Parhaat nakkikioskiruoat

  • 29 131
  • 110

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Yleensä se on parasta minkä pystyy just ja just näkemään silmillään siinä yön pikkutunteina, kun baarissa on ihan tarpeeksi litkinyt nautintoaineita.

Makkaraperunat kaikilla mausteilla on se vakiannos itellä. Ennaltaehkäisee aika hyvin pahempaakin darudea eli krapulaa. Ja nimenomaan siitä pahviboxista. Jos sen jostain porsliinilta vetää sunnuntaiaamupäivästä niin se ei oo sama juttu vrt. siihen pahvilootaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vedin tuossa eräänä päivänä suhteellisen hyvän hampurilaisen. Turussa, Tuomiokirkkopuiston grillistä nappasin messiin kun iski yllättäen raissunälkä päälle. Tuon grillin omistaa nykyisin ulkomaalais taustainen heppu eli vakiot kebusetit on valikoimassa rullista lähtien. Mut joo, Superhampurilainen oli nimeltään tuo ja oli tosiaankin hyvän kokoinen ja erittäin hyvän makuinen. Tasan vitosen maksoi burgeri. Luulen, että on mun uusi vakio grilli kun Mantun grilli on nähty jo niin moneen kertaan.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vieläkö 21-grilliltä saa kunnon Taksarin? Joskus aikoinaan oli tosi iso annos jatkolaidoilla! Sopi baari-illan päätteksi kuin nenä päähän, lähti isompikin nälkä vähäksi aikaa!

Juu kaupungin parasta mutta siinäpä se vähän on jos on melkeinpä näinkin pienen kylän ainoita mitä Jyväskylä on ainoita grillejä niin olisihan tuossa varmaan jollekin jopa pieni bisnesrako. En tiedä mitä Ahjo Grilille kävi, oli jo vuokrapaikkakin katsottuna ja remontti ilmeisesti aika pitkällä mutta eipä hannikaisenkadulle ilmestynyt kuitenkaan grilliä. Kohta varmaan taksari käsitteenäkin alkaa olemaan outo Jyväskyläläisille kun tosiaan grillejä ei enää ole.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1923 (1897)
Juu kaupungin parasta mutta siinäpä se vähän on jos on melkeinpä näinkin pienen kylän ainoita mitä Jyväskylä on ainoita grillejä niin olisihan tuossa varmaan jollekin jopa pieni bisnesrako. En tiedä mitä Ahjo Grilille kävi, oli jo vuokrapaikkakin katsottuna ja remontti ilmeisesti aika pitkällä mutta eipä hannikaisenkadulle ilmestynyt kuitenkaan grilliä. Kohta varmaan taksari käsitteenäkin alkaa olemaan outo Jyväskyläläisille kun tosiaan grillejä ei enää ole.
Valituksien takia myöhästyi remontti yms ja lopulta loppui rahat, siinäpä se

Harmillinen tapaus kuitenkin, itse pidin Ahjoa jyväskylän parhaana grillinä. 21 on enemmän maineessa, mutta Ahjon tuotteet oli laadukkaampia. Nyt tosiaan 21 on se ykkös ja oikeastaan ainoa vaihtoehto jyväskylässä mikäli grilliruokaa halajaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onneksi alan ikääntyä eikä ole tarvetta notkua grilleillä. Rullakebab sitten noin muuten.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Nakkikioskit, tuo tusinakebumestojen tieltä katoava osa suomalaista katuruokakulttuuria. En haluaisi elää kaupungissa, jossa ei yhtään snagaria olisi, vai onko se snägäri. Noh, kummin tahansa, niin itse tulee aina tilattua: makkaraperunat+ hieman sinappia ja ketsuppia päälle + hampparimajo ja joskus myös vähän sipulia. Siinäpä se. Perintöprinssinä lihis lenkillä.

Suosin nakkikioskinani Vauhti-Nakkia Kotkansaarella.
 
Viimeksi muokattu:

Janippa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, San Jose Sharks
Ehdottomasti paras nakkikioskiruoka, mitä ite olen maistanut löytyy Lappeenrannasta ja Imatralta Seven grilliltä. Makkaraperunat kanakebabilla, siihen Ailan kastike, Ailan majoneesi ja kanakastike kylkeen, sekä kaikki vihannekset jne. Hyvänä kakkosena sitten vety tai Tuen burgerit.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös