Paras "ketju" jossa olet pelannut?

  • 2 784
  • 26

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lajit saat sekoittaa omaan vapaaseen muotoon, mutta mikä on paras "ketju", jossa olet jotain lajia harrastanut. Laji on vapaa, kuviokellunnasta mikroautoiluun.

Itse olen pelannut sählyä ketjussa:

Mikkonen-Immonen-X
Marttinen-X
batman83

Olisi ollut mahdollisuus saada myös Huczkowski omaan tiimiin, mutta osui sitten huudoissa vastustajien puolelle.

Täytyy vielä mainita, että onneksi pojista on tullut jääkiekkoilijoita, eikä sähläreitä. Toisaalta puuttuuhan jokaiselta se hyppyritukkakin, joten eihän heistä ehkä siihen olisikaan.

Kerro vaikka junnuaikasi parhaat ketjut, ja kerro toki meille mihin sinustakin olisi voinut olla..
 
Viimeksi muokattu:

Tex Willer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Laji on jääkiekko ja ketju on:

H: Allekirjoittanut - Tommi Sova - Hannes Hyvönen

P: Ei julkisuuden henkilö - Janne Niinimaa

M: Ei myöskään julkisuuden henkilö

Vähän oli noviisi olo tossa ketjussa, mutta maali tuli silti tehtyä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
J. Ala-aho

Vaara - Vuotila

Uleåborgir - Tuomisalo - A. Ala-aho

Kaikki uskomattoman kovia kundeja. Lajina mikkihiiribandy.
 
Viimeksi muokattu:

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Aikoinaan Espoossa pelattiin ylä-asteella koulujen välisiä lätkämatseja. Joukkueet oli koottu kunkin koulun 7-9 luokkalaisista, jotka harrastivat lätkää.

Iippo Suutarinen - Mr.nobody - Mr.nobody

Pete666 - Arto Laatikainen

Mr. Nobody

Laatikainen oli jo tuolloin aika jäätävä. Ei tarvinnut paljon jännittää...

Ja joukkueen valmentajana toimi nykyinen Kirkkonummen Salamoiden valmentaja Jyrki Tuukkanen, joka oli tuolloin koulussamme opettajana.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Oletko noista itse tuo herra X vai itse Jeesus Kristus?

Ei kumpikaan, vaan Selänne.

Netti on nopea, yritin ehtiä muuttaa.

Olen herra X ja Jeesus, pakko myöntää... Just äsken vedin kahdesta kalasta ja kolmesta leivästä murkinat koko joukkueelle. Karalahti ei pystynyt syömään, koska oli syönyt aikaisemmin päivällä pahvinsa ja juonut Antabus-poretta. Ruokajuomana oli karvas ja hapan Urea Negro.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Samassa kentällisessä olen pelannut jääkiekkoa Risto Siltasen kanssa ja jalkapalloa Pekka Saravon rinnalla.

"Väärässä" nutussa olen jääkiekkokaukalossa törmännyt ainakin Mikko Koivuun, Sean Bergenheimiin, Jesse Niinimäkeen, Teemu Nurmeen ja Tinke Peltomaahan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
"Väärässä" nutussa olen jääkiekkokaukalossa törmännyt ainakin Mikko Koivuun, Sean Bergenheimiin, Jesse Niinimäkeen, Teemu Nurmeen ja Tinke Peltomaahan.
Minä Sami Kapaseen joskus -86 tai -87. Painoin nimen mieleen; saatiin turpaan jotain 12-1 ja tämä kaveri teki 7+4...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tilatiilen ja svveinikretskin pakkiparina. Beat that suckers. Niittasin vahingossa Maddogsin miestä ja sanoin automaattisesti "anteeksi".
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
En muista nimeä - MG - En muista nimeä
En muista nimeä - En muista nimeä
En muista nimeä

Oli se huikea ketju! Herranjestas!
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Salibandyssä joskus pääsin olemaan maalissa ihan kelpo ketjun takana. Pakit olivat "vain" tästä kaverini joukkueesta (ihan kelpo sällejä kyllä), mutta hyökkäyskolmikko oli liigaseura Classicin nuoria pässejä. Joku kerta sattuivat olemaan vastapuolella, ja jäihän siitä hyvä fiilis, kun sai vetoja kiinni sälleiltä, jotka säännöllisesti pelaavat SM-liigaa.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Laji on jääkiekko ja ketju oli jotakuinkin seuraava ja joukkue Luvian Kiekko-82 :


Wrighter- Juha Tasku- Kimmo Sillanpää

Tapio Levo- Risto Tuomi

Eräs maalivahti


Tuo taisi olla lentävän vaihdon aikana, kun olin jäänyt nelosketjusta roikkumaan kentälle. Onhan noita muitakin pelimiehiä vierelleni joutunut, kuten Marko Sten, Jari Laitanen, Pentti Rautakallio! Ja Nimimerkki Datsun! Sekä muita jo uransa lopettaneita. Meikä sentään vielä jaksaa.

Oikeasti paras ketju, jossa olen tykännyt pelata oli joskus B-junnuissa:

Samu- Patu - Iiro

Stede- Lömppä

Miikka
 

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
Oisko ollut nhl98 vai mikä nyt olikaan, mutta siihen taisin tehdä aikamoisen vitjan aikoinaan. Taisi olla Burea ja Jagria vierellä. Itsestäni tein tietenkin isokokoisen sentterin, jonka kokonaisuus oli valehtelematta 99...
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Oisko ollut nhl98 vai mikä nyt olikaan, mutta siihen taisin tehdä aikamoisen vitjan aikoinaan. Taisi olla Burea ja Jagria vierellä. Itsestäni tein tietenkin isokokoisen sentterin, jonka kokonaisuus oli valehtelematta 99...
Kuullostaa erittäin tutulta, vuosiluku about sama :) Itsekin olin sattumoisin 99%, pelinumero 68, siksi Jagr ei mahtunut joukkueeseen joka oli ducks. Laitureina oli mun broidi (joka myös oli 99%) ja Selänne.

Pokaali tuli napattua suht helposti ja minä voitin pistepörssin sekä kaiken mailman muita pystejä...

Edit: Pitäisköhän hankkia NHL08 ~10 vuoden tauon jälkeen?
 

Stormy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Real Madrid Club de Futbol
Joskus yläasteella olen pelannut Atik Ismailin kanssa futista yhden ottelun ajan samassa jaengissä. Laitoin vielä Atikin keskityksenskin sisään. Olen ehkä paras ikinä.

Ja lukioaikaan tuli parina kesänä pelattu hyväntekeväisyyssalibandya Jaakko Hintikka All Starsia vastaan. Ainakin Sami Kuronen siellä pelasi, ja ~3 muuta Hintikkaa Jaakon lisäksi.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joskus juniorina tuli pelattua parina kautena jääkiekkoa samassa joukkueessa Salibandyliigan viime kauden maalikuningas Juho Järvisen kanssa. Koska itse olin maalivahti, en varsinaisesti samassa ketjussa kyllä pelannut.
 

scholl

Jäsen
Anne Mäkisen kanssa olen pelannut futista kai sekä puolesta että vastaan. Täytyy sanoa, että se on nimenomaan reilun miehen merkki yrittää nujertaa nuorempia ja mahdollisesti vielä eri sukupuolta.

No onhan toki muitakin, mutta tasa-arvon nimissä pitää naiset mainita ensin.
 

TwentyThree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lähdepellolla joskus kauan kauan sitten Rintanen-Sahlstedt-Number 87, ketjun roolitus ei ollut paras mahdollinen, ja niinpä kyseistä ketjua ei ole yhdessä sen koomin nähty.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Golden AWe kirjoitti:
Tilatiilen ja svveinikretskin pakkiparina. Beat that suckers. Niittasin vahingossa Maddogsin miestä ja sanoin automaattisesti "anteeksi".

Samojen miesten kanssa minäkin olen viillettänyt. Ketjussa oli myös Twite ja joku muu jonka nimi ei nyt heti muistu mieleen?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Samojen miesten kanssa minäkin olen viillettänyt. Ketjussa oli myös Twite ja joku muu jonka nimi ei nyt heti muistu mieleen?

Hall Of Fame-kamaa kuitenkin, ja todennäköisesti myös kova juomaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös