Naamavelli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NHL
Otin jo tuon jälkimmäisen vedon @H.J.Simpson kanssa, joten jätän nyt yhteen henkilöön/veto. Lähdetkö tuohon ekaan leikkiin? :)@Naamavelli voisin ottaa periaatteessa nuo molemmat sun ehdottamat!
Otin jo tuon jälkimmäisen vedon @H.J.Simpson kanssa, joten jätän nyt yhteen henkilöön/veto. Lähdetkö tuohon ekaan leikkiin? :)@Naamavelli voisin ottaa periaatteessa nuo molemmat sun ehdottamat!
Joo sopii!Otin jo tuon jälkimmäisen vedon @H.J.Simpson kanssa, joten jätän nyt yhteen henkilöön/veto. Lähdetkö tuohon ekaan leikkiin? :)
Voin ottaa 50€.Matthew Tkachuk tekee enemmän pisteitä kuin Jason Robertson. Panos 30-50€.
Minulle Tkachuk ja sinulle Robertson.
Tiebreak maalit ja sitten p/o.
Ei loukkaantumispykäliä paitsi, jos toinen on loukkaantuneena eikä pelaa kauden ensimmäisessä ottelussa saa halutessaan vedosta luopua.
Voin ottaa HintzilläYlemmästä inspiroituneena laitetaan tälläiset tarjolle.
Jake Guentzel tekee enemmän maaleja NHL runkosarjassa 23-24 kaudella kuin:
Sebastian Aho 20€
Timo Meier 20€
Carter Verhaeghe 20€
Sidney Crosby tekee enemmän pisteitä runkosarjassa kuin:
Brayden Point 20€
Brady Tkachuk 20€
Roope Hintz 20€
Veto raukeaa mikäli minun tai sinun pelaajasi pelaa alle 55 ottelua, mutta jos voittava pelaaja pelaa alle 55 ottelua ja häviävä yli 55 ottelua, veto pysyy voimassa. Eli yksinkertaisesti häviävän pelaajan on pelattava 55 ottelua muuten veto raukeaa.
Ylemmästä inspiroituneena laitetaan tälläiset tarjolle.
Jake Guentzel tekee enemmän maaleja NHL runkosarjassa 23-24 kaudella kuin:
Sebastian Aho 20€
Timo Meier 20€
Carter Verhaeghe 20€
Sidney Crosby tekee enemmän pisteitä runkosarjassa kuin:
Brayden Point 20€
Brady Tkachuk 20€
Roope Hintz 20€
Veto raukeaa mikäli minun tai sinun pelaajasi pelaa alle 55 ottelua, mutta jos voittava pelaaja pelaa alle 55 ottelua ja häviävä yli 55 ottelua, veto pysyy voimassa. Eli yksinkertaisesti häviävän pelaajan on pelattava 55 ottelua muuten veto raukeaa.
Voisin lähteä tähän.Timo Meier 20€
En. Kaikki maalit mukaan tai ei vetoa :)Otatko Guentzel vs Verhaeghe ilman yv-maaleja?
Juu jätän välistä sit. Eipä ilman ykkösyv minsoja kannata.En. Kaikki maalit mukaan tai ei vetoa :)
Voit toki ehdottaa minulle jotain toista nimeä jonka arvioit suunnilleen Guentzelin tasoiseksi, voin sen vaihtaa Verhaeghen tilalle tuonne ja ottaa vedon. Viimekaudella Verhaeghe teki enemmän maaleja kuin Guentzel.Juu jätän välistä sit. Eipä ilman ykkösyv minsoja kannata.
Voit toki ehdottaa minulle jotain toista nimeä jonka arvioit suunnilleen Guentzelin tasoiseksi, voin sen vaihtaa Verhaeghen tilalle tuonne ja ottaa vedon. Viimekaudella Verhaeghe teki enemmän maaleja kuin Guentzel.
Sopii. 20€ kuitti. Lisään tuonne ja vaihdan Verhaeghen pois.Elias Pettersson?
Mä voin ottaa Kuzmenko vs Zibanejad 30€ kiinni.Muutama maalintekohedari tarjolle (1 per):
- Auston Matthewsin tehdyt maalit per peli -prosentti on kovempi kuin:
> Connor McDavidilla 30-50 €
> David Pastrnakilla 30-50 €
> Mikko Rantasella 30-50 €
> Leon Draisaitlilla 30-50 €
- Andrei Kuzmenkon tehdyt maalit per peli -prosentti on kovempi kuin:
> Mika Zibanejadilla 30-50 €
> Tim Stützlellä 30-50 €
> Carter Verhaeghella 30-50 €
> Elias Pettersonilla 30-50 €
Eli koska mennään maalit per pelillä, niin ei ottelurajoituksia. Tasapeli jos tulee, niin sitten se on tasapeli.
McDavid mulle 30€.Muutama maalintekohedari tarjolle (1 per):
> Connor McDavidilla 30-50 €
> Mika Zibanejadilla 30€ vs. H.J.Simpson
> Tim Stützlellä 30-50 €
Eli koska mennään maalit per pelillä, niin ei ottelurajoituksia. Tasapeli jos tulee, niin sitten se on tasapeli.
Nappaan Stützlen 30€Muutama maalintekohedari tarjolle (1 per):
> Connor McDavidilla 30 € vs. Le Deal
> Tim Stützlellä 30-50 €
Draisaitl vs. Matthews kiinni vaikka tolla kolmellakympillä.Muutama maalintekohedari tarjolle (1 per):
> Connor McDavidilla 30 € vs. Le Deal
> Tim Stützlellä 30€ vs. Vikidiviimenen