Haetaan nyt jotain lisämielenkiintoa tulevalle kaudelle:
1. "Joukkueiden parhaat pistemiehet" -veto.
- Lähdetään valitsemaan vuorotellen joukkue ja sieltä veikataan parasta pistemiestä. Esimerkiksi: Minä aloitan ja valitsen Dallas Starsin ja väitän, että seuran paras pistemies runkosarjassa 2021-22 on Esa Lindell. Tämän jälkeen sinä valitset oman ehdokkaasi, valitset seuraavan joukkueen ja valitset sieltä oman veikkauksesi. Edetään siis vuorotellen.
- Voittaja on se, jolla osuu enemmän oikein, luonnollisesti.
- Tasatilanteessa Voittaja ratkeaa sillä, kumman huonoin oikein osunut heppa on tehnyt enemmän pisteitä.
- Panos 30€. Otan vedon vastaan yhden henkilön kanssa.
2. "Joukkueiden jäähykuninkaat" -veto.
- Sama periaate kuin yllä, mutta etsitään jäähykuninkaita.
- Tasatilanteessa samat kriteerit: Se kumman huonoin oikein osunut heppa on kerännyt enemmän jäähyminuutteja, voittaa.
- Sama panos ja samoin yhtä vastaan otan vedon.
3. Suomalaisten All-Stars kentällinen
- Valitaan kolme hyökkääjää, kaksi pakkia sekä maalivahti. Varaukset suoritetaan 1-2-2-2- systeemillä eli sinä saat aloittaa ja varaat yhden pelaajan, sen jälkeen minä varaan kaksi, sinä kaksi, minä kaksi jne.. kunnes varaukset on tehty.
- Hyökkääjille 1p per piste, puolustajille 2p per piste ja maalivahdeille 3p per voitto. Se voittaa kumpi kerää muhkeamman pistepotin.
- Tasatilanteessa ratkaisee maalivahdin torjuntaprosentti. Jos tasan, niin päästettyjen maalien lukumäärä.
- Panos 30e per mies. Vetoon voidaan ottaa halukkaiden ilmaantuessa allekirjoittaneen lisäksi 3 vedonlyöjää niin saadaan vähän haastetta.