Minä kun aloitin jääkiekko-otteluissa käymisen Reipas Lahden viimeisellä liigakaudella, tuli opittua heti alkuun kunnon jääkiekkokulttuuria. Joukkueen kontatessa kuuli mitä mielikuvituksellisimpia huutoja. Yksi yleisön ehdottomista "suosikeista" oli Erkki "Mälli" Mäkelä, vaikka ihan kohtalaisesti pisteiden valossa menestyikin. Kerran kun Reippaalle tuomittiin rankkari, kaikki toivoivat Tommy Kiviahon menevän laukomaan (taisi olla itse tilanteessa), sillä hetkellä kun hyökkäyksen luottomies oli. Kiviaholle kuitenkin tuomittiin lopulta samasta hässäkästä jäähy. Yleisön tuskainen reaktio "Ei jumalauta, Mälli vetää!" on jäänyt hyvin mieleen, vaan kuinka ollakaan, Mäkelä tekikin maalin tuosta rankkarista. Eipä se tosin paljon ivailua hillinnyt. Myös jonkun hukatun tilanteen jälkeinen huuto "Mälli, lähde kahville, minä tarjoan!" herätti hilpeyttä.
Kerran eräs isoveljeni koulukaveri oli päättänyt mennä piiitkästä aikaa lätkämatsiin. Hän kertoi vähän ihmetelleensä ensi alkuun, mitä kolme IFK-fanipaitaista miestä teki Lahdessa Pelicans-JYP-pelissä. No, JYPissä pelasi tuolloin Jussi Pesonen ja noutaja-tapaus oli melkoisen tuore. Nämä IFK-sällit olivat hommanneet paikat JYPin vaihtoaition takaa ja huutelivat koko ajan tyyliin: "Hyvä Pesonen, ajele vaan selkään!" Huudot itsessään eivät niin hauskoja kai olleet, mutta meneminen otteluun, jossa omat eivät pelaa, pääasiallisesti huutelemaan yhdelle miehelle on ajatuksena aika huvittava.
Muutamat muutkin episodit ovat hymyilyttäneet muun kuin itse huutojen takia. Tällaisia ovat Santeri Heiskasen ystävällinen morjestus vastaukseksi Hämeenlinnan sikakatsomon "Saaanteriii"-huuteluun samoin kuin Marko Jantusen vastaavanlainen reaktio eräiden Pelicans-fanien "Jantunen, sä olet petturi"-lauluun.