Itselleni on viimeisten 10-15 vuoden ajalta jäänyt mieleen erityisesti Halkidis ja Borsato. Myös Harkins oli pari kautta sitten hyvä, mutta taisi pelata kaksikin kautta, ja se jokeri-pelleily ärsyttää vieläkin. Ja ööö, ei oikeastaan tähän ketjuun kuuluisi kun pitäisi parhaasta puhua, ja kehtaankohan tätä edes tunnustaa, mutta mä olin viime kaudella jonkin asteinen White-fani, tai siis hän oli hifkissä yksi sen kauden top-5 suosikkipelaajistani joita seurasin tarkemmin. Mainitsen vielä tässä samassa yhteydessä, että olen tällä hetkellä täysin selvinpäin ja järjissäni, ja muutenkin lähestulkoon täydessä ruumiin ja sielun voimissani, ja tarkistin äsken ettei pelaajan nimen kohdalla sattunut kirjoitusvirhettä, eikä kukaan pidä esimerkiksi asetta ohimollani ja käskenyt kirjoittaa noin.
Näköjään kaikki nimet jotka tuli näin ensimmäisenä mieleen ovat jenkkejä/kanukkeja, ja myös varsin kokeneita pelaajia. Enkä tässä nyt tarkoittanut pelkästään pisteiden valossa parhaimpia, silloinhan tässä olisi turha keskustella sen kummemmin mitään kun tilastoista näkee faktat, vaan mielenkiintoisia pelaajia joista itse olen pitänyt tai seurannut tarkemmin, ja jotka ovat merkinneet minulle enemmän tai jääneet jostain muusta syystä mieleeni.
Mutta sanon siis Halkidis tai Borsato. Harmi vaan ettei jälkimmäinen pelannut kovinkaan montaa peliä. Ja nämä siis Brewerin jälkeen tietenkin.
edit: kun kerta noin monta nimeä mainitsin, niin lisään omaan listaani vielä nimet Bednar ja Simicek. Harmi vaan ettei viimeksi mainitulla natsannut paremmin hifkissä. Ja samat sanat oikeastaan Jamie Bakeriin. Baker ja Borsato oli minulle niminä ennestään hyvinkin tuttuja, tai noh, mm. jääkiekkokorteista, eli toisinsanoen kapakassa kännissä pystyi kehumaan että lähestulkoon vanhoja frendejä oltiin.