Parhaat sitaatit

  • 56 581
  • 144

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jyrki Aho on kyllä mukava väriläiskä liigavalmentajissa.

Toimittajan kysymys että onko mitään henkisiä lukkoja päällä:
"Ei meillä oo mitään lukkoja.. Raumalla on Lukko"
 
If your actions inspire others to dream more, learn more, do more and become more, you are a leader.

John Quincy Adams (Yhdysvaltain presidentti)
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Buddha oli aika kova jätkä näissä:

"Every morning we are born again. What we do today is what matters most."

"It is better to conquer yourself than to win a thousand battles. Then the victory is yours. It cannot be taken from you."

"The mind is everything. What you think you become."

Etelä-Aasiassa osattiin aika hyvin englantia n. 2500 vuotta sitten
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
"Koska vesijohtovesi käytetään monissa suurkaupungeissa kerta toisensa jälkeen uudelleen ja kun e-pillerihormonit eivät hajoa tai häviä vedenpuhdistuksessa, niin myös raja sukupuolten välillä hämärtyy. Ilmiö on havaittu kaikkialla maailmassa." -Timo T.A. Mikkonen

"Mitä hyötyä meille yleensä on koko Kiasmasta? Mä takaan sen, että jos mä väännän kunnon maissipaskat kattilaan ja lyön siihen propellin pystyyn ja vien sen yöllä salaa Kiasman näyttelyyn jonkun feministilesbotaiteilijan nimellä, niin siellä on helsinkiläiset taidekriitikot seuraavana päivänä lääpällään kehumassa että onpa uskomattoman hienoa taidetta." -Tony ''Viikinki'' Halme

"En missään tapauksessa ole mikään natsipelle, vaikka näin kommunistit väittääkin." -Pekka Siitoin
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tänne voisi oikeastaan siteerata Nietzschen Näin puhui Zarahustran kokonaisuudessaan. Jokainen lause on mestariteos.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Parhaat Churchillit vielä puuttuu:

”I may be drunk, Miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly”
“The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter”
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Robert E. Leen sitaatti on monesti pistänyt miettimään:

It is well that war is so terrible, otherwise we should grow too fond of it.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kysymykseen mikä on parasta elämässä on vastaus. Ja se on tämä: Crush your enemies, see them driven before you and the lamentation of their women! -Tšingis Khan/Conan barbaari.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
*Give a man a fish and you feed him for a day; teach a man to fish and you feed him for a lifetime -Lao Tzu

*prepare a man a fire and he'll be warm for a night; set the fucker on fire and he'll be warm for the rest of his life -Tuntematon vääräleuka



*Siihen aikaan sai tavata vaimoa, muttei panna. Nykyään on vuokrasellit, jossa voi panna. Oli pakko vetää käteen kolme kertaa päivässä, että kunto säilyi. Ellen mä olisi sitä tehnyt silloin ni ei mulla enää kyrpä seisois. Mä oon aina ollu kova kullimies.

*Mun äiti sano aikoinaan, et naiset on yleensä semmosia, et tota ne vaatii tyhmän miehen, jolla on paljon rahaa ja pitkä kalu.

*Minä olen ollut teatterissa ja vankilassa ja kaikkea ja minä olen nähnyt homoja ja lesboja, se on kamalaa... vedetään toista perseeseen, tulee semmonen ripulinen kyrpä sieltä ulos. Se on inhottavaa.

*Henget ilmoitti minulle, että synnyn seuraavassa elämässäni Yhdysvaltoihin. Minusta tulee seuraavassa elämässäni USA:n presidentti. Näin on ilmoitettu.

-Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
*Give a man a fish and you feed him for a day; teach a man to fish and you feed him for a lifetime -Lao Tzu

*prepare a man a fire and he'll be warm for a night; set the fucker on fire and he'll be warm for the rest of his life -Tuntematon vääräleuka



*Siihen aikaan sai tavata vaimoa, muttei panna. Nykyään on vuokrasellit, jossa voi panna. Oli pakko vetää käteen kolme kertaa päivässä, että kunto säilyi. Ellen mä olisi sitä tehnyt silloin ni ei mulla enää kyrpä seisois. Mä oon aina ollu kova kullimies.

*Mun äiti sano aikoinaan, et naiset on yleensä semmosia, et tota ne vaatii tyhmän miehen, jolla on paljon rahaa ja pitkä kalu.

*Minä olen ollut teatterissa ja vankilassa ja kaikkea ja minä olen nähnyt homoja ja lesboja, se on kamalaa... vedetään toista perseeseen, tulee semmonen ripulinen kyrpä sieltä ulos. Se on inhottavaa.

*Henget ilmoitti minulle, että synnyn seuraavassa elämässäni Yhdysvaltoihin. Minusta tulee seuraavassa elämässäni USA:n presidentti. Näin on ilmoitettu.

-Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin

Tässä on pakko olla kyse jostain aikavääristymästä, Siitoin kuoli vuonna 2003 mutta Trump on jo 70-vuotias. Jokin ei täsmää.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
"Hyvin suunniteltu on vielä kokonaan tekemättä" -graduohjaajani
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KiVi
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tässä on pakko olla kyse jostain aikavääristymästä, Siitoin kuoli vuonna 2003 mutta Trump on jo 70-vuotias. Jokin ei täsmää.
Niin siis Siitoinhan ja saatana ovat hyvää pataa ja vanhoja kavereita joten vihtahousu pestasi valtakunnanjohtajan yhden suomalaisen elinkautisen ajaksi saunamajurikseen ennen kuin laski takaisin luontoon. Hesiodos Foinix ilmoitti näin minulle unessa.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä on pakko olla kyse jostain aikavääristymästä, Siitoin kuoli vuonna 2003 mutta Trump on jo 70-vuotias. Jokin ei täsmää.

Samaa naureskelin mielessäni. Tai ehkä tämän leffan pääpahis onkin vielä näkemättä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pekka on sen verran hätänen mies että halusi syntyä uudestaan jo valmiiseen aihioon.
 

Räpylätassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Avalanche
Tuli ajatus avata tälläinen pieni ketju ihmiskunnan perhaimmille sitaateille ja lausahduksille. Jokainen voi laittaa tänne itselle tärkeät kuuluisat sitaatit, tai sitten vain omasta mielestään viisaat, vaikuttavat tai aivan vain hauskat. Fiktiivisten henkilöiden sitaatit käyvät tähän ketjuun minusta oikein hyvin myös, kaikki ne ovat kuitenkin oikeiden ihmisten kirjoittamia. Omia suosikkejani:

"Too many people have opinions on things they know nothing about. And the more ignorant they are, the more opinions they have." -Thomas Hildren (Fallout: New Vegas)

"We will win game 6." -Mark Messier

"Ihanaa saatana!" -Veli-Matti Savinainen

"I did not hit her, it's not true, it's bullshit, I did not hit her, I did naaaaaht! Oh hai Mark!" -Johnny (Tommy Wiseau elokuvassa The Room) :D
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
"History will be kind to me, for I intend to write it."

- Sir Winston Churchill
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
"Tällainen ketju on jo" - cottonmouth
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mennään eteenpäin -Juti
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös