Palstan ikimuistoiset pelikiellot

  • 31 797
  • 112

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Käsittäkseni HIFK:n pelikielto tuli vapaalle puolelle, kyllä kai hän saa tulla otteluketjuun sovittelemaan piilolinssejään.
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Käsittäkseni HIFK:n pelikielto tuli vapaalle puollelle, kyllä kai hän saa tulla otteluketjuun sovittelemaan piilolinssejään.

Toivoa sopii, ettei ko. tyypin inttikaveri satu yht'aikaa samaan peliin haareminsa kanssa. Meinaan, sitä avautumisen määrää otteluketjussa pelin jälkeen tuskin kestää kukaan.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Toivoa sopii, ettei ko. tyypin inttikaveri satu yht'aikaa samaan peliin haareminsa kanssa. Meinaan, sitä avautumisen määrää otteluketjussa pelin jälkeen tuskin kestää kukaan.

Piilari-HIFK nyt tuskin löytää edes tietään halliin. Saati otteluketjuun.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
On ilo huomata, että tietyt tahot saivat jatkuvalla rutinallaan nimimerkki HIFKille penalttia. En oikein ymmärrä miksi tuota harmittoman ärsyttävää tyyppiä halusitte banniin ajaa mutta kaipa Jatkoaika on nyt sitten astetta "puhtaampi" hetken.

Olisiko ollut parempi vaan olla noteeramatta...? Vai eikö pystynyt?

Pahoitteluni ooteen johdosta mutta kun ei vaan pysty olemaan kommentoimatta.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
On ilo huomata, että tietyt tahot saivat jatkuvalla rutinallaan nimimerkki HIFKille penalttia. En oikein ymmärrä miksi tuota harmittoman ärsyttävää tyyppiä halusitte banniin ajaa mutta kaipa Jatkoaika on nyt sitten astetta "puhtaampi" hetken.

Vähintään tiettyjen vapaan puolen ketjujen lukeminen ei huku jatkuvaan spämmiin, ja luettavuus paranee potenssiin sata.

Kyllä, tämä banni sai mieleni hyväksi.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vähintään tiettyjen vapaan puolen ketjujen lukeminen ei huku jatkuvaan spämmiin, ja luettavuus paranee potenssiin sata.

Kyllä, tämä banni sai mieleni hyväksi.

Juu...onhan siellä erittäin tärkeä Naisasiat-ketju nyt putsattu. Pitääkin käydä lukemassa seuraavien viikkojen aikana tuon ketjun laadukkaampaa antia...
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Juu...onhan siellä erittäin tärkeä Naisasiat-ketju nyt putsattu. Pitääkin käydä lukemassa seuraavien viikkojen aikana tuon ketjun laadukkaampaa antia...

Tällä hetkellä scholl on päässyt vauhtiin kyseisessä ketjussa. Mielestäni jopa hänen kirjoituksensa ovat laadukkaampaa vuodatusta kuin nimimerkki HIFK:n itsesääliviestit.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Ihan samaa ruikutusta tuo naisasiaketju oli ennen HIFK:ta ja on sen jälkeenkin. En tiedä mitä syntiä jarmo on käynyt tekemässä jossain muussa ketjussa, muttei ainakaan ole minun silmiini sattunut. Luultavasti porukka on vaan kade kun ei itse saa edes ruotsinmaikkaa treffeille.
 

#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisiko ollut parempi vaan olla noteeramatta...? Vai eikö pystynyt?

Juurikin näin. Suurin syy HIFK pelikieltoon oli muut palstalaiset jotka jaksoivat porukalla jankata yhtä idioottia vastaan. Jos yksi kirjoittaja valelee noin reilusti bensaa niin ei siinä jokaisen tarvitse olla sytkäri kädessä heilumassa. HIFK:n kirjoitukset eivät ole juuri muuttuneet viimeisen puolen vuoden aikana, joten ihmettelen vain miten jotkut jaksaa.
Veikkaan että moni kirjoittaja on nyt hyvin pettynyt kun ei pääse "kouluttamaan" Nordenskiöldinkadun poikaa.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Hei! Nyt joku palstaa pidempään seurannut voisi kertoa minulle ja muillekin The Original Jags:in banneista. Tästä on ollut kaikenmoista tarinaa ja legendaa liikkeellä, mutta tarkkaa totuutta en löydä mistään. Miten ajoitus oli erityinen? Mikä oli bannien syy loppujen lopuksi? Olisi erittäin mielenkiintoista kuulla jotain faktaa tästä monia askarruttavasta asiasta.

Ja toivon todella että moderaattorit armahtaisivat hänet, ellei syy banneihin ollut todella merkittävä. En löydä häneltä edes juurikaan viestejä vapaasta keskutelusta.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hei! Nyt joku palstaa pidempään seurannut voisi kertoa minulle ja muillekin The Original Jags:in banneista. Tästä on ollut kaikenmoista tarinaa ja legendaa liikkeellä, mutta tarkkaa totuutta en löydä mistään. Miten ajoitus oli erityinen? Mikä oli bannien syy loppujen lopuksi? Olisi erittäin mielenkiintoista kuulla jotain faktaa tästä monia askarruttavasta asiasta.

Long story short, TOJ spämmäsi lähestulkoon ketjun kuin ketjun täyteen russofiliaansa ja useimmiten niin rankasti ohi aiheen, että pelikielto on ihan perusteltu.
 
Jos nyt oikein muistan, niin itsehän sain aikoinaan kuuden kuukauden kirjoituskiellon tänne vapaalle puolelle. Tuo HIFK:n saama kohtelu on pientä verrattuna minun pettymykseeni.

Jaksamista HIFK:lle ja toivottavasti pääset panemaan Ruotsin opettajaa tässä odotellessa.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Kyllä nimimerkki HIFK:n pelikielto oli kaikin puolin oikea ratkaisu. JOS HIFK ei ole trolli, niin itsekin kaiken maailman masennukset selvittäneenä uskallan sanoa, että kuukausia jatkuneen psykologisen avautumisen ja jatkoajan turvaverkon ottaminen pois tekee pelkästään hyvää psyykkeelle. Nyt jätkän pitää viimein pärjätä "yksin", ja samalla prosessoida henkinen kasvu ja muu paska, mitä irtosi täältä. Kun ei voi enää valittaa tänne, hän tekee jotain muuta, toivottavasti ruotsinopettajalleen makkarissa. Itse hän tuskin olisi ymmärtänyt tätä irtiottoa suorittaa. Eli kaikin puolin fiksu armopelikielto.

Jos taasen hän on pelkkä todella kieroutunut trolli, niin saipahan ansionsa mukaan.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Long story short, TOJ spämmäsi lähestulkoon ketjun kuin ketjun täyteen russofiliaansa ja useimmiten niin rankasti ohi aiheen, että pelikielto on ihan perusteltu.

Noo, ainakin kaksi kertaa on koppia tullut juuri ennen arvokisoja ja kakun pituus on ollut ns. sopiva. Toki aikanaan TOJ:n mättö vapaan puolella oli paljon tiukempaa settiä kuin nykyinen hillitysti palstaveljiä kuumottava venäläisen ja slaavilaisen kiekkoperheen kritiikitön ihannointi. Silloisista pelikielloista en niin tarkalleen muista, mutta vapaan puolen kirjoituskielto lienee voimassa edelleen.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Olisiko ollut parempi vaan olla noteeramatta...? Vai eikö pystynyt?
Tästä olen erittäin paljon samaa mieltä. Olisikin ollut modeilta tyylikäs veto antaa pekkaa kaikille jotka vielä nyt lopussakin tarttuivat provoihin vaikka moneen kertaan on trollien ruokkimisesta huomautettu. HIFK:sta (siitä nimimerkistä) kirjoittaminen ties missä ketjuissa joissa hän edes itse ei esiinny on häirinnyt paljon enemmän kuin HIFK itse.
 
Suosikkijoukkue
VAR
HIFK:lle tosiaan pelikielto vain Vapaa -osioon. Outoa muuten että ilmoituksessa pelikieltoa ei perusteltu lainkaan.
 

Ilmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK:lle tosiaan pelikielto vain Vapaa -osioon. Outoa muuten että ilmoituksessa pelikieltoa ei perusteltu lainkaan.

Jatkoajan sääntöjen 18 § käy kaikkeen, mitä sitä turhaan enää perustelmaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jatkoajan moderaattoreiden pitäisi mielestäni mennä lakki kourassa anomaan Q:ta ja Veinikretskiä takaisin. Snif. Meitä HIFK-faneja harmittaa Q:n tapauksessa erityisesti se, että menetimme huikean syväkurkun, joka tiesi aina missä mennään ja ketä on tulossa. Helppoa huudella, kun ei ole itse mode, mutta myös Tommyn mukanaolo nostaisi Jatkoajan tasoa, vaikka usein hänen kanssaan eri mieltä olinkin. Entäpä vanha kunnon vihanneskaappi? Ketä hän häiritsi?

Tiedän, että kadonneille Jatkoaikalaisille on oma ketjunsa, mutta mulle on epäselvää onko Kalkun rusakko kadonnut penaltyn myötä vai oma-aloitteisesti? varjolle ja vladille pitäisi mielestäni myöntää ikuinen koskemattomuus, heidän kuuluu olla pelikieltojen ulottumattomissa. Usein olen eri mieltä, mutta en ole koskaan saanut kumpaakaan kiinni huonosta itseilmaisusta tai hatarista perusteluista. Tästähän tuli oikein muisteluketju! Itse olen ollut pari kertaa penaltyssa ja kumpaakaan en osannut odottaa. Tulivat puun takaa. Tämän lisäksi olen jokusen kerran ollut varma, että nyt tulee bannia, mutta vitut. Vaikka mukana oli henkilökohtaisuuksiakin. Olisinkin itse maailman huonoin mode: puolueellinen ja ehkäpä liiallinen mustan huumorin ystävä.

Btw, onko olemassa ikuista pelikieltoa palstalle niin, että yv-oikeus säilyisi? Jos, niin pistähän Q kuulumisia!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
On ilo huomata, että tietyt tahot saivat jatkuvalla rutinallaan nimimerkki HIFKille penalttia. En oikein ymmärrä miksi tuota harmittoman ärsyttävää tyyppiä halusitte banniin ajaa mutta kaipa Jatkoaika on nyt sitten astetta "puhtaampi" hetken.

No jos nyt ihan totta aletaan tästä tapauksesta puhua, niin kyllä se tuon nimimerkin penaltti tuli ihan nimimerkin omasta toiminnasta. Se on kyllä totta, että tuohon katsottiin tarpeelliseksi puuttua vasta, kun tietyt tahot alkoivat ääneen ihmetellä, miksi kymmenet nimimerkit saavat kuukauden penaltin rikkomatta sääntöjä, mutta toiset nimimerkit saavat toimia ihan miten haluavat mistään säännöistä piittaamatta. Toivottavasti Jatkoaika on astetta puhtaampi pidempään kuin vain hetken.

Jos joku noita HIFK:n kirjoituksia kaipaa, niin edellenhän ne näkyvissä ovat. Jos taas kaipaa trollausta luettavakseen, niin näyttää Naisasiat-ketju edelleen olevan mukava lähde tuolle.

Tapaus TOJ oli siitäkin erikoinen, että paitsi että russofiliaa tungettiin aivan jokaiseen keskusteluun, myös nimimerkki vaihtui lennosta jos pelikieltoa paukahti. Myös teologian puolelta tuli todella vahvaa mielipidettä. Ja nyt ei kai auta muu kuin mennä sohvan taa piiloon odottamaan Illuminaatin kostoa...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jos joku noita HIFK:n kirjoituksia kaipaa, niin edellenhän ne näkyvissä ovat. Jos taas kaipaa trollausta luettavakseen, niin näyttää Naisasiat-ketju edelleen olevan mukava lähde tuolle.

No en kykene asiaa niin ymmärtämään koska en tuon tyypin kirjoituksia noteeranut muuten kuin joskus kävin heittämässä pöljää läppää takaisin. HIFK sai kyllä monen sapen kiehumaan...siis sellaistenkin, jotka kaverin kirjoituksiin vastasivat ja näitä vakituisesti lukivat. Ihmettelen, että miksi näin ja silti valitetaan.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
No en kykene asiaa niin ymmärtämään koska en tuon tyypin kirjoituksia noteeranut muuten kuin joskus kävin heittämässä pöljää läppää takaisin. HIFK sai kyllä monen sapen kiehumaan...siis sellaistenkin, jotka kaverin kirjoituksiin vastasivat ja näitä vakituisesti lukivat. Ihmettelen, että miksi näin ja silti valitetaan.

Pakko todeta, että itsekin aikani jaksoin HIFK:n vietejä lukea, jopa kärsivällisestikin vastailla mutta lopulta petti hermot, mutta jotta suuremmalta vahingolta olisin välttynyt (lue pelikielto), päätin lopettaa vastaamisen ja kyseisen herran viestien lukemisen. En itke hänen peräänsä mutta eipä hän enää minua loppuaikoinaan haitannut, koska ohitin käytännössä totaalisesti hänen viestinsä tässä muutaman viimeisen viikon aikana.

vlad.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...

Tulipa mieleeni seuraava. Olen viime vuosina törmännyt eri asioiden takia Asperger-diagnosoituihin henkilöihin ja heitä määrittelevät piirteet ovat tulleet minulle tutuiksi. Jostakin syystä minulle tulee mieleen, että nimimerkki scholl saattaa olla jonkinasteinen Asperger-tapaus. Tätä ei missään tapauksessa pidä tulkita minään vittuiluna schollia kohtaan eikä edes arvosteluna. Asperger-oireyhtymä ei välttämättä tarkoita mitään "sairautta" eikä varsinkaan "huonommuutta". Joissakin tapauksissa asia on jopa päinvastoin. Esimerkiksi elokuvaohjaaja Spielbergin kerrotaan olevan Asperger. Jokainen voi googlettaa millaisia ovat tyypilliset Asperger-piirteet, ja miettiä onko schollissa ja noissa määritelmissä mitään yhteistä.

Mm. Juicella lopulta 2000-luvulla diagnosoitiin Aspergerin syndrooma, mutta miten se hänen elämässään on näkynyt ja miten elämäänsä haitannut, osaa tuskin kukaan sanoa tarkasti.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistuuko muilla mieleen Jaymond Flurrie tai Jflu?

Muistaakseni kyseessä oli joku täydellisesti flipannut Coloradofani, joka hommasi itselleen elinikäisen pelikiellon. En nyt muista mitä kaikkea tuotanto piti sisällään, mutta hirveetä paskaa se kuitenkin oli.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mm. Juicella lopulta 2000-luvulla diagnosoitiin Aspergerin syndrooma, mutta miten se hänen elämässään on näkynyt ja miten elämäänsä haitannut, osaa tuskin kukaan sanoa tarkasti.
Sepä se. Vaikeaa sanoa haittaako, ja kuinka paljon. Voi myös olla että Asperger ilmenee ainakin päällisin puolin hyödyllisillä tavoilla, jos ilmenee lopulta paljoakaan. Asperger-diagnosoitujen erityispiirteenä on usein kiinnostuksen huikea keskittyminen yhdelle tai muutamille rajatuille alueille, joilla kyseinen ihminen sitten loistaa osaamisellaan huomattavissa määrin. Vastapainoksi näillä henkilöillä ilmenee tietynlaisia rajoitteita tai erikoisuuksia muilla elämän osa-alueilla.

Leskisen Asperger-diagnoosia en tunne tarkemmin, tosin olen kuullut siitä. Kuulemma Juice oli kovin epäkäytännöllinen ja jossain määrin arkisista ilmiöistä vieraantunut taiteilijapersoona (lähteenä mm. Veikko Ennalan Juicea koskevat kirjoitukset ja lukuisat muut aikalaisdokumentit).

Tässä sivumennen ja samalla keskustelun otsikkoa sivuten totean, etten ole tähänastisella kirjoitushistoriallani (lähes 5v.) saanut vielä ensimmäistäkään pelikieltoa palstalle. Tai sitten annettu pelikielto ei ole ollut vähääkään ikimuistoinen, tai ikää on kertynyt yksinkertaisesti liikaa...
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Juu...onhan siellä erittäin tärkeä Naisasiat-ketju nyt putsattu. Pitääkin käydä lukemassa seuraavien viikkojen aikana tuon ketjun laadukkaampaa antia...

Kyl mua tuossa nyt häiritsi et jos siellä jotkut ihmiset kirjoittaa oikeista ongelmista kuten vaikkapa 20-vuoden avioliiton päättymisestä jonka jälkeen exä muuttuu täydelliseksi ihmishirviöksi ja mies hajoaa aivan raunioiksi niin sinne joku vitun trolli käy koko ajan kirjoittelemassa sitä samaa paskaa mitä ehti jo puoli vuotta kirjoitella. Ja jotkut idiootit vielä jaksavat ruokkia sitä, itellähän toi pelle on ollu jo pari kuukautta ignore- listalla ja saa siellä pysyä jatkossakin.

Mainittakoon vielä, et ne omat viestitki sinne naisasia- ketjuun on myös ihan turhaa ja mitätöntä paskaa kaiken oikeasti tärkeän keskellä. Yritin pistää ignorea itselleni, mutta ei jostain syystä toiminut.

Pakko todeta, että itsekin aikani jaksoin HIFK:n vietejä lukea, jopa kärsivällisestikin vastailla mutta lopulta petti hermot, mutta jotta suuremmalta vahingolta olisin välttynyt (lue pelikielto), päätin lopettaa vastaamisen ja kyseisen herran viestien lukemisen.

Tässähän se ongelma vähän olikin kun vähän väliä tuli uusia kirjoittajia jotka ottivat kyseisen nimimerkin tosissaan eivätkä olleet huomanneet et se sama trollaus oli jatkunut jo pitempään. Kyllähän mäki alkuun ajattelin kyseessä olevan vain henkisesti vakavasti sairas ihminen ja ehkä yritin jopa alkuaikoina auttaakin jossain määrin. Ja vaikka se nyt tosissaan oliski niin ei jolleki keskustelupalstalle kirjoittelu oo mikään ratkaisu mihinkään ongelmiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös