Vielä tarjoan tuota vetoehdotusta eli Yhdysvallat sijoittuu korkeammalle kuin Suomi, Ruotsi, Tsekki tai Venäjä. Minun puolestani saat vaikka kaikki joukkueet tuosta. Panos 50-100e.
Otan 50 €:llä kiinni.
Tarkennuksena nyt kysyn siis, että voitan vedon vain, jos Ruotsi häviää yhden ottelun? Eli voittoputken jatkuminen vie tämän pushiksi?
Panokseksi sinun valitsemasi summa rahaa. Kaikki käy.
- Jos Ruotsi häviää alkusarjassa kaksi ottelua, sä maksat mulle 30€
- Jos Ruotsi häviää alkusarjassa yhden ottelun, mä maksan sulle 30€
- Jos Ruotsi voittaa alkusarjassa nolla, kolme tai neljä ottelua, raha ei liiku
Deal?
Vielä tarjoan tuota vetoehdotusta eli Yhdysvallat sijoittuu korkeammalle kuin Suomi, Ruotsi, Tsekki tai Venäjä. Minun puolestani saat vaikka kaikki joukkueet tuosta. Panos 50-100e.
Voin kans ottaa tän 50€ kiinni, jos vielä maittaa.
En ole lyömässä vetoa, mutta ymmärrän tämän niin, että Yhdysvallat sijoittuu korkeammalle kuin YKSI edellä mainittuista. Oliko tämä tosiaan tarkoitus?Vielä tarjoan tuota vetoehdotusta eli Yhdysvallat sijoittuu korkeammalle kuin Suomi, Ruotsi, Tsekki tai Venäjä. Minun puolestani saat vaikka kaikki joukkueet tuosta. Panos 50-100e.
- Jos Ruotsi häviää alkusarjassa kaksi ottelua, sä maksat mulle 30€
- Jos Ruotsi häviää alkusarjassa yhden ottelun, mä maksan sulle 30€
- Jos Ruotsi voittaa alkusarjassa nolla, kolme tai neljä ottelua, raha ei liiku
Deal?
Tässähän on muuten vähän ristiriitaa eli jos Ruotsi voittaa kolme matsia, niin silloinhan ne yhden häviää. En mä ees tajunnu, mutta hyvin väsäsit ehdot, jotka tekevät susta automaattisesti vähintään riskittömän vedonlyöjän.
Kolme voittoa ja viimonen kazakkeja vastaan.
Oho. Kyllä toi on ihan klassinen typo, pelkistä tappioista oli tarkoitus lyödä veto. Mutta pushiksihan tuo jokatapauksessa meni.
Otan 50 €:llä kiinni.
Tämä lohi on mukava kelata rannalle.