Parhaat jäälleluistelu_biisit?

  • 11 893
  • 52

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Pakkohan se on kotiinpäin melkein vetää ja vastata The Ecstasy Of Gold + Enter Sandman Metallicalta. Judas Priestin raju hevirääkäisy Painkiller on myös varsin osuva ja taisipa olla HIFK:illä taannoin sisälletulobiisinä.

Motörheadin The Game on myös kova veto tähän tarkoitukseen ja NHL:n puolelta pitää mainita San Josen sisälletulobiisi Metallican Seek And Destroy yhdistettynä pyroihin ja hainpäähän.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Eikös Tepsillä ehtinyt joku muukin jäälletulobiisi olemaan jossain vaiheessa? Muistaakseni Enter Sandman vaihtui vuosituhannen alun triplan jälkeen pois ja taisi olla palannut takaisin jo syksyllä 2008. Itse asiassa tätä Nightwishiä vois harkita takaisinkin, henkilökohtaisesti oon sitä mieltä et Enter Sandman on jäälletulobiisinä melko pliisu ilman tuota Ecstacy of Goldia, joka poistui käytöstä tälle kaudelle.
Olihan siinä jotain välissä, en vain yhtään muista mitä. Joku hämärä muistikuva myös siitä, että Sakun loppuunmyytyyn paluuotteluun olisi otettu takaisin tuo Enter Sandman. Joku muu varmasti muistaa paremmin.

EDIT: Olihan siellä jossain vaiheessa myös jonkinlainen versio David fuckin' Hasselhoffin "Hooked on a Feeling" -kappaleesta. Ainakin se alun "Huga-tsaka, Huga-Huga".

EDIT2: Ja olisikohan Daruden Sandstorm ollut myös joskus?
 
Viimeksi muokattu:

Samurai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS (+sympatiat muille turkulaisseuroille)
Olihan siinä jotain välissä, en vain yhtään muista mitä. Joku hämärä muistikuva myös siitä, että Sakun loppuunmyytyyn paluuotteluun olisi otettu takaisin tuo Enter Sandman. Joku muu varmasti muistaa paremmin.

EDIT: Olihan siellä jossain vaiheessa myös jonkinlainen versio David fuckin' Hasselhoffin "Hooked on a Feeling" -kappaleesta. Ainakin se alun "Huga-tsaka, Huga-Huga".

Mullakin on muistikuva et siinä välissä oli jotain aivan sanoinkuvaamatonta paskaa Tepsin sisääntulobiisinä mut tuota mainitsemaasi en sentään millään muista. Ehkä mä vaan oon ollu liian nuori silloin 2000-luvun alkuvuosina eli triplan ja Sakun paluun välisenä aikana.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Mullakin on muistikuva et siinä välissä oli jotain aivan sanoinkuvaamatonta paskaa Tepsin sisääntulobiisinä mut tuota mainitsemaasi en sentään millään muista. Ehkä mä vaan oon ollu liian nuori silloin 2000-luvun alkuvuosina eli triplan ja Sakun paluun välisenä aikana.
Voi olla, että se Hasselhoffi oli vain Kobrien sisääntulobiisinä, ja sitten vaihtui Enter Sandmaniin tai vastaavaan, kun pelaajat tulivat kentälle. Ja tuostakin taisi olla vaan se "Huga-tsaka" -osuus looppina, ilman Hasselhoffia.
 

Samurai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS (+sympatiat muille turkulaisseuroille)
Voi olla, että se Hasselhoffi oli vain Kobrien sisääntulobiisinä, ja sitten vaihtui Enter Sandmaniin tai vastaavaan, kun pelaajat tulivat kentälle. Ja tuostakin taisi olla vaan se "Huga-tsaka" -osuus looppina, ilman Hasselhoffia.

No nyt mäkin muistan, Mustien Kobrien jäälletulobiisinähän tuo tosiaan oli joskus aikoinaan (todennäköisesti juuri tuolloin 2000-luvun alussa).
 

Vesku

Jäsen
Van Halenin Right Now oli Se Biisi pitkään, koska Ilveksen hopeakaudella 1997-98 se toimi jäälletulossa kuin 1000 volttia.

Ehkäpä tuosta fiksaatiosta olen päässyt jo eroon, sillä tämän kauden Ilveksen jäälletulobiisi Volbeatin A Warrior's Call toimii helvetin hyvin. Mahtava alku eikä FIGHT-kehoitus jäälletulon aikana ole myöskään hassumpi juttu.
 

Mike Bossy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra & Massey Ferguson
Mitenkähän mahtaisi Dimmu Borgirin Puritania toimia lätkäjengin sisääntulobiisinä? Tosin kukaan ei varmasi uskalla sitä ottaa ettei tule kohua, kun jengi tulee sisään kamalan black metal-kappaleen säestyksellä. Ja puritaaneille tiedoksi, että joo, tiedän ettei ole jne.

Todella hyvin sopisi varsinkin, jos sitä pohjustettaisiin jollain introlla. Toinen hyvä vaihtoehto borgirilta olisi allegiance.

Yksi ainakin kokeilemisen arvoinen biisi jäälletuloon olisi myös Slayer - Raining blood. Pelaajat jäälle kohdassa 0:44. Onkohan muuten kellään ollut tätä kyseisessä tarkoituksessa?
 

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Pistetään nyrkkeilyn puolelta pari vaikuttavaa sisääntuloa. Toki nyrkkeilyssä on show-elementtiä "hieman" enemmäm kuin kiekossa, mutta silti näistä voisi jonkunlaista ideaa ottaa jääkiekonkin puolelle sisääntuloihin, jos ei nyt ihan jokaiseen otteluun, mutta esimerkiksi pleijareissa voisi tähän showhun panostaa vielä hieman enemmän. Siitä syttyvät sekä pelaajat, että yleisö.

http://www.youtube.com/watch?v=GV0Rz17ZghE

http://www.youtube.com/watch?v=i-ALrwLStPw&feature=related
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Itse henkököhtaisesti olen itsekseni jo pitkään toivonut, että Kerho ottaisi sisääntuloonsa kopin Nightwishin Planet Hell-veisusta. (linkki juubintuubiin)

Tuosta kun joku taitava muokkaisi alkuun videon ensimmäiset n. 55 sekuntia ja iskisi siiheen perään n. 3.05 lähtevän Marcon rääkäisyn, jonka jälkeen jatkaisi sitä seuraavan instrumentaaliosuuden pyörittämistä repeatilla esittelyn loppuun saakka. Näillä eväillä mielestäni sisääntulo hipoisi täydellistä.
 

Isaa

Jäsen
Kyllähän se olisi ehdottomasti Ennio Morriconen - Ecstasy of gold tai vastaavasti samasta kipaleesta Metallican väsäämä versio. Muistelisin että lahdessa tämä olisi joskus ollut käytössä.
Edelleen tuo on käytössä Lahdessa, ja soi tosiaan ennen sisääntuloa. Siihen se erittäin hyvin sopiikin, mutta ei sopisi varsinaisen sisääntulon taustalle laisinkaan.

Loistavia sisääntulobiisejä on olemassa kasapäin, joista monia täällä on jo mainittu, enkä niistä kovin helposti osaa paria parasta esiin nostaa.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Oma suosikkini on Alan Parsons Projectin Sirius. Toiminut ainakin NBA:ssa Bullsin sisääntulobiisinä ja on loistava nostattamaan odotuksia peliin. Eikä ole mitään perus rockmättöä.

Tämä on kuulunut muutaman vuoden ajan Ässien pelien aloitukseen. Kuuluttaja luettelee vierasjoukkueen rosterin...sitten tulee sirius ja sen perään hells bells ja sitten Ässien esittelyvideo. Videon jälkeen Touch and go ja kotijoukkue luistelee kentälle. Ihan hyvät biisi valinnat.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä on kuulunut muutaman vuoden ajan Ässien pelien aloitukseen. Kuuluttaja luettelee vierasjoukkueen rosterin...sitten tulee sirius ja sen perään hells bells ja sitten Ässien esittelyvideo. Videon jälkeen Touch and go ja kotijoukkue luistelee kentälle. Ihan hyvät biisi valinnat.

Touch 'n Go:ta en itse vaihtaisi mihinkään, ja mikäli tuo tullaan joskus muuttamaan, heitän satavarmasti jäätävät itkupotkuraivarit.

Varmasti paljon parempiakin sisääntulobiisejä on, mutta itsellä tuo biisi saa vielä tänä päivänäkin toisinaan ihokarvat pystyyn, kun hallissa on kunnolla tunnelmaa.
 

iiäfkoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen vähän kaipaillut, että Nordiksella alettaisiin taas soittaa vierasjoukkueen kuuluttamisen jälkeen AC/DC:n Give It Upia kuten muutama vuosi sitten, se kohotti hyvin fiilistä ennen kotijoukkueen sisälletuloa. Tosin ei nykyinen Pink Floydin Another Brick In the Wall ole sekään ihan huono siinä kohdassa, mutta itse pidin Give It Upista enemmän.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Tämä linkki vie youtubeen Andrei Arlovskin MMA matsin introon joka on aika karvoja nostattava alun mur mur meininkeineen. En tiedä minkä bändin biisi on mutta vähän tuli hatebreed mieleen. Tässä olisi meiningin nostattajaa joukkueelle jos toisellekin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kissin Detroit Rock City iskee ja lujaa. Jossain NHL konsolipeleissä on kys. kipale tullut laitettua Detroit Red Wingsin sisäntulobiisiksi..
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Tämä linkki vie youtubeen Andrei Arlovskin MMA matsin introon joka on aika karvoja nostattava alun mur mur meininkeineen. En tiedä minkä bändin biisi on mutta vähän tuli hatebreed mieleen. Tässä olisi meiningin nostattajaa joukkueelle jos toisellekin.

Vastataan tähän vielä, että kyseessä on "The Icepick" ja kappale Onward to Victory. Sinäänsä toki hyvä haku, että tämä Icepick on Jamey Jastan (Hatebreedin laulaja) sivuprojekteja.

Omana heittona voisin ehdottaa Panteraa..

Myös tuo aiemmin mainittu Nightwish toimii erittäin hyvin. Linkeistä sitten SinäPutken ihmeelliseen maailmaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös