Eikö sääntö ollut, että suosikkijoukkuetta ei saa arvioida? Vaikka Stenqvist onkin suosikkipelaajasi niin toisen joukkueen pelaajan saa silti arvioida.Jakob Stenqvist
Leskinen nyt ei millään mittapuulla voita Nikua, ei hyökkäyssuuntaankaan. Omissa papereissa ei voita Kemiläinenkään, mutta se enemmän kiistanalainen. Porkkanalasien läpi tietty eri asia. Enpä itsekään Markus Nurmea vaihtaisi yhteenkään muuhun laituriin. Tosin Leskinen ei ole Tappara-kasvatti eli ei ihan verrattavissa.Tapparan 2 ekaa hyökkäävää pakkia en vaihtaisi kehenkään mistään hinnasta.. Kemiläinen ja Leskinen on liigaan/maajoukkueeseen ykköstasoa.
Mutta Leskinen voi olla kokonaisvaltaisempi kuin Kemiläinen tai Niku jotka ovat vaarallisia kentän molemmissa päissä. Omassa omalle joukkueelle ja hyökkäyspäässä vastustajalle.Leskinen nyt ei millään mittapuulla voita Nikua, ei hyökkäyssuuntaankaan. Omissa papereissa ei voita Kemiläinenkään, mutta se enemmän kiistanalainen. Porkkanalasien läpi tietty eri asia. Enpä itsekään Markus Nurmea vaihtaisi yhteenkään muuhun laituriin. Tosin Leskinen ei ole Tappara-kasvatti eli ei ihan verrattavissa.
En tunnista Kemiläistä kuvauksestasi. Ei kovin oman pään luuta, muttei kyllä mikään hazardikaan.Mutta Leskinen voi olla kokonaisvaltaisempi kuin Kemiläinen tai Niku jotka ovat vaarallisia kentän molemmissa päissä. Omassa omalle joukkueelle ja hyökkäyspäässä vastustajalle.
Ei varsinaisesti hasardi, mutta huolimattomampi kuin moni muu liigan kärkipuolustajista tehopistein mitattuna. Joista Niku toki oli muista erottuva hasardeillaan. Kemmu ylivoimalla ylivoimainen ykkönen.En tunnista Kemiläistä kuvauksestasi. Ei kovin oman pään luuta, muttei kyllä mikään hazardikaan.
Menneen kauden perusteella en oikein allekirjoita tuotakaan. Kaikille hyökkäysorientuneille puolustajille itse puolustaminen on haastavampaa, mutta ei mulle itelleni jäänyt mitenkään kuvaa että olisi jotenkin ”huolimattomampi kuin moni muu” vastaavan roolin kärkipakki.Ei varsinaisesti hasardi, mutta huolimattomampi kuin moni muu liigan kärkipuolustajista tehopistein mitattuna
En minä allekirjoitusta tähän pyytänytkään. Seurasin vaan aika paljon myös JyPin otteita ja yllättävän paljon harhasyöttöjä Nikulle sattui ihan oman alueen avauspelissäkin. Aikailee liikaa niin tulee kiire myös hänelle.Menneen kauden perusteella en oikein allekirjoita tuotakaan. Kaikille hyökkäysorientuneille puolustajille itse puolustaminen on haastavampaa, mutta ei mulle itelleni jäänyt mitenkään kuvaa että olisi jotenkin ”huolimattomampi kuin moni muu” vastaavan roolin kärkipakki.