PAREMPI FINAALI: Jatkoajan TODELLINEN rantaleijona, eli kesäkundi 2015

  • 5 173
  • 45

Rantaleijona 2015


  • Äänestäjiä
    117

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämän jälkeen vielä toista sukupuolta pyydetään olemaan äänestämättä, ettei tasa-arvo pilaa tätä.

Näin, ei tässä asiassa voi olla liian hienotunteinen ja varovainen. Ehdotankin, että joku avaisi uuden äänestyksen, jolla Jatkoajan TODELLISEKSI rantaleijonaksi, eli kesäkundiksi äänestettäisiin Tiina Rosenberg. Muita kandidaatteja ei edes nimettäisi. Uskoisin, että Tiinan ja kenties jonkun jatkoaikaveljenkin mielestä tämä toimintamalli olisi suorinta ja parasta mahdollista tasa-arvoa, mahdolliset soraäänet ja hassutteluyritykset kuitattaisiin tietenkin koulukiusaavien, Yötä kuuntelevien naisvihaajien katkeruutena.

Tämä on vakavaa touhua.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä ainoa oikea ja paras kesäkolliäänestys on ollut tulilla 8 tuntia, ja nyt jo on nämä kansan todelliset kynttilät saaneet tuplasti ääniä noihin feikki-äänestyksen (joka näin sivuhuomiona on muuten tippunut jo ekalta sivulta pois, koska on ihan Pohjois-Koreaa koko touhu) ehdokkaisiin verrattuna. Kyllä kansa tietää! Paitsi Tapani, joka ei tiedä mitään, ei varsinkaan nopeusrajoituksia.

Pena on jyräämässä vastustamattomaan voittoon, mutta senhän nyt tiesi varmasti nämä pahimmat hippimärehtijätkin jotka alahuuli väpättäen ovat tänne ketjuun tulleet määkimään tuskaansa kun taas on kirjoitettu faksi ja purkka ja lyöty lekkeriksi tärkeät äänestykset ja varmaan lutkiteltu ja huoriteltukin vielä siinä sivussa.

Marko Kiprusoff on oikein hyvänä kakkosena, kun otetaan huomioon että vastassa on kuitenkin ainoa ja alkuperäinen Sir. Hyvä suoritus tähän asti, Marko! Eihän sitä tiedä, vaikka tännekin tulisi jotkut Ted Raikkaat ja Käyttikset hehkuttamaan tätä kesäkollien Kerttu Kotakorpea, ja nähtäisiin vielä todellinen taisto näiden takatukkien kesken. Vaikka kuten kesäkissa-äänestyksenkin finaalissa, kyllähän se voittaja oli siinäkin jo kaikkien tiedossa jo siinä vaiheessa kun ehdokkaat julistettiin. Ja niin se on tässäkin. Mutta taistele, Marko, taistele! Hopee ei oo häpee, kysy vaikka Teppo Nummiselta!

Cicciolina pitää tällä hetkellä vielä perää, mikä toisaalta on ihan oikein, koska pikaisella googletuksella tein sellaisen huomion että kyseessä on mitä ilmeisemmin nainen. Ihan niinku missä tahansa urheilulajissa, naiset miesten kilpailuissa jää toki auttamatta viimeiseksi. Jotkut femakot on näköjään käyneet äänensä tällekin vaihtoehdolle antamassa, mutta se on ihan oikein, koska KANSA TIETÄÄ, ja jos kansa haluaa äänestää silikonilla täytetyn naisen komeimmaksi kesäkolliksi, mikä minä olen sitä tuomitsemaan? En mikään! Minä Sequinsina te mua oikein pidätte, häh? VASTAA KUN KYSYTÄÄN, SAATANA! ÄLÄ PUHU PÄÄLLE!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Cicciolina pitää tällä hetkellä vielä perää, mikä toisaalta on ihan oikein, koska pikaisella googletuksella tein sellaisen huomion että kyseessä on mitä ilmeisemmin nainen.

Olet kyllä huono tuomari, Kokoomuksen tsaari. Et hylkää Cicciolinaa, mutta sanot, että hän on hännillä. Minähän tässä hännillä olen, kansa (minä) on yhden äänen antanut ja sillä hyvä. Vai diskaatko minut? Onko kansa väärässä?

Missä ovat eduskuntavaaleissa minua kannattaneet? Yhden äänen sain silloin, @Virveliä kainaloon tuus ny tamperelainen nääs selittään, miksi ääntäsi yhä panttaat.

Opposition pitää puuttua tähänkin touhuun. Ja Haloo Helsingin pitää vaihtaa nimensä Haloo hallitukseksi, sen verran päätöntä on vaihteeksi meno. Ja jalkapallolta pitää viedä... Ei kun tämä oli taas jonkun muun juttuja.

Nih! :3
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Sir Penaahan saa äänestää oikeaoppisesti vain postikortilla tai puhelimitse/tekstiviestitse, joten ääneni menee Marko Kiprusoffille. Cicciolina on ihan kamala. Liekö edes kundi ollenkaan?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
VHS:n kulta-aikana sain lainaksi sellaisen kelan, jossa Cicciolina oli silleen hevosen kanssa. Hevosessa on kyllä kunnolla munaa.

Nopea googletus paljasti, että VHS-materiaalia on siirtynyt myös internet-aikaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olet kyllä huono tuomari, Kokoomuksen tsaari. Et hylkää Cicciolinaa, mutta sanot, että hän on hännillä. Minähän tässä hännillä olen, kansa (minä) on yhden äänen antanut ja sillä hyvä. Vai diskaatko minut? Onko kansa väärässä?

Nyt alkaa lähtee tää sun Napoleon-kompleksi ihan uusiin sfääreihin. Et sä oo ehdolla! Miten pystyy pokkana sanomaan että "joo, mä kuulun tonne Penan, Kiprun ja Cicciolinan joukkoon kun valitaan kuuminta kesäkollia?" Ei vittu, ei voi muuta sanoa ku hattua laskea. Suomen sairaalloisimman egon aikoinaan omistanut Timo T.A. Mikkonenkin olisi sinun vierelläsi ujo kengänkärkiinsä tuijottaja!

Jos haluat huomiota niin älä hae sitä täältä ylvästä ja vakavaa asiata käsittelevästä, tärkeästä äänestysketjusta, vaan perusta sen sijaan vaikka oma äänestys, jossa äänestetään Jatkoajan mukavin, komein, hauskin ja kaikilla tavoin paras Jaws-nimimerkki, ja laitat ehdolle vain itsesi. Mä en tosin tiedä ketä mä tossa äänestyksessä äänestäisin, tyhjää varmaankin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Äänestin Ciccioliinaa, koska se on noista kolmesta ainoa, jota suostuisin panemaan.

Pena tän skaban voittaa kuitenkin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ääniä jo maaginen tusina kasassa. Näkisin, että tässä kisassa kolmostila ei ole ollenkaan huono saavutus.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Penaa luonnollisesti äänestin, mutta valitan ehdokasasettelusta. Missä on ei ainoastaan rantaleijona, vaan myös jäökiekkoleijona (#79)?

Kunnon rantajääkiekkoleijonakisan hengessä rumempi Kiprusoff ja (itsestäänselvästi) The Sir ovat molemmat myös jääkiekkoleijonia, mutta tältä kolmosvaihtoehdolta taitaa tuo ehdoton vaatimus puuttua.

Lisäksi vaadin (eli naarasporo) Kummolaa sekä Jutia mukaan vaihtoehtoihin.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Wiljamin viestistä tuli mieleen että älkää nyt ristusvie syrjikö internetin jääkiekkopalstatkin aikoinaan räjäyttänyttä the pumpkin headia.

Eli ääni OJ Jokiselle.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Cicciolinalla on perkeleen isot moobsit, isommat kun Sir Penalla. Kesäkaiffarin pitää olla suomalainen ja kesäpoikamaista seksikkyyttä tihkuva, joten ääni meni MARKOlle. Markossa viehättää erityisesti atleettinen olemus ja kiva takapiiska.
 

Ralph

Jäsen

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Mua ei huimannut äänestää.

Pentti voittoon, saa edes yhden pokaalin, kun meni heittämään kaikk IFK-aikaiset pystit pois.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Sunnuntaina auennut ketju ja tiistaina Penalla vasta alle 59 ääntä? Äänestättekö te saatana postikorteilla niin kuin siinä aviisissa jonka nimeä ei enää ääneen sanota? Faxia, sähköpostia tai kipinävuorossa painettua jatkisääntä sen pitää olla, postikorteilla voidaan lämmittää vaikka takka näin kylminä kesäpäivinä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mihin päivämäärään asti tässä äänestyksessä voi faxata?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mihin päivämäärään asti tässä äänestyksessä voi faxata?
Äsken ainakin sai vielä pistää fakseja sisään. Onkohan normaali että nauroin ketjun aloitusta katsoessani noin 10 minuuttia?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
HUOMIO! HUOMIO!

Täten julistan vuoden 2015 kesäkundi äänestyksen voittajaksi...

SIR PENTTI MATIKAISEN!

Kukkia ei jaeta, eikä nauhoja ripustella, koska ne on homojen hommaa. Pentti ei päässyt paikalle pitämään kiitospuhetta, mutta hän lähetti faksin, jonka viesti kuuluu: "Lähtekää menee vielä ku ehditte!" Kauniisti sanottu, Pentti, kiitos ja onnea!

Ensimmäiseksi perintöprinssiksi valikoitui Turun oma naamavamma, Marko Kiprusoff, joka kukisti ei-niin-tiukassa hopeatilataistossa tämän Cicciolina-asian, jonka olemassaolo, sukupuoli tai tarkoitus ei vieläkään ole ihan selvää. Cicciolina saa tyytyä 2. perintöprinssin titteliin.

Kiitos kaikille äänesteneille, uskoni demokratiaan palasi kun tämä todellinen äänestys sai huomattavasti enemmän ääniä kuin tuo SeQuinsin korruptoitunut vaihtoehto.

Ensi vuonna ei uudestaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös