Jaakko Löytyn Ilouutinen on minusta kiva kappale. En minä nyt niinkään sanomasta ole kiinnostunut mutta sävellys on menevä...
Listalla ei ollut minun mielestäni parasta joululaulua eli "Oi Jouluyö".
Tämä kappale Jussi Björlingin (ruots. "O helga natt") esittämänä lienee kategoriansa huippuja.
...
Kahta en vaihda: kalsareita ja kauneinta joululaulua, nyt suomeksi esitettynä. Minkä tenorin maailman oopperalavat Jarkossa ovatkaan menettäneet....
On hyvä, mutta mielestäni Tähti tähdistä kirkkain on Loirin levyltä vielä parempi.Loirin Tonttu
Listalla ei ollut minun mielestäni parasta joululaulua eli "Oi Jouluyö".
Tämä kappale Jussi Björlingin (ruots. "O helga natt") esittämänä lienee kategoriansa huippuja.
Myös Ave Maria kuuluu minulla tämän kategorian ehdottomiin huippuihin, etenkin Barbara Bonneyn ja Maria Callaksen saksaksi esittämät versiot (Bonney, Callas) hipovat täydellisyyttä - pystyttekö muuten erottamaan nämä toisistaan katsomatta?
Kahta en vaihda: kalsareita ja kauneinta joululaulua, nyt suomeksi esitettynä. Minkä tenorin maailman oopperalavat Jarkossa ovatkaan menettäneet....
...enkä vieläkään...Ei ole syytä vaihtaa vieläkään...
Hyvä nosto. Alkaa olla jo joulusesonki kä(y)nnissä.Leevi and the Leavings: Jouluaattona kännissä