Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2021–2022

  • 32 341
  • 343

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Lainataanpa itseä viime joulukuulta:

"Jälleen on sen aika. Eli mennään eteenpäin. Älä lähde mukaan vedonlyöntiin, jos ei ole aikomustakaan maksaa. Simple as that."

Kiva aina laittaa muutamat massavedot käyntiin ja nyt kun pelataan täysi kausi, niin hiukan isommin!

1. Viisikkoveto eli valitaan kolme hyökkääjää ja kaksi puolustajaa, tehdyt yhteispisteet runkosarjassa 2021-22 lasketaan mukaan. Samasta joukkueesta saa olla useampi kolmikko, mutta täysin samaa kolmikkoa ei voi olla tietenkään. Tie-breikkerinä 1. ottelut (vähemmän > enemmän), 2. maalit & 3. jos kaksi edellistä tasan, potti jaetaan. Panos 30€.

2. Kuparikerhoveto eli viimeisenä runkosarjassa nollille jäävä joukkue ja sen valinnut käyttäjä vie potin. Jatkoajalla tehdyt maalit lasketaan mukaan, mutta voittomaalikilpailussa tehdyt ei. Tasatilanteessa potti jaetaan.
Panos 15€.

3. Toivottu NHL-pörssiveto eli osittain Hockey GM:stä lainattu setti, linkki parin kauden takaiseen vetoon: NHL-pörssiveto

Jos tähän saadaan vähintään 10 mukaan esimerkiksi 20€ panoksella, voin avata ketjun Peliluolan-puolelle hiukan muutetuilla pelaajahinnoilla johtuen edellisen kauden tynkäpituudesta.

***

Kolmikkoveto (50€):

Connor McDavid, Leon Draisaitl, Tyson Barrie - @Lico


Kuparikerhoveto (15€):

Chicago Blackhawks - @Lico


***

Lisäksi otan rajattoman määrän vastaan erilaisia vetoja liittyen pisteisiin, tulokkaisiin, pudotuspeleihin eteneviin joukkueisiin ynnä muihin. Esimerkiksi tutut kahdeksikko, viisikko jne. Pingataan @Mängimies @Zohan @LostHorizon @Uniquewn @Red Label @Largo @Noppa10 10 vaikka alkuun. Joku saattoi ehkä unohtua.

EDIT: kopioin vahingossa liikaa viime kauden avausviestistä, piti muuttaa Colorado Chicagoon, mutta unohtui!
 
Viimeksi muokattu:

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kuparikerhoveto (15€):

Chicago Blackhawks - @Lico
Tampa Bay Lightning - @olza13
Vegas Golden Knights - @Noppa10
Florida Panthers - @Pakastin
 

Nick Neim

Jäsen
Kuparikerhoveto (15e):

Chicago Blackhawks - @Lico
Tampa Bay Lightning - @olza13
Vegas Golden Knights - @Noppa10
Florida Panthers - @Pakastin
Edmonton Oilers - @eeMule
Colorado Avalance @Zohan
Washington Capitals - @TheKing8Hockey
Carolina Hurricanes - @Tikiti
Boston Bruins - @samwise
Ottawa Senators - @Ferris
Toronto Maple Leafs - @Kari Runk
Columbus Blue Jackets - @limini
Seattle Kraken - @Dragunov

Ei kehdannut aikaisemmin autoa ajaessa enempää näpytellä, mutta tuossa nyt nykyinen lista.
 

Largo

Jäsen
Kolmikkovedossa pitäisi mun mielestä olla jokin tasoitus. Esim aloittajalla jokin tietty -pistemäärä tmv. En ainakaan itse enää lähde millään kolmikolla mukaan, kun Oilers, Avs ja Lightning on otettu. Ei mitään saumaa. Voittaja tulee lähes varmasti noista. Toki voi koittaa jotain villiä komboa mutta en lähde kuitenkaan. Vedon aloittajalla on aina se vahvin mahdollisuus.
 

olza13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Kolmikkovedossa pitäisi mun mielestä olla jokin tasoitus. Esim aloittajalla jokin tietty -pistemäärä tmv. En ainakaan itse enää lähde millään kolmikolla mukaan, kun Oilers, Avs ja Lightning on otettu. Ei mitään saumaa. Voittaja tulee lähes varmasti noista. Toki voi koittaa jotain villiä komboa mutta en lähde kuitenkaan. Vedon aloittajalla on aina se vahvin mahdollisuus.
Hyvä idea.
Tai sitten maltillisempi panos, joka houkuttelisi kokeilemaan riskillä (ja olisi linjassa muiden "massavetojen kanssa")
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kolmikkovedossa pitäisi mun mielestä olla jokin tasoitus. Esim aloittajalla jokin tietty -pistemäärä tmv. En ainakaan itse enää lähde millään kolmikolla mukaan, kun Oilers, Avs ja Lightning on otettu. Ei mitään saumaa. Voittaja tulee lähes varmasti noista. Toki voi koittaa jotain villiä komboa mutta en lähde kuitenkaan. Vedon aloittajalla on aina se vahvin mahdollisuus.

Nyt kun tästä mainitsit, niin mun piti itseasiassa alunperin muuttaa tälle kaudelle kolmikkoveto muotoon viisikkoveto - samalla idealla tietysti, mutta kolme hyökkääjää ja kaksi puolustajaa.

Mietin, että voisikohan tuo kasvattaa osallistujamäärää ja/tai todennäköisyyksiä tasaisemmalle massavedolle?
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös