Sittenhän meitä on kaksi. Ensimmäisellä kokeilulla peli ei tuntunut kovin erikoiselta, mutta aika nopeasti siihen jäi koukkuun. Tuli seis, mikäli näkyy servereillä nickiä LagGyver. Se olen nimittäin hyvin todennäköisesti minä, enkä halua tulla ammutuksi...Viestin lähetti Korak
Tällä hetkellä täysin hurahtanut Wolfenstein Enemy Territoryyn. Loistava peli, jonka parissa saattaa "muutama" tunti vierähtää.
Viestin lähetti Hiili
Tuli seis, mikäli näkyy servereillä nickiä LagGyver. Se olen nimittäin hyvin todennäköisesti minä, enkä halua tulla ammutuksi...
Pesäpallon kauhuista voisi miltei avata oman ketjunsa. Onko kellään muulla kuin minulla (ja Predatorilla?) ollut vastaavanlaisia traumoja tästä suomalaisten "kansallispelistä". Minä olen ainaskin vakuuttunut siitä että pesäpallolla oli joku luontainen taipumus kaartaa aina juuri minua kohti, minua joka ei juuri tahtonut sen pallon kanssa olla missään tekemisissä. Kaiken lisäksi tällä pallolla oli vielä sairaalloinen halu osua minua keskelle otsikkoa. Kammottavaa. Miksi pallot vainoavat joitain tiettyjä ihmisiä?Viestin lähetti Predator
Joten tämän topicin alla voi aivan hyvin keskustella vaikkapa teini-iän kokemuksista siitä, miltä tuntui seistä aina takakentällä pesäpallopelissä - rukoilemassa että se pallo ei koskaan tulisi sinne ihan taakse asti ja saisi siellä olla ihan omassa rauhassa uneksimassa äidinkielenopettajan, Ritva Rehumäen tisseistä.
Peli se on pesäpallokin.
Viestin lähetti Leiska
NHL 2001. Toistaiseksi tämä peli on sytyttänyt kaikkein parhaiten. Pelaaminen on yhtä nautintoa, kun tämän saa käyntiin. Maddenia (jefu) tulee myös joskus pelailtua. Se on kanssa ihan ok. Mutta tosiaan, tuo NHL 2001 on pelinä sellainen, että mielellään sitä pelaa. NHL 2003 ja 2004 versiotkin on olemassa, vielä kun saisi asennettua ne niin, että pystyisi pelaamaan..
Viestin lähetti repe_joke
Ite oon näitä autopeli miehiä, joten tämän hetken parhaaksi autopeliksi pitää nostaa ea:n F1 challenge 99-02 pc:lle.
Sen takia piti nostaa formula peli parhaaksi, kun ei ole aikoihin tullut mitään järkevää rallipeliä markkinoille. Colin sarjan taso on tippunut, kun lehmän häntä ykkösen jälkeen ja tuskin parempaa on luvassa.
Minulla ja kavereilla on nettiliigakin tuohon F1 Challengeen, että jos täältä löytyy kiinnostuneita, niin ei kun vaan privaviestiä tulemaan, niin saa lisää infoa.
Viestin lähetti bluefox
En erityisemmin pelaa pelejä, mutta jos jotain pelaan niin autopelejä. Tämän hetken paras on Need for speed underground.
Viestin lähetti Moto
Syksyllä ja alkutalvesta olin melkeinpä koukussa mainioon Dink Smallwood-seikkailupeliin. Mikä parasta, peli on freewarea ja siihen voi ladata netistä kymmeniä uusia seikkailuja, joten koukkua piisaa vaikka vuosikausiksi, jos niin haluaa... Pariin kuukauteen en ole sitä pelannut, mutta kun tuli asia puheeksi, pitääkin varmaan käydä hakemassa uusi seikkailu.
Viestin lähetti Korak
Tällä hetkellä täysin hurahtanut Wolfenstein Enemy Territoryyn. Loistava peli, jonka parissa saattaa "muutama" tunti vierähtää.
Viestin lähetti Black Adder
Aikoinaan, hamassa nuoruudessa, Civilication (se ensimmäinen) oli peli, johon jäin lähes koukkuun.