Parhaat Rakkauslaulut..

  • 55 608
  • 130

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi minä olen lataillut nyt kotiin tultuani varmaan tunnin noita kaikkia ihania biisejä ja kuunnellut niitä tässä sydän syrjällä....Ah.
Nyt tässä on kauhean herkkä fiilis sitten, ja kauniista kappaleista rupeaa kyyneleet kohoamaan silmiin...
On se musiikki sitten ihmeellinen asia.
Taidan tästä kohta mennä nukkumaan ja laitan vähän Bryan Adamsia sitten korvalappustereoihin ja nukahdan siihen...Huih. Olenpas minä romanttisella päällä...
 

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eikös tälle listalle sopisi mitä mainioimmin myös Kari Kuuvan Rupsahda Rauhassa Rakkaani Mun... Siinä sitä on aitoa tunteen paloa ja horjumattoman kiintymyksen voimaa.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Viestin lähetti girlzilla15
Voi minä olen lataillut nyt kotiin tultuani varmaan tunnin noita kaikkia ihania biisejä ja kuunnellut niitä tässä sydän syrjällä....Ah.
Toivottavasti latasit myös Bussipysäkillä...? ;)
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Scorpions - You and I
Scorpions - Moment of Glory
Scorpions - Big City Nights
Scorpions - Dust in the Wind
Scorpions - Still Loving You
Scorpions - Wind of Change
Slayer - Raining Blood(true rakkauslaulu):p
Klamydia - Kosketus
 
Viimeksi muokattu:

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti SaiPa2000
Chris De Burgh - Lady In Red

Tämä on loistava rakkausbiisi; sopivan hidas ja tunnelmallinen. :p Lisäksi Leonard Cohenin "TAKE THIS WALTZ" on hieno biisi.

Kotimaisista Yö "Laulu Rakkaudelle" ja muut Yö: kipaleet ovat tunnelmallisia.

Olisihan niitä muitakin, mutta ei jaksa kaikkia luetella.
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Kyllä se on Rasmuksen Rakkauslaulu.
Pom-pom-pom, mää luulin löytäneeni oman mussukkain..:p
Se on herkkä piisi.:D
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Hiihtolomalla jäi korviin soimaan:

"yötä päin
kaupunki taas taakse jäi
sumuverhoon tiheään
valot leikkaa reittejään
nelostie
romantiikkaa mitä lie
luokses ajan halki maan
tuli suostunut ei sammumaan

rakkauden aakkoset
vihdoin opin tavaamaan
padot sisälläin opettelin avaamaan
rakkauden aakkoset
sydämeeni kirjoitin
lauseet kauneimmat kauan niitä odotin

nukkuu maa
tauko pian odottaa
pysähdyin mä hetkeks vain
oon varma näistä tunteistain

katoaa
kilometrit yksi kerrallaan
astun öiseen kahvilaan
enää tunti meidät erottaa
rakkauden aakkoset

tielle taas
matka jatkuu uudestaan
sydän melkein tyhjää lyö
jää mieleen aina tämä yö"

Ja varsinkin kohta "padot sisälläin opin avaamaan". Ehkä tämä foorumi on ollut juuri sitä. (Tähän hymiöt)
 
Suosikkijoukkue
TPS
Onhan näitä kauniita rakkauslauluja vaikka kuinka paljon, mutta yksi kauneimmista on kyllä vielä sanomatta: Leif Wager -vainaan Sua vain yli kaiken mä rakastan.... Snirf!
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Janos
Toivottavasti latasit myös Bussipysäkillä...? ;)

Senkin latasin, rakkaani..:)

Rakkauslaulut on kyllä sitten ihania. Mutta eivät ne joka paikkaan sovi. Esimerkkinä tänään HPK-Jokerit ottelussa, siellä oikeesti soitettiin erätauolla BSB:n Drowning-biisiä...
:D
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ne kaikkein herkimmät rakkauslaulut ovat kuitenkin legendaarisen Karate-Pekan tunteikkaat tulkinnat.

Erityisesti kappaleet Kuka keksi rakkauden?, Tulit valona maailmaan ja Yön kyyneleet ovat sellaisia kappaleita, että niitä ei raavas mieskään pysty kuuntelemaan ilman, että silmät alkavat vuotaa vettä.

Jos et ole vielä tutustunut, niin tee se heti.
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti girlzilla15
Voi minä olen lataillut nyt kotiin tultuani varmaan tunnin noita kaikkia ihania biisejä ja kuunnellut niitä tässä sydän syrjällä....Ah.
Nyt tässä on kauhean herkkä fiilis sitten, ja kauniista kappaleista rupeaa kyyneleet kohoamaan silmiin...
On se musiikki sitten ihmeellinen asia.
Taidan tästä kohta mennä nukkumaan ja laitan vähän Bryan Adamsia sitten korvalappustereoihin ja nukahdan siihen...Huih. Olenpas minä romanttisella päällä...

Juuri tämän takia minäkin listasin lauluja, että ne tulisivat muidenkin tietoisuuteen (enhän tietenkään ole varma latasitko juuri minun ehdotuksiani). Itse en ole muiden ehdotuksia ehtinyt ladata, sillä modeemini on hyvin hidas eikä minulla ole varaa tuntikausien surffailuun (tänne kirjoittelen usein koulun tai äitini toimiston koneelta).

Musiikki todellakin on ihmeellinen asia; tällaiset kappaleet voivat muuttaa kummasti mielialaa.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Juha Salminen


Ei. Ei se ihan täysverinen lovesong ole, mutta iskee kuitenkin.
Okei, ei siinä mitään pahaa ole. Hyvä iskevä biisi, mietin vaan että pistitkö sen läppänä varsinaiseksi slovariksi...:)
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Iron Maiden:
Bring your daughter...
...to the slaughter

-Tätä veivatessa tulee ihan kyynel silmään.. ohhoh..
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Iron Maiden - Wasting Love
Fugees - Killing Me Softly (no käyhän se orig. versiokin..)
Wyclef Jean & Mary J. Blige - 911 (ihan upee biisi)
No Doubt - Don't Speak
BSB - Show Me The Meaning... (tästä tulee muistoja mieleen, hävettää...)
Spice Girls - Too Much (hävettää taas...)
Tarkan - Íkímízín Yeríne (sanoista en tajua pätkääkään, mutta se fiilis...)

Ja pakko myöntää, että vaikka en HIMistä erityisemmin pidä, niin on tuo Gone With The Sin sellanen että tulee ihan herkälle päälle... :rolleyes:
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Re: Parhaat rakkauslaulut...

Viestin lähetti Rob Ray#32
Minun mielestä Bryan Adamsilla on monta hyvää biisiä esim.
Heaven
Please Forgive Me
Everything I Do


Jep, Adamsilla on monta hyvää rakkauslauluakin ja nämä mainitsemasi ovat juuri ne parhaimmat. "Have You Ever Really Loved Woman" on myös ihan toimiva kappale siihen tarkoitukseen.




Viestin lähetti Juha Salminen
(...) The Rasmuksen Last waltz sekä Heartbreaker.


Ja pakko kai Rasmukselta on mainita ehdottomasti "Liquid", joka on kamalampaakin kamalempi renkutus.

Rasmuksen alkupuolen tuotanto kunnon funk-meiningein oli vielä sitä kunnon kamaa. Nykyään on liian kaupallista ja mitä lie. Okei, "Days" iskee silti aika kovaa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pistetään muutama lisää.

Rauli Badding Somerjoki: Paratiisi
Barbra Streisand: Woman in love
Eric Clapton: Wonderful tonight
Rainbow: Rainbow Eyes
Eurythmics: Miracle of love

Kauniita, rauhoittavia ja iättömiä rakkauslauluja löytyy myös monien vuosikymmenten takaa, esim. Nat King Colen tulkitsemat Unforgettable, When I fall in love ja Fly me to the moon.
 
Viimeksi muokattu:

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Miguel

Queen: Too much love will kill you

No tämä nyt ei ole rakkauslaulu, ainakaan sanan yleisessä merkityksessä. Queenilta sanoisin enemmänkin Who Wants To Live Foreverin ja One Year Of Loven.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös