Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2020–2021

  • 40 772
  • 407

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Kun oma heppani Savard oli sivussa ja treidattiinkin, niin selvyyden vuoksi päivitystä Luuserivetoon.


Luuseriveto (20€)

Pisteet + missatut pelit

Erik Gudbranson @FutureHockey 3+6=9
Derek Forbort @Naamavelli 9+0=9
David Savard @LostHorizon 6+4=10
Marco Scandella @Ranksu 5+7=12
Jon Merrill @Sergei Fedorov 5+7=12
Patrik Nemeth @Noppa10 8+4=12
Scott Mayfield @Tombe76 12+0=12
Brendan Smith @H.J.Simpson 6+7=13
Brenden Dillon @Tiedote 14+0=14
Chris Wagner @Mängimies 5+10=15
Kris Russell @eeMule 7+11=18
Brayden McNabb @Zohan 4+15=19
Braydon Coburn @Kari Runk 2+26=28

Tasaista on edelleen. Harmittavasti Savardia pidettiin poissa treidiuhan takia. Coburnia lukuun ottamatta kaikilla jonkinnäköinen mahdollisuus voittoon.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Kun oma heppani Savard oli sivussa ja treidattiinkin, niin selvyyden vuoksi päivitystä Luuserivetoon.


Luuseriveto (20€)

Pisteet + missatut pelit

Erik Gudbranson @FutureHockey 3+6=9
Derek Forbort @Naamavelli 9+0=9
David Savard @LostHorizon 6+4=10
Marco Scandella @Ranksu 5+7=12
Jon Merrill @Sergei Fedorov 5+7=12
Patrik Nemeth @Noppa10 8+4=12
Scott Mayfield @Tombe76 12+0=12
Brendan Smith @H.J.Simpson 6+7=13
Brenden Dillon @Tiedote 14+0=14
Chris Wagner @Mängimies 5+10=15
Kris Russell @eeMule 7+11=18
Brayden McNabb @Zohan 4+15=19
Braydon Coburn @Kari Runk 2+26=28

Tasaista on edelleen. Harmittavasti Savardia pidettiin poissa treidiuhan takia. Coburnia lukuun ottamatta kaikilla jonkinnäköinen mahdollisuus voittoon.
Mustaa tuntuu, että Gudbransonin, Savardin, Merrillin ja Nemethin treidin isoin voittaja olin minä.
 

Nick Neim

Jäsen
Toisesta ketjusta poimittua:

Ovien ensi kauden maksimipalkka on luokkaa 8 miljoonaa, ja siitä se lähtee laskemaan.

Veto on tarjolla viestin kirjoittaneellekin, mutta otetaan siis ihan yleiseen jakoon. Minä väitän, että Ovechkinin ensi kauden palkka on 8,25 miljoonaa tai yli, sinä väität, että alle.

Otetaan kolmen nopeimman kanssa, 100 euron katto. Eli 100e / henkilö. Toki pienemmätkin vedot käyvät.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Maalivahtiveto:

Andrei Vasilevskiy @Esoppi 25 ottelua, 0.933
Philipp Grubauer @Sandersson 26 ottelua, 0.930
Ilya Sorokin @FutureHockey 11 ottelua, 0.922
Igor Shesterkin @Tombe76 15 ottelua, 0,921
Darcy Kuemper @Toby Dammit 18 ottelua, 0.914
Antti Raanta @Zohan 11 ottelua, 0.913
Elvis Merzļikins @Uniquewn 12 ottelua, 0.912
Tristan Jarry @Malkkinen 22 ottelua, 0.909
Tuukka Rask @H.J.Simpson 14 ottelua, 0.906
Carey Price @HOOLIGAN_ 20 ottelua, 0.903
Robin Lehner @Lico 7 ottelua, 0.898
Carter Hart @Noppa10 21 ottelua, 0.875

Uskaltaisikohan tässä puhua jo neljän hevosen kisasta? Äkkiä tuosta esim. Sorokinillakin torjuntaprosentti painuu ylöspäin, kun pelaa pari nollapeliä.

Andrei Vasilevskiy @Esoppi 32 ottelua, 0.932
Philipp Grubauer @Sandersson 34 ottelua, 0.920
Igor Shesterkin @Tombe76 23 ottelua, 0,920
Ilya Sorokin @FutureHockey 15 ottelua, 0.915
Darcy Kuemper @Toby Dammit 18 ottelua, 0.914
Robin Lehner @Lico 12 ottelua, 0.914
Antti Raanta @Zohan 11 ottelua, 0.913
Elvis Merzļikins @Uniquewn 19 ottelua, 0.911
Tristan Jarry @Malkkinen 28 ottelua, 0.907
Tuukka Rask @H.J.Simpson 15 ottelua, 0.907
Carey Price @HOOLIGAN_ 23 ottelua, 0.903
Carter Hart @Noppa10 26 ottelua, 0.872

No, siitä ovat ottaneet Vasilevskin ympäriltä kaikki takapakkia. Sieltä saattaa vielä esim. pienen ottelumäärän Lehner yllättää, mutta omaksi rooliksi näyttää jäävän tilinumeron kysely.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Andrei Vasilevskiy @Esoppi 32 ottelua, 0.932
Philipp Grubauer @Sandersson 34 ottelua, 0.920
Igor Shesterkin @Tombe76 23 ottelua, 0,920
Ilya Sorokin @FutureHockey 15 ottelua, 0.915
Darcy Kuemper @Toby Dammit 18 ottelua, 0.914
Robin Lehner @Lico 12 ottelua, 0.914
Antti Raanta @Zohan 11 ottelua, 0.913
Elvis Merzļikins @Uniquewn 19 ottelua, 0.911
Tristan Jarry @Malkkinen 28 ottelua, 0.907
Tuukka Rask @H.J.Simpson 15 ottelua, 0.907
Carey Price @HOOLIGAN_ 23 ottelua, 0.903
Carter Hart @Noppa10 26 ottelua, 0.872

No, siitä ovat ottaneet Vasilevskin ympäriltä kaikki takapakkia. Sieltä saattaa vielä esim. pienen ottelumäärän Lehner yllättää, mutta omaksi rooliksi näyttää jäävän tilinumeron kysely.

Kyllä mä loppuun asti uskon omaan heppaani. Ei tarvita kuin jokunen nollapeli 50:llä torjunnalla, niin ollaan taas elävien kirjoissa.
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Mä oon ollut kyllä ihan uskomattoman hyvä tämän kauden vedoissa, kuparikerhosta 2. matsissa lauluun, road to 20pts Eichel ei ole vieläkään saanut 20pinnaa kasaan, hattutemppuvetoon samainen Eichel, toistaiseksi 2 maalia koko kaudella, tuo maalivahtien sv%, no Rask on matkalla uransa huonoimpaan NHL-kauteen... No Brendan Smith sentään yrittää luuserivedossa, mutta ei taida olla riittävän huono siihenkään.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Mä oon ollut kyllä ihan uskomattoman hyvä tämän kauden vedoissa, kuparikerhosta 2. matsissa lauluun, road to 20pts Eichel ei ole vieläkään saanut 20pinnaa kasaan, hattutemppuvetoon samainen Eichel, toistaiseksi 2 maalia koko kaudella, tuo maalivahtien sv%, no Rask on matkalla uransa huonoimpaan NHL-kauteen... No Brendan Smith sentään yrittää luuserivedossa, mutta ei taida olla riittävän huono siihenkään.

@FutureHockey :n kanssa luotettiin Buffaloon kolmikkovedossa. Ei olla kuin vähän yli 100 pistettä perässä kärkeä!
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tuli sitten tällainen aivopieruveto laitettua vireille ennen kauden alkua. Eli kohta saa taas maksella. Ilman McDavidia tässä voisi olla vielä jotain jännitettävää. Alla siis lisätty nuo suluissa olevat "syöttöpisteet" todellisiin tehoihin.

Pistepörssi ++ (10€):
28+55=83 (0+2) Connor McDavid @LostHorizon
23+46=69 (0+3) Leon Draisaitl @Helsing#65
17+47=64 (0+5) Mitchell Marner @Noppa10
19+42=61 (0+1) Nathan MacKinnon @Naamavelli
17+43=60 (0+4) Artemi Panarin @Vikidiviimenen
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Kun oma heppani Savard oli sivussa ja treidattiinkin, niin selvyyden vuoksi päivitystä Luuserivetoon.


Luuseriveto (20€)

Pisteet + missatut pelit

Tasaista on edelleen. Harmittavasti Savardia pidettiin poissa treidiuhan takia. Coburnia lukuun ottamatta kaikilla jonkinnäköinen mahdollisuus voittoon.
Missähän tämän vedon kanssa menään? Olisiko yksi päivitys tässä vaiheessa vielä paikallaan, että olisi jännitettävää viimeiseksi viikoksi?
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Mulla on himassa koneella päivitykset ajan tasalla (tai no viime yö puuttuu). Voin tuupata eetteriin illalla, kun duunista kotiudun...
Hienoa. Kun tässä on tullut noita treidejä, niin en ole ihan perillä millaisia määriä otteluita pelaajat ovat missanneet. Oma heppa kun on pelannut joka ottelun, niin helppo laskea tulos.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Mulla on himassa koneella päivitykset ajan tasalla (tai no viime yö puuttuu). Voin tuupata eetteriin illalla, kun duunista kotiudun...

Juuri olin alkamassa päivittämään, onneksi päivitin tätä sivua uusien viestien tullessa.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tuossa taas noita päivityksiä. Pariin viikkoon en ole tarkistellut, josko tullut korjauksia jälkikäteen, kun päivitän päivittäin suoraan boxscoresta... Ainakin sen luuserivedon pitäisi kuitenkin olla kohdillaan...

@Lico mä tarkistan noi kansallisuuspisteet kunnolla sitten, kun runkosarja päätöksessä.. Ainakin jenkit, Ruotsi ja Suomi menee vielä tiukalle!
 

Liitteet

  • JA-vedot 2021.pdf
    83,5 KB · kertaa luettu: 222

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tuossa taas noita päivityksiä. Pariin viikkoon en ole tarkistellut, josko tullut korjauksia jälkikäteen, kun päivitän päivittäin suoraan boxscoresta... Ainakin sen luuserivedon pitäisi kuitenkin olla kohdillaan...

@Lico mä tarkistan noi kansallisuuspisteet kunnolla sitten, kun runkosarja päätöksessä.. Ainakin jenkit, Ruotsi ja Suomi menee vielä tiukalle!

Meidän kansallisuusvetoa on härö seurata tossa, kun pitää katsoa omat toiselta sivulta! Mutta hyvä, kiitos taas työstä!
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Meidän kansallisuusvetoa on härö seurata tossa, kun pitää katsoa omat toiselta sivulta! Mutta hyvä, kiitos taas työstä!

Katos perhana, en oo huomannutkaan tuota, kun excelistä muunnan vaan pdf:ksi ja siirrän suoraan tänne.. Kokeilen jossain vaiheessa vaihtaa layoutia, niin josko toimisi paremmin!
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tuossa taas noita päivityksiä. Pariin viikkoon en ole tarkistellut, josko tullut korjauksia jälkikäteen, kun päivitän päivittäin suoraan boxscoresta... Ainakin sen luuserivedon pitäisi kuitenkin olla kohdillaan...

@Lico mä tarkistan noi kansallisuuspisteet kunnolla sitten, kun runkosarja päätöksessä.. Ainakin jenkit, Ruotsi ja Suomi menee vielä tiukalle!
Onkos meillä pelisääntöjä luuserivedossa tilanteeseen, jossa pisteet on tasan? Tai ei siis ainakaan ollut tässä ketjussa, kun katsoin veon alkua. Eli meneekö potti tasan vai onko missatut pelit "vähemmän huonoja" kuin tehdyt pisteet?
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Onkos meillä pelisääntöjä luuserivedossa tilanteeseen, jossa pisteet on tasan? Tai ei siis ainakaan ollut tässä ketjussa, kun katsoin veon alkua. Eli meneekö potti tasan vai onko missatut pelit "vähemmän huonoja" kuin tehdyt pisteet?

Aiempina vuosina on ainakin mennyt niin, että vähemmän pisteitä tehnyt on se paskempi, eli sillä voittaa.. Jos nyt rulee ihan identtiset tilastot, niin sitten varmaan laitetaan potti tasan, vai..?
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Aiempina vuosina on ainakin mennyt niin, että vähemmän pisteitä tehnyt on se paskempi, eli sillä voittaa.. Jos nyt rulee ihan identtiset tilastot, niin sitten varmaan laitetaan potti tasan, vai..?
Ok. En toivo Savardille tietysti mitään pahaa, mutta...

...josko edes joku puhuttu kakkossyöttö.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Aiempina vuosina on ainakin mennyt niin, että vähemmän pisteitä tehnyt on se paskempi, eli sillä voittaa.. Jos nyt rulee ihan identtiset tilastot, niin sitten varmaan laitetaan potti tasan, vai..?

Näin se on tosiaan mennyt ennen.
 
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Jatkoajan Rocket:


Ovechkin @TheKing8Hockey 12
Matthews @Tikiti 19
Rantanen @Filari 14
MacKinnon @Zohan 11
Draisaitl @Noppa10 13
McDavid @FiveHole 13
Pastrnak @Kari Runk 6

Tilannepäivitys tähän vetoon ennen viimeisiä kierroksia.:) Matthews melko tiukasti voitossa kiinni, mutta sen verran kovia kavereita hengittää niskaan, että mitä vain voi tapahtua vielä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös