Ilmoitukset

Nimimerkki pernaveikko on huudellut neekeriä aivan tarpeeksi, eivätkä hänen kirjoituksensa tullitoimintaa tai Poliisia käsittelevässä ketjussa muutenkaan olleet erityisen asiallisia, tai tuoneet keskusteluun mitään sisältöä. Tämän vuoksi hänet on laitettu viikon pelikieltoon.

Sulje ilmoitus

Nimimerkki Schnabelin terä ei tullut palstalle keskustelemaan, vaan harrastamaan kaupallista mainostamista. Tämän vuoksi kyseisen nimimerkin kirjoitusoikeudet ja viestit on poistettu.

Nimimerkki JypFabu on laitettu viikon ajaksi rauhoittumaan jatkuvan aggressiivisen käytöksen ja lukuisten henkilökohtaisten loukkausten vuoksi.

Sulje ilmoitus

Nimimerkki bebeto on siirretty kahdeksi viikoksi katsomon puolelle väkivallantekoja käsittelevään ketjuun kirjoitetun mauttoman viestin vuoksi.

Nimimerkki Roger Moore selaa seuraavan kuukauden ajan palstaa ilman kirjoitusoikeuksia. Hänen tuotantonsa otteluseurantaketjuihin on ollut jopa otteluseurannan mittapuulla aivan turhaa ja aiheeseen kuulumatonta spämmiä.

Kummassakin tapauksessa aiempi rikehistoria vaikutti pelikiellon pituuteen korottavasti.

Näiden lisäksi nimimerkki puuntakaa on passitettu viikon pelikieltoon mauttoman ja turhan viestin takia, jossa puhuttiin lahtaamisesta ja reiden leikkaamisesta poikki.

Sulje ilmoitus

Palstalaisten keskinäiset U20-vedonlyönnit 2018–2019

Viestiketju osiossa 'U20 MM-kisat 2019, Vancouver ja Victoria' , aloittajana Lico, 08.12.2018 klo 13.47.

1. Lico Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Chicago Blackhawks
    Vielä tarjoan tuota vetoehdotusta eli Yhdysvallat sijoittuu korkeammalle kuin Suomi, Ruotsi, Tsekki tai Venäjä. Minun puolestani saat vaikka kaikki joukkueet tuosta. Panos 50-100e.

2. Uniquewn Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS, Flames
    Lainaus:
    Otan 50 €:llä kiinni.

Lico tykkää tästä.
  3. Lico Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Chicago Blackhawks
    Lainaus:
    Selvä!

4. Gemondo Jäsen

Lainaus:
    - Jos Ruotsi häviää alkusarjassa kaksi ottelua, sä maksat mulle 30€

- Jos Ruotsi häviää alkusarjassa yhden ottelun, mä maksan sulle 30€

- Jos Ruotsi voittaa alkusarjassa nolla, kolme tai neljä ottelua, raha ei liiku

Deal?

5. Lico Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Chicago Blackhawks
    Lainaus:
    Oddsit sen verta kohdallaan mulle, että annetaan palaa.

6. Zohan Jäsen

Lainaus:
    Voin kans ottaa tän 50€ kiinni, jos vielä maittaa.

7. Lico Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Chicago Blackhawks
    Lainaus:
    Joo miksei.

Zohan tykkää tästä.
  8. The Nikkari Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kiekko-Espoo, BJR
    Lainaus:
    En ole lyömässä vetoa, mutta ymmärrän tämän niin, että Yhdysvallat sijoittuu korkeammalle kuin YKSI edellä mainittuista. Oliko tämä tosiaan tarkoitus?

9. Lico Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Chicago Blackhawks
    Lainaus:
    Tässähän on muuten vähän ristiriitaa eli jos Ruotsi voittaa kolme matsia, niin silloinhan ne yhden häviää. En mä ees tajunnu, mutta hyvin väsäsit ehdot, jotka tekevät susta automaattisesti vähintään riskittömän vedonlyöjän.

Kolme voittoa ja viimonen kazakkeja vastaan.

10. Gemondo Jäsen

Lainaus:
    Oho. Kyllä toi on ihan klassinen typo, pelkistä tappioista oli tarkoitus lyödä veto. Mutta pushiksihan tuo jokatapauksessa meni.

Lico tykkää tästä.
  11. Lico Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Chicago Blackhawks
    Lainaus:
    Piti antaa mahdollisuus nerokkuudellesi.

Kazakit vie vielä.

Gemondo tykkää tästä.
  12. Uniquewn Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS, Flames
    Lainaus:
    Lainaus:
    Tämä lohi on mukava kelata rannalle.

13. Lico Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Chicago Blackhawks
    Lainaus:
    Paras skenaario olla väärässä. @Zohan voi kanssa laittaa tilinumeroa tulemaan.

@FutureHockey voitti pistepörssivedon Heponiemellä. Aikamoista. Tilinumeroa sieltäkin.