P.Sihvonen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei ole. Antaa urheilun näyttää, kuka kulloinkin on
Järki hoi! Nelonen
Tämä on suurin idioottimaisuus, mistä olen koskaan kuullut jääkiekkojournalismin historiassa! Nyt meni tältä jo muutoinkin flopanneelta TimeOut-ohjelmalta viimeisetkin uskottavuuden rippeet. Nielikäinen, Helenius ja Lostedt ovat JÄÄKIEKKOILIJOITA. Piste.
Tämä TimeOut-ohjelman tempaus ylittää jo kaikki Seiskan ja reality-TV:n strategiat. Tästä surkeammaksi ei voi enää laittaa. Olen sanaton...
Rademoottori kirjoitti:Lisätäämpä tähän aiheeseen vähän tarkennuksia.
Nelosen Time Out- ohjelmassa siis saa kuka lätkäpelaaja tahansa haastaa nyrkkeilykehään kenen tahansa lätkäpelaajan. Matsi järjestetään kerran viikossa (jos on kisaajia).
Siinä otellaan 3 erää ja yksi erä kestää 1min 30 s. Erotuomarina toimii ja voittajan ratkaisee Käpylän Pyöveli.
Tämä on suurin idioottimaisuus, mistä olen koskaan kuullut jääkiekkojournalismin historiassa! Nyt meni tältä jo muutoinkin flopanneelta TimeOut-ohjelmalta viimeisetkin uskottavuuden rippeet. Nielikäinen, Helenius ja Lostedt ovat JÄÄKIEKKOILIJOITA. Piste.
Tämä TimeOut-ohjelman tempaus ylittää jo kaikki Seiskan ja reality-TV:n strategiat. Tästä surkeammaksi ei voi enää laittaa. Olen sanaton...