Käsittäkseni HIFK:n pelikielto tuli vapaalle puollelle, kyllä kai hän saa tulla otteluketjuun sovittelemaan piilolinssejään.
Toivoa sopii, ettei ko. tyypin inttikaveri satu yht'aikaa samaan peliin haareminsa kanssa. Meinaan, sitä avautumisen määrää otteluketjussa pelin jälkeen tuskin kestää kukaan.
On ilo huomata, että tietyt tahot saivat jatkuvalla rutinallaan nimimerkki HIFKille penalttia. En oikein ymmärrä miksi tuota harmittoman ärsyttävää tyyppiä halusitte banniin ajaa mutta kaipa Jatkoaika on nyt sitten astetta "puhtaampi" hetken.
Vähintään tiettyjen vapaan puolen ketjujen lukeminen ei huku jatkuvaan spämmiin, ja luettavuus paranee potenssiin sata.
Kyllä, tämä banni sai mieleni hyväksi.
Juu...onhan siellä erittäin tärkeä Naisasiat-ketju nyt putsattu. Pitääkin käydä lukemassa seuraavien viikkojen aikana tuon ketjun laadukkaampaa antia...
Olisiko ollut parempi vaan olla noteeramatta...? Vai eikö pystynyt?
Hei! Nyt joku palstaa pidempään seurannut voisi kertoa minulle ja muillekin The Original Jags:in banneista. Tästä on ollut kaikenmoista tarinaa ja legendaa liikkeellä, mutta tarkkaa totuutta en löydä mistään. Miten ajoitus oli erityinen? Mikä oli bannien syy loppujen lopuksi? Olisi erittäin mielenkiintoista kuulla jotain faktaa tästä monia askarruttavasta asiasta.
Long story short, TOJ spämmäsi lähestulkoon ketjun kuin ketjun täyteen russofiliaansa ja useimmiten niin rankasti ohi aiheen, että pelikielto on ihan perusteltu.
Tästä olen erittäin paljon samaa mieltä. Olisikin ollut modeilta tyylikäs veto antaa pekkaa kaikille jotka vielä nyt lopussakin tarttuivat provoihin vaikka moneen kertaan on trollien ruokkimisesta huomautettu. HIFK:sta (siitä nimimerkistä) kirjoittaminen ties missä ketjuissa joissa hän edes itse ei esiinny on häirinnyt paljon enemmän kuin HIFK itse.Olisiko ollut parempi vaan olla noteeramatta...? Vai eikö pystynyt?
HIFK:lle tosiaan pelikielto vain Vapaa -osioon. Outoa muuten että ilmoituksessa pelikieltoa ei perusteltu lainkaan.
On ilo huomata, että tietyt tahot saivat jatkuvalla rutinallaan nimimerkki HIFKille penalttia. En oikein ymmärrä miksi tuota harmittoman ärsyttävää tyyppiä halusitte banniin ajaa mutta kaipa Jatkoaika on nyt sitten astetta "puhtaampi" hetken.
Jos joku noita HIFK:n kirjoituksia kaipaa, niin edellenhän ne näkyvissä ovat. Jos taas kaipaa trollausta luettavakseen, niin näyttää Naisasiat-ketju edelleen olevan mukava lähde tuolle.
No en kykene asiaa niin ymmärtämään koska en tuon tyypin kirjoituksia noteeranut muuten kuin joskus kävin heittämässä pöljää läppää takaisin. HIFK sai kyllä monen sapen kiehumaan...siis sellaistenkin, jotka kaverin kirjoituksiin vastasivat ja näitä vakituisesti lukivat. Ihmettelen, että miksi näin ja silti valitetaan.
...
Tulipa mieleeni seuraava. Olen viime vuosina törmännyt eri asioiden takia Asperger-diagnosoituihin henkilöihin ja heitä määrittelevät piirteet ovat tulleet minulle tutuiksi. Jostakin syystä minulle tulee mieleen, että nimimerkki scholl saattaa olla jonkinasteinen Asperger-tapaus. Tätä ei missään tapauksessa pidä tulkita minään vittuiluna schollia kohtaan eikä edes arvosteluna. Asperger-oireyhtymä ei välttämättä tarkoita mitään "sairautta" eikä varsinkaan "huonommuutta". Joissakin tapauksissa asia on jopa päinvastoin. Esimerkiksi elokuvaohjaaja Spielbergin kerrotaan olevan Asperger. Jokainen voi googlettaa millaisia ovat tyypilliset Asperger-piirteet, ja miettiä onko schollissa ja noissa määritelmissä mitään yhteistä.
Sepä se. Vaikeaa sanoa haittaako, ja kuinka paljon. Voi myös olla että Asperger ilmenee ainakin päällisin puolin hyödyllisillä tavoilla, jos ilmenee lopulta paljoakaan. Asperger-diagnosoitujen erityispiirteenä on usein kiinnostuksen huikea keskittyminen yhdelle tai muutamille rajatuille alueille, joilla kyseinen ihminen sitten loistaa osaamisellaan huomattavissa määrin. Vastapainoksi näillä henkilöillä ilmenee tietynlaisia rajoitteita tai erikoisuuksia muilla elämän osa-alueilla.Mm. Juicella lopulta 2000-luvulla diagnosoitiin Aspergerin syndrooma, mutta miten se hänen elämässään on näkynyt ja miten elämäänsä haitannut, osaa tuskin kukaan sanoa tarkasti.
Juu...onhan siellä erittäin tärkeä Naisasiat-ketju nyt putsattu. Pitääkin käydä lukemassa seuraavien viikkojen aikana tuon ketjun laadukkaampaa antia...
Pakko todeta, että itsekin aikani jaksoin HIFK:n vietejä lukea, jopa kärsivällisestikin vastailla mutta lopulta petti hermot, mutta jotta suuremmalta vahingolta olisin välttynyt (lue pelikielto), päätin lopettaa vastaamisen ja kyseisen herran viestien lukemisen.