'nuff said
"Jumala on kuollut T: Nietzsche"
Ja tämän alle oli sitten joku toinen jatkanut:
"Kuka helvetti on Nietzsche T: Jumala"
Tämä oli kyllä hauska! Tosin ei mielestäni niin hauska kuin aiemmin vuonna 2011 mainitsemasi:Sama juttu kuin Linnankundilla, itse en ole nähnyt, mutta vanha porilainen tuttu kertoi aikanaan nähneensä jossain päin Helsinkiä (muistaakseni sanoi että juuri Helsinkiä) seuraavan:
Ja tämän alle oli sitten joku toinen jatkanut:
"Kuka helvetti on Nietzsche T: Jumala"
Oletko muuten ylipäätään varma, ettet olisi jopa kaverisi sijasta itse törmännyt kyseiseen seinäkirjoitukseen, kenties Helsingissä? Ainakin kirjoituksessasi vuodelta 2009 kerroit näin tapahtuneen.Sitten on juuri näitä seinäkirjoitus kommentointeja, parhaassa johon olen törmännyt (muistaakseni Helsingissä?) dialogi kuului näin:
"Jumala on kuollut" T: Nietzsche
Ja tämän alapuolelle oli jatkettu, selvästi eri henkilön tekemänä:
"Kukas helvetti se Nietzsche on"? T: Jumala
Joka tapauksessa ennen vuotta 2009 alkaneet naurut ovat PataJaskalla jatkuneet aina tähän päivään saakka. Nauru selvästikin tietää pitkän iän lisäksi huonoa muistia.En kunnolla muista missä, saattoi olla Helsingissä, näin aikanaan parhaimman seinäkirjoituksen koskaan. Se oli kaksiosainen, ensin luki
Ja tämän alle oli joku vitsiniekka jatkanut
"Kukas helvetti se Nietzsche on T: Jumala"
Tähän päivään mennessä en ole lakannut nauramasta tuota..
Luvian? Nesteen miesten kakkaamokopissa luki: "muista pyyhkiä patasydän"
Luvialla ei ole kuin ST1 (os. Esso) sekä SEO joka oli muinoin Teboil. Ja vielä muinoimmin kaiketi Shell.
Tosi vanha viesti kyseessä, mutta näistä "ympäri" maailmaa/Suomea löytyvistä teksteistä tuli mieleen että mikähän kryptinen seinäkirjoitus on KARITYWILLE"Bingolappu-Simo iski jälleen".
Löytyy ympäri Eurooppaa.
Tuollaasen tekstin oon bongannut nimittäin aika monen huoltoaseman paskahuussissa.. osaako joku sanoa että mikähän mahtaa olla tuon takana?
KARI TYNI
Tosi vanha viesti kyseessä, mutta näistä "ympäri" maailmaa/Suomea löytyvistä teksteistä tuli mieleen että mikähän kryptinen seinäkirjoitus on KARITYWILLE
Tuollaasen tekstin oon bongannut nimittäin aika monen huoltoaseman paskahuussissa.. osaako joku sanoa että mikähän mahtaa olla tuon takana?
For the win....
tulkinnanvaraisella lyhenteellä FTW, tarkoittaa kenties Fuck The Lesbians.