Paras konjakki?

  • 30 101
  • 37

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Renault Carte Noirea tulee itselläni ostettua eniten luokasta hyvät peruskonjakit. Nostaisin kuitenkin Carte Noiren edelle hieman pehmeämmän Meukow X.O.:n. Joten, Meukow mukaan äänestykseen, kiitos.

Ps. kannattaa kokeilla Meukowin Vanillaa. Aika gayn kuuloinen yhdistelmä, mutta yllättävän hyvää.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tiedä noista mallimerkinnöistä yhtään mitään, että mikä on peruskonjakkia ja mikä jotain GTI -mallia. Pari viikonloppua sitten kumosimme kuitenkin faijan kanssa muutamat lasilliset konjakkia. Itse olen enemmän viskimiehiä, mutta tuo konjamiini oli aika jumalaista nektaria. Pullon kyljessä oli kullan värinen pantteri tai muu kissaeläin, olisiko tuo sitten ollut juuri sitä Meukowia? Aivan helvetin hyvää se joka tapauksessa oli.
 

Fordél

Jäsen
Isänpäivälahjaksi pitäisi ostaa hyvää konjakkia n. 60-80 € hintaluokassa. Mitäs suosittelette?
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Tämä on itseasiassa halvempaa mutta XO konjakeista itselle ykkönen...
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC

Tämä on itseasiassa halvempaa mutta XO konjakeista itselle ykkönen...
Tuota en suosittele. Kitkerää, ja jää kurkkuun. Mutta nämähän ovat makukysymyksiä. Ja kaikki konjakit on juotavia. Isänpäivälahjaksi mieluummin Renaultia kuitenkin.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Olisin suositellut perinteistä Alkon lippulaivaa eli Martell Cordon Bleu'ta, mutta näkyy menevän budjetin yli. Ellei siellä ole 0,35 l pulloja.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuota en suosittele. Kitkerää, ja jää kurkkuun. Mutta nämähän ovat makukysymyksiä. Ja kaikki konjakit on juotavia. Isänpäivälahjaksi mieluummin Renaultia kuitenkin.
Juuri näin... Makuasia sanoi mäyräkoira kun muniaan nuoli... Musta Rellu on mielestäni tuohon verraten kitkerää...
 

Fordél

Jäsen
Kiitos kaikille vastanneille, eiköhän näistä joku löydä tiensä lahjapakettiin.
 

Kyle

Jäsen
Itse pitäisin Hennessyn VSOP varmana valintana tuohon hintahaarukkaan. Toki Alkon valikoimassa nyt ei huonoa konjakkia tai sellaista mitä ei kehtaisi lahjaksi antaa pitäisi olla enään 60-80€ hinnoissa.

XO:sta Renault carte noire olisi myös valintani.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Isänpäivälahjaksi pitäisi ostaa hyvää konjakkia n. 60-80 € hintaluokassa. Mitäs suosittelette?

Näistähän kaikki menee hintaluokkaan:
Renault Carte Noire
Remy Martin V.S.O.P.
Hennessy Privilege V.S.O.P.

Hennessy ja Remy näistä pehmeämpiä, Renault vähän tiukempi. Hyviä kuitenkin kaikki…
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Itse pitäisin Hennessyn VSOP varmana valintana tuohon hintahaarukkaan. Toki Alkon valikoimassa nyt ei huonoa konjakkia tai sellaista mitä ei kehtaisi lahjaksi antaa pitäisi olla enään 60-80€ hinnoissa.

XO:sta Renault carte noire olisi myös valintani.
Olen juonut konjakkia noin 30-vuotta ( joskus olen pitänyt pieniä taukoja), asia on juuri näin. Konjakeissa hinta-laatusuhde kulkee käsi kädessä. 60-80 €:n isot pullot on kaikki laadukkaita. Jotkut halvemmatkin käy arkijuomaksi, kuten vs Monnet ja vs Meukow.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös