Parasta päivässä

  • 4 725
  • 33

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Samaa olin tulossa tänne kirjoittamaan. Yksi trolli vähemmän, hyvä niin!! Ihmeen pitkään tuota munalukko- hauskuutusta sai kaveri viljellä..
Kun tarpeeksi moni jaksaa pää punaisena ahkerasti klikkailla vasikkanappia, niin tässä on valitettavasti lopputulos.

Propsit rinkeli22:lle. Lähti palstalta tyylikkäästi kunnon hulinalla.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Parasta päivässä on, että tänään tulee Salatut Elämät, Suomen Unelmien poikamies ja Subiltakin vaihteeksi ihan kelpo leffa Alien Vs. Predator. Ihan hyvinhän noiden parissa se ilta vierähtää. ;)
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä päivässä parasta oli se, että se loppuu 9min päästä, koska huominen päivä tulee olemaan parempi.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Parasta tässä päivässä oli nähdä, kun nuoren sukulaislapsen joukkue voitti turnauksen. Vaikka oli vähän vaikeampi päivä, niin lasten aito ilo, se tarttui, jopa katsomoon. Toivottavasti sama tarttuu myös huomenna. Helpompi mennä maanantaina töihin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Parasta päivässä oli se että ensimmäisen finaalipelin tappiosta huolimatta päivästä jäi positiivinen maku suuhun. Päivä oli selkeästi sitten kuitenkin enempi plus-kuin miinus-merkkinen.

Mitään sen ihmeellisempää päivä ei kuitenkaan sisältänyt mutta päätin jakaa fiilikseni teidän muiden kanssa koska päivästä jäi sellainen fiilis että olipa kiva elää se.

Oli kisakatsomon koristelua ja askartelua katsomoa varten. Saimme tyylikkään katsomon aikaan yhteistyöllä ja kaiken kruunasi isot pahvista itse tehdyt H,P ja K kirjaimet. Katsomo keräsi lopulta kehuja täällä paikalla olleilta. Sitten oli grillikauden avajaiset, oli hyvää makkaraa ja vielä paljon parempaa itse tekemääni perunasalaattia. Sitten oli mukavaa yhdessäoloa hyvässä seurassa, keskustelua ja finaalin katselemista.

Kiva päivä. Näitä lisää! Ja parasta päivässä oli tosiaan se että tappiosta huolimatta päivästä löytyi paljon hyvääkin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään parasta tähän mennessä on ollut se että pääsen tänään heti lääkäriin unettomuuden vuoksi. Syksyllä sain monta kertaa yrittää että pääsin lääkäriin ja vasta kun olin useamman yön nukkunut huonosti tai en lainkaan niin tärppäsi. Hienoa että nyt lääkäriaika järjestyi näin helposti ja nopeasti.

Toiseksi paras asia on ollut se että työkokeilupaikka oli ymmärtäväinen ja antoi minulle tämän päivän "vapaa"päiväksi. Työpäivä viime yön vähäisillä unilla olisi varmaan ollutkin melko kamala kokemus.

Muuta hyvää tässä päivässä ei sitten varmaan olekaan? Olo tosi väsynyt ja ei jaksa oikein mitään... Mutta kaippa se tästä taas.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös