Parhaat/heikoimmat biisit ”coverina”

  • 318 840
  • 1 751
Agua De Annique - Digging The Grave (todella huonolaatuinen video kaikinpuolin, etsikää itse parempi)

No ööööööh. Anneke van Giersbergen on loistava, Faith No More on loistava ja biisikin on ihan ok, mutta tässä versiossa häviävät kaikki. Siis ihan kaikki. Kukaan ei edukseen esiinny. Kamalaa.

Jotta viesti ei jäisi vajaamittaiseksi, niin huudellaan ooteetä tähän sen verran, että tulevaa Devin Townsendin ja Anneken yhteistyötä odotan kyllä innoissani. Yhdistelmässä on potentiaalia aina parhauteen asti!
 

CamNeely#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Boston Bruins

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Anssi Kela kitaroi loistavasti ja Machine Menin Toni Parviainen laulaa nää ihan saatanan hienosti. Muukin bändi on kyllä tiukka. Todellisia helmiä.


Osaahan se Kela näemmä soittaa. Pitäisi vaan näppinsä erossa laulamisesta ja sävellystyöstä....
Laulajasta en oikein tykännyt. Ehkä hieman liian "idols-Kallemainen", mutta kyllähän tuo menee.

DT:n tuore cover Stargazerista on myös mainio
http://www.youtube.com/watch?v=AK206FfOf-0


edit piaf linkki korjattu
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

dimmu

Jäsen
Children of Bodom julkaisee cover-levyn

Bodom siis julkaisee cover-levyn, jolla mielestäni tulee olemaan todella hyviä versioita biiseistä. Toki kaikki eivät ole mitään huippuja, mutta enemmän on huippuja mitä huonoja, ainakin siitä määrästä mitä itse olen kuullut. Todella hyvin ovat onnistuneet tähän asti tekemään omia versioitaan toisten biiseistä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eilen bongasin VH1:ltä Johnny Cashin version NIN:in Hurt'ista. Parempi kuin alkuperäinen, mikä on tässä tapauksessa melkoinen suoritus. Jopa Trent itse on samaa mieltä. TJEU
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen bongasin VH1:ltä Johnny Cashin version NIN:in Hurt'ista. Parempi kuin alkuperäinen, mikä on tässä tapauksessa melkoinen suoritus. Jopa Trent itse on samaa mieltä. TJEU


jep. Hanki jostain The Man comes Around. Siellä on Hurtin lisäksi mm Simon+Garfunkelin Bridge over troubled water, Eaglesin Desperado jne
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
jep. Hanki jostain The Man comes Around. Siellä on Hurtin lisäksi mm Simon+Garfunkelin Bridge over troubled water, Eaglesin Desperado jne
Kyllä meillä on kattava kokoelma noita Johnnyn loppuaikojen levyjä, ml. tuo mainitsemasi. Tuo video oli vain niin pysäyttävä ja väristyksiä aiheuttava, että oli pakko avautua tänne.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Dänkä dänkä + Maiden

Mitä tulee kun saksalainen rock'n roll pumppu coveroi Rhiannaa?

http://www.youtube.com/watch?v=DM2177pHMT0

Tuo oli jo jossain huumori ketjussa, mutta vaikka en dänkä dänkä musiikista juuri piittaa ja Rhiannasta vielä vähemmän, niin tuo cover vaan toimii.

Maiden Heaven levyllä, eli siis Iron Maidenin tribuutti levyllä, on yksi ylitse muiden: Sing - Run to the Hills. Varmasti jakaa mielipiteitä, sillä sovituksessa on otettu melkoisia taiteellisia vapauksia, mutta etenkin kertsi toimii pirun hyvin.

http://www.youtube.com/watch?v=GMYddpDYEOY
 

NK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitä tulee kun saksalainen rock'n roll pumppu coveroi Rhiannaa?

http://www.youtube.com/watch?v=DM2177pHMT0

Tuo oli jo jossain huumori ketjussa, mutta vaikka en dänkä dänkä musiikista juuri piittaa ja Rhiannasta vielä vähemmän, niin tuo cover vaan toimii.
Mitä helvettiä tämä teki jossain huumoriketjussa? Itsekään en ole tämän musiikkityylin suuri fani, mutta pakko sanoa että olipahan rankka veto tästä biisistä! Tältä bändiltä näyttäisi löytyvän Youtubesta muitakin mielenkiintoisia coverointeja, ei tosin yhtä hyviä kuin tämä versio.
 

Stam1na

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP! Vaajakosken Pelikaanit! Barcá!
Eilen bongasin VH1:ltä Johnny Cashin version NIN:in Hurt'ista. Parempi kuin alkuperäinen, mikä on tässä tapauksessa melkoinen suoritus. Jopa Trent itse on samaa mieltä. TJEU

Tuo on kyllä aivan loistava biisi, jotenkin se joka kerta herkistää kun sen kuulee. Itse löysin tuon jo jokunen kuukausi sitten.
Ja kuten nimimerkistä voinette arvata en normaalisti ole tämän tyylisuunnan musiikin kuuntelija, mutta tämä biisi saa melkein tipan linssiin.

Edit:Pistetään nyt oma suosikki coverinikin tänne, en jaksa selata ketjua läpi joten luultavasti postattu jo.

Mutta jokatapauksessa CoB:n - Ooops! i did it again http://www.youtube.com/watch?v=D1sguF2D1UA räjäyttää pankin kyllä joka kerta
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Maiden Heaven levyllä, eli siis Iron Maidenin tribuutti levyllä, on yksi ylitse muiden: Sing - Run to the Hills. Varmasti jakaa mielipiteitä, sillä sovituksessa on otettu melkoisia taiteellisia vapauksia, mutta etenkin kertsi toimii pirun hyvin.

http://www.youtube.com/watch?v=GMYddpDYEOY

Onhan tuo yksi levyn parhaista vedoista, mutta minuun iskevät vielä enemmän Avenged Sevelfoldin Flash of the Blade ja Dream Theaterin To Tame a Land.

Sekin tietysti saattaa vaikuttaa, että olin molempien bändien fani jo ennen tuota tribuuttilevyä.

Ja tuon linkittämäsi bändin nimi on muuten Sign, ei Sing. Ainakin Maiden Heavenin takakannen mukaan.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tältä bändiltä näyttäisi löytyvän Youtubesta muitakin mielenkiintoisia coverointeja, ei tosin yhtä hyviä kuin tämä versio.

Bändi kuulostaa mielenkiintoiselta, onko doo-wop tulossa taas? Johan sitä Sha-Na-Nan ajoista onkin vierähtynyt sukupolven verran :)
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Maiden Heaven levyllä, eli siis Iron Maidenin tribuutti levyllä, on yksi ylitse muiden: Sing - Run to the Hills. Varmasti jakaa mielipiteitä, sillä sovituksessa on otettu melkoisia taiteellisia vapauksia, mutta etenkin kertsi toimii pirun hyvin.

Ei toimi kyllä minulla, ei sitten yhtään. Samanlainen raiskaus kun samalta levyltä löytyvä Coheed and Cambrian The Trooper.

Sen sijaan tuolta levyltä löytyy kyllä toimiviakin kappaleita, lähinnä Metallican Remember Tomorrow, Avenged Sevenfoldin Flash of the Blade, Dream Theaterin To Tame a Land sekä Triviumin Iron Maiden.
 
Tämä "kaverointi" Avenged Sevenfoldin biisistä Unholy Confessions on niin eeppinen, etten halua ikinä edes kuulla alkuperäisesittäjän versiota!

Parhautta koko setti, mutta huikeus alkaa vasta vajaan kolmen minuutin kohdalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös