Lisää vaihtoehtoja
Ketjuun kirjoittaneetTämä on kyllä erittäin hankala aihe, sanoisin kyllä noista Jambo. Tuli takaisin vasta pari vuotta sitten, oli nimittäin kersana ihan selkeä ykkönen.
Mihin te niitä rumpuja katsomossa tarvitsette?
Kotiin soittamiseen vai?
Mihin te niitä rumpuja katsomossa tarvitsette?
Kotiin soittamiseen vai?
Äänet Tuplalle.
Aina silloin tällöin tulee käytyä Leafin tehtaanmyymälässä ja ostettu "sekunda"tuplia (eli sellaisia jossa pientä ulkonäkövikaa) 20 mk:lla kilon pussiin ja sitten syötyä sen muutamassa päivässä.
Aina silloin tällöin tulee käytyä Leafin tehtaanmyymälässä ja ostettu "sekunda"tuplia (eli sellaisia jossa pientä ulkonäkövikaa) 20 mk:lla kilon pussiin ja sitten syötyä sen muutamassa päivässä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity
Tupla. Mars kilpailisi muuten ykkössijasta Tuplan kanssa, mutta on minun makuuni hieman liian makea.
"The public of Montreal, in fact the entire province of Quebec, owns the Canadiens. This club is more than a professional sports organization. It is an institution, a way of life."
- Hartland Molson
- Hartland Molson
sniper2001
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Monta hyvää, Bounty, Geisha ja Mars. Ääni meni Marsille.
Mitä tähän nyt kirjottas??
Kiitos vinkistä, Fami-patukka oli hemmetin hyvää.Viestin lähetti finnjewel
Makuasioista vaikea kiistellä, mutta minun makuuni on Maraboun Pigalle. Suunnilleen samanlainenhan oli edesmennyt Fami-pötkylä.
"On on kesä ja yö... pois pois on arki ja työ... taas oon mä onnellinen... saan vielä tuntea sen"
Rupesi tämän ketjun jälkeen tekemään niin paljon mieli suklaata, että piti pari napata kauppareissulla mukaan. Jambo oli jo tuttu entuudestaan, mutta täytyy myöntää, että tuo Pigall ei oikein maistunut...
Vielä kerran: Olet edelleen HIFK Fotboll Ab:n osakkeenomistaja. ;-)
Mihin on kadonnut kultaisen 80-luvun mahtava Fancy? Siitä ei patukka enää parane... Tällä hetkellä syön Tuplaa.
"Sarcasm?" - Sheldon Cooper
"Maksan hirveästi rahaa saadakseni asua kämpässä, jota sen omistaja ei tarvitse." - Suvi Auvinen
"Åsteniin verrattuna Lämäri-elokuvan Hansonin veljekset ovat samettikäsiä." - Juha Oinonen, Jatkoaika
"Maksan hirveästi rahaa saadakseni asua kämpässä, jota sen omistaja ei tarvitse." - Suvi Auvinen
"Åsteniin verrattuna Lämäri-elokuvan Hansonin veljekset ovat samettikäsiä." - Juha Oinonen, Jatkoaika
Re: Susu
Ainakin meillä päin Prisma-tavaratalon irtomakeiskulhoissa myydään aivan Susun näköisiä ja makuisia pötköjä kilohintaan 39,- (ilman käärettä)Viestin lähetti Jip Pii
Missä on Susu?
Ceterum autem censeo Carthaginem esse delendam.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy