
Minä pidin eniten kahdesta ekasta eli Venäjästä ja Silkkitiestä. Suomensukuiset oli hyvä sekin, mutta omaan makuuni ehkä jotenkin liikaa henkistelyä ja hiukan alkoi olla jo kertaamisen makua niiden kylien tervetulosessioiden kanssa. Jäämeri oli alussa parempi kuin Suomensukuiset, mutta siinä alkoi lopussa tulla väsy Villelle ja ainakin mulle tuli jo se fiilis sarjan lopussa, että nyt olisi hyvä lyödä hokkarit naulaan tämän idean osalta. Kokonaisuudessaan kyllä parasta settiä genressään pitkään aikaan telkussa, mutta kuten mainitsin, omasta mielestäni alkoi viimeistely ontua.Samaa mieltä, nämä Haapasalon venäjä/jäämeri/silkkitie-seikkailut ovat olleet todella mielenkiintoista ja viihdytävää seurattavaa. Ainoa mitä ei ole tullut katsottua/hankittua on tuo Suomensukuiset 30 päivässä. Miten muuten on, jos nuo muut ovat kolahtaneet niin onko tuo samaa kaliiberia, eli kannattaako boxi hankkia?
Robin of Sherwood
Tämä saa kyllä suuresti ihmettelemään miksei listallasi ole Wireä tai Sopranosia..Yleisesti ottaen tv-sarjoissa itseäni eniten kiinnostaa käsikirjoitus ja persoonalliset henkilöhahmot
Tästä syystä Sopranos on itsellänikin kiistatonta huippua ja tuota sarjaa katsoessa tajuaa sen että ollakseen erinomainen sarja niin tämä on yksi olennaisimmista asioista. Pelkkä tarina, käänteet, laadukkaat näyttelijät, ohajus, score ei riitä. Koska se että monella hahmolla on syvyyttä antaa mahdollisuuden kertoa isompaa tarinaa myös heidän kautta, tähän kaatuu moni hyväkin sarja että mennään aina päähahmon tai korkeintaan parin päähahmon kautta. Sopranosissa oli ainakin kymmenen mielenkiintoista hahmoa jotka saattoivat olla jakson keskipisteessä. Täydellinen sarja ja vielä nuo kaikki muutkin mainitsemani osa-alueet osuivat nappiin, itse en ole uusintakierrosten fani mutta olen ajatellut kohta aloittaa tämän koska on jo varmasti jaksoja ja käänteitä jota en muista, ja tietysti olen monta kertaa fiilistellyt soundtrackillä.Jokaisella on oma tarinansa.
Tämä saa kyllä suuresti ihmettelemään miksei listallasi ole Wireä tai Sopranosia..