Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Paras radioasema?

• 5 602
  • 81

Paras radioasema???

• Classic FM

Ääniä: 1 0,6%
  • Groove FM

Ääniä: 4 2,3%
  • Kiss FM

Ääniä: 19 11,1%
  • NRJ (Radio Energy)

Ääniä: 8 4,7%
  • Radio 957 (Tampere)

• Radio Auran Aallot (Turku)

• Radio City (Helsinki)

Ääniä: 40 23,4%
  • Sport FM

Ääniä: 17 9,9%
  • Radio Mega (Oulu)

Ääniä: 2 1,2%
  • Radio Nova

Ääniä: 2 1,2%
  • Radio Plus (Helsinki/Tampere)

Ääniä: 0 0,0%
  • Radio Suomipop

Ääniä: 15 8,8%
  • Joku muu!

Ääniä: 55 32,2%

• Äänestäjiä
    171

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Soittolistat on suolesta

Viestin lähetti Mike
Oli miten oli, mutta City on edelleen rock. Eurohömppää tms. paskaa et kanavalta kuule koskaan, rock -klassikoita kuulet.
Minä en ainakaan tiedä mitään muuta kanavaa, jolla on raskaampi tavara pääosassa discojumputuksen, suomipoppiksen, tai jonkun muun pliisun höpöhöpön sijaan.

Hetkinen, olikos tässä nyt puhe siitä kanavasta, joka soitti esimerkiksi The Rasmuksen F-F-F-F-F-F-F-F-F-F-Fallingia keskimäärin noin 10 kertaa päivässä sen ollessa melko tuore ilmestys?

Meneekös tuo nyt kategoriaan "parhaimmat klassikot" vai "uljaimmat uutuudet" rockista puhuttaessa? Hmm.

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
paremmuudesta tiedä...

miepä ehin kuunnella työmatkojeni aikana melkosen valikoiman kanavia...
noin suunnilleen joka aamunen/iltanen radiokanavasurffailu menee näin:
Hämis-Janakkala Kiss Fm
Janakkala-Hyvinkää Radio Nova
Hyvinkää-Espoon Mäkkylä Radio City/NRJ

Paluumatkalla homma menee siis toisin päin.

Ja jos jokanen kanava kyllästyttää ni sillon Radio Mafia.

Radio Cityssä parasta oli kesään saakka aamutiimi, joka valitettavasti, ainakin mun mielestäni, vaihtu huonompaan pariin.

Vesku

Jäsen
Re: Re: Re: Soittolistat on suolesta

Viestin lähetti Vth
Hetkinen, olikos tässä nyt puhe siitä kanavasta, joka soitti esimerkiksi The Rasmuksen F-F-F-F-F-F-F-F-F-F-Fallingia keskimäärin noin 10 kertaa päivässä sen ollessa melko tuore ilmestys?

Meneekös tuo nyt kategoriaan "parhaimmat klassikot" vai "uljaimmat uutuudet" rockista puhuttaessa? Hmm.

Tuokin totta. Sitä olisi kuullut muiltakin kanavilta yhtä kovalla syötöllä. Määrällisesti soitto oli aivan liian kovaa jos sellainen sinne piti ylipäätänsä ottaa.

JP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
RADIO MAFIA EHDOTTOMASTI!! Yksi hyvä syy riittää minulle: Metalliliitto! Se on paras ohjelma mitä koskaan tulee! Keskiviikon pelastus! Mahtavaa musaa!

Lisäksi Alivaltiosihteeri on myös ihan jees. :D

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Radio City on mielestäni parantanut sanotaanko viime kuukausina. En tiedä onko mitään tietoista linjanmuutosta ollut, mutta olen ollu huomaavinani musiikin parantuneen. Sillon tällön onnistuu Cityltä jopa bongaamaan biisin, jota ei ole ennen kuullut, siis vanhemmankin. Myös nää työpäivän tuplat ja keskiyön albumit on ihan jees, sillon tulee joskus vähän vähemmänkin tunnettua tavaraa.

Radio Novalta on pari kertaa sattunut korviin polkka pauhaa-kilpailu, jossa on rock/popbiisistä tehty polkkasovitus, joka sitten täytyy tunnistaa. Täytyy myöntää, että aika hauskan kuuloisia tekeleitä ovat olleet, ja yllättävän vaikeita muuten tunnistaa. Paljon parjattu Nova on kanava, joka sopii taustalle. Esimerkiksi omaan työympäristööni Nova sopii, koska se ei särähdä kenenkään korvaan, eli on sopivan harmitonta.

Viimeksi muokattu:

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Asun Raumalla, eikä siellä ole mahdollisuuksia kuunnella mitään järkevää kanavaa. Ruotsalainen P3 on mahtava kanava ja se oli Rauman kaapeliverkossa monta vuotta, mutta nyt se on poistettu. Sieltä ei kuullut yhtään Anssi Kelaa ja iltatarjonta oli monipuolinen, rock- ja hevi-ihmisille omat ohjelmansa sekä perjantai-illan tekno/dance-putki, eikä kyse ollut todellakaan mistään purkkateknosta. Tätä riemua ei siis enää ole.

NRJ:tä ei ole saatu kuulumaan Satakuntaan lainkaan.

Kiss FM kuuluu Porissa, mutta samalle taajuudelle on Rauman kaapeliin laitettu Music TV, saa olla melkoinen virtuoosi saadakseen sen sisällä kuuluviin, kaapeliverkosta ei siis löydy Kissiä.

Sport FM:ää ei ole saatu ainakaan toistaseksi kaapeliin.

Löytyy sitten kaikki Auran aallot, Radio sadat, ramonat , tuplat ym. aivan samanlaiset jukeboxikanavat.

Äänestin NRJ:tä, koska silloin kun sitä olen kuunnellut, niin ainakin lauantai-ilta on tarjonnut itselleni mieluisaa ohjelmaa. Radio Pori oli siihen aikaan hyvä, kun tuli Happy Radio (paikalliset tietävät mistä on kyse).

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Viestin lähetti teemu73
Radio Pori oli siihen aikaan hyvä, kun tuli Happy Radio (paikalliset tietävät mistä on kyse).
Happy Radio tuli kauan kauan aikaa sitten. Silloin kun tämä poika oli vielä lapsen kengissä. Eikös juontajana ollut Rolf Wilander?

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Re: Re: Re: Re: Kysymys

Viestin lähetti tiki10

Jaahas...
Miten niin ei ole mieltä. Laitoin muutaman paikallisradion mukaan lähinnä siksi, että haluan tietää mitä Oululaiset, Tamperelaiset ja Turkulaiset kuuntelevat. Kuuntelevatko he paikallisradiota, vai valtakunnallista? Kaikkia pikkuradioasemia en äänestykseen saanut mahtumaan, joten kohta, joku muu?, on vapaasti käytettävissä.

Itse taidat asua jossain Porin lähellä. Mitä sinä kuuntelet? Jotain Porilaista paikallisradiota, vai valtakunnallista radiota? Tämän kyselyn idea ei ole välttämättä verrata asemien paremmuutta, vaan lähinnä idea on se, että minua kiinnostaa mitä ihmiset kuuntelevat. Tutkimustyötä...

Kiitos kovasti kohteliaisuudesta, mutta vaikka Turku onkin hieno paikka, saa turkulaisenkin kirjoittaa pienellä. Paitsi jos kyseessä on paikallislehtemme, Turkulainen. Sama pätee Tampereen ja Porin asukkaihinkin :)

Noniin, kun pilkku on raiskattu, itse asiaan. Yhdyn mielipiteeseen, jonka mukaan tällainen äänestys on jo lähtökohdaltaan sekaisin. Mistä oululainen tietää, millainen kanava on Radio Auran Aallot? Mistä helsinkiläinen? Mistä joku, joka on viettänyt elämänsä aikana ehkä kaksi viikkoa Helsingissä osaa arvioida oikein Radio Cityn ohjelmistoa? Eihän tämä tee äänestystä vielä virattomaksi, mutta kierouttaa tuloksia. Vaikka Radio Mega voi olla maailman paras radioasema, minä en sitä tietäisi :)

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
mike: Oli miten oli, mutta City on edelleen rock

Tai ainakin pop. Cityä en jaksa kuunnella koska samat piisit soivat aika usein. Ja sitten valikoimassa soi valitettavia purkkapoppis pändejä ala bonjovi jne. nooh makunsa kullaki.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ehdottomasti Reissuradio! Sieltä tulee messevää kantria ympäri vuorokauden, ja välillä kälynen setä-ääni sanoo, että: "Reissuradio - aina tien päällä!". Heh. Hieno homma, että kuuluu täällä landellakin! :D

Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Viestin lähetti Haamu
Cityltä tulee ehdottamasta parasta musiikkia. Vielä kun sais ne mainokset pois...

Mutta Cityn taso on laskenut kuin lehmänhäntä, saatana soittavat nykuisin Popedaa jota EI VOI HYVÄKSYY. Pullakuskit takas edes uusintoina.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Radiomafia

Ainoa oikea vastaus on Mafia. Miksei Mafia ollut edes vaihtoehdoissa? Kissin ja Novan musiikki on niin paskaa, että niitä ei kestä varttia kauempaa. Mafian tarjonta on paljon laajempaa, vaikkakin siellä on myös soittolistaperiaate, missäpä ei nykyään olisi silti. Ja kaiken lisäksi lähimpänä omaa musiikkivalkoimaa on Mafian monipuolinen musiikki.

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Viestin lähetti kerpo
Dabljuu eeEEENNnnbiicii...

Oliko IHAN pakko :D

En tiedä kuuluuko tämä kanava muualla kuin Rukalla ja täällä Oulun seudulla, mutta Ski Radio pukkaa ilmoille ainakin hemmetin hyvää musiikkia ilman turhia lätinöitä.
Autossa radio asettuu joka Mafialle, Ski Radiolle tai SportFM:lle.

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Hmm...

Suomipop ja Kiss, koska sieltä tulee vanhoja hittejä

Helsinki ja Mafia, koska sieltä tulee Janos Valmusta aika ajoin

City, koska se nosti Janoksen julkisuuteen

paha valita :cool:

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kissiä mä pääasiassa kuuntelen, Novan ja Radio Suomen lätkäkierrosten lisäksi. Ehkä mä vaan tykkään kuulla Shakiraa kerran tunnissa tai sitten mä en ole vielä löytänyt parempaa...

Suosikkijoukkue
TPS, LFC, FCB, Sens
Äänestin joky myy. Radion kuuntelu sijoittuu lähinnä autoon ja siellä ehdottomia valintoja ovat Mafia ja X3M. Perusteluna on parhaat jutut ja pääosin kuuntelukelpoinen musa. Mafian nyt pitäisi olla kaikille tuttu, mutta jos toinen kotimainen on edes jossain määrin hallussa, suosittelen piipahtamista Extremillä.

sippan

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Canadiens ja Arsenal
Radio Suomipoppia tulee kuunneltua eniten,mutta sitäkin vaan autossa kun muuten en pahemmin kuuntele radiota.

Wolves

Jäsen
Iskelmäradio:D

ai perkele, miks ko. kanava ei kuulu läsirannikolla. Sais kuunnella SaiPan pelejä.

Kukas olis sen verran näppärä käsistään ja rakentais mulle semmosen perkeleen ison radioantennin.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Oonko mä vastannu tähän jo? No jos en, nii Mafia! Aamushou! Ne ketkä ei pidä Mafiasta ei oo vamaan snoukkaajia!

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
City

Jonkin verran tulee (töissä silloin, kun joku muu pääsee laittamaan kanavan) kuunneltua KISS FM:ä, Suomipoppia, Novaa ja Sport FM:ä, mutta kyllä se on City, joka esim. autossa aina soi. Vaikka paljon samoja vanhoja biisejä veivataankin, on Cityllä ainakin turvassa Nylon Beatilta, Spice Girlsilta, Britneyltä, Tapani Kansalta, Anna Erikssonilta jne.

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Radio City, sieltä tulee ainoastaan RRRRRockia! Ja parasta siinä on se että sieltä tulee Deep Purplea ja AC/DC:tä lähes joka päivä, ehdoton ykkönen!

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti toxteth_terror
...jos toinen kotimainen on edes jossain määrin hallussa, suosittelen piipahtamista Extremillä.

Olen myös huomannut, että Extremellä soittavat selvästi "erilaista" musiikkia, siis valtavirrasta poikkeavaa. Samalla tulee kuin huomaamattaan elvytettyä ruotsinkielentaitoa, joka on vuosien varrella päässyt rapistumaan. Kotikonnuilla Kokkolassa ruotsille oli käyttöä paljonkin, mutta Kanta-Hämeessä ruotsinkieliset kommunikaatiotilanteet ovat jokseenkin harvassa...

Ruma lapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC
En muista vastasinko jo tähän mutta, Radio Helsinki pesee kaikki pyykit entistäkin riittoisemmin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy