Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2018–2019

  • 129 756
  • 1 054

Nelone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Tiukkaa on! Hienoa nähdä, että Sasha painaa kärjessä. Mikäli jaksaa painaa loppuun asti, niin ei jäisi edes harmittamaan mahdollinen kakkospaikka.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tiukkaa on! Hienoa nähdä, että Sasha painaa kärjessä. Mikäli jaksaa painaa loppuun asti, niin ei jäisi edes harmittamaan mahdollinen kakkospaikka.
Joo ei muakaan. ;)

Itseasiassa tuntuu uskomattomalta, että McDavid ja Kucherov ovat noin tuntumassa, vaikka Sasha on ollut aivan liekeissä. Kertoo myös siitä miten kovalla tasolla esim. Kucherov pelaa koko ajan.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Perkeleen Tarasenko kun ei pysynyt ehjänä. Noh, tahti ehti kyllä jo hiipua ennen sitä, eikä millään olisi ehtinyt enää kärkiäijien matkaan muutenkaan. Nousisi nyt edes tuolta hännänhuipusta pois.
 

Nick Neim

Jäsen
Olikos @Noppa10 luuseria taas valmiiksi päivitettynä?
Luuseriveto:

Karl Alzner - @Mängimies
Brooks Orpik - @Malkkinen
Marc Staal - @Noppa10
Joakim Nordström - @LostHorizon
Brandon Carlo @KaljaVeikko
Mark Borowiecki - @H.J.Simpson
Luke Schenn - @Kari Runk
Michael Stone - @Zohan
Ryan Reaves - @viikst
Matt Martin - @Ferris
Olen näemmä tämän listan pistänyt itselleni ylös, mutta en tämän vedon panosta. Schenn ei ainakaan ole voittamassa, joten tässä sen puolesta kyselen, että kenellä pitää alkaa maksamaan.

E: Panos pienen tutkinnan jälkeen oli näemmä 20 euroa / käyttäjä.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Viiden kauppa tuosta siirtotakarajan jälkeisestä tehtailusta näyttäisi tulevan. Barkov keulilla edelleen, mistä voi olla tyytyväinen, vaikka oma hevonen sairastuvalle lähtikin.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Viiden kauppa tuosta siirtotakarajan jälkeisestä tehtailusta näyttäisi tulevan. Barkov keulilla edelleen, mistä voi olla tyytyväinen, vaikka oma hevonen sairastuvalle lähtikin.
Pahoin pelkään, että McDavid vie tämän. Ensi yönä kotiottelua Kingsiä vastaan, joka pelasi juuri Flamesia vastaan viime yönä. Tuohon otteluun Connor voi tehdä kovat pisteet ja sen jälkeen onkin yhtä monta ottelua vielä jäljellä kuin Barkovilla.

Sen sijaan Tampalla ja Penguinsilla on yksi peli vähemmän jäljellä kuin Panthersilla, joten Kucherovin, Stamkosin ja Crosbyn pitää tehdä jo vähän enemmän töitä noissa peleissä, jos Barkov pysyy esim. pinna/peli tahdissa. Huomasin itseasiassa vasta jälkikäteen, että voittaja on se kummalla on pelejä vähemmän pelattuna (eikä esim. maalit ensin), joten sekin vaikeuttaa meikäläisen hevosen voittamista, vaikka juuri tuon korkean jäljellä olevan pelimäärän takia Barkovin osittain valitsinkin.

Päivitetään tähän nyt lista silti, vaikka viikkoa ei ole vielä kulunutkaan. Lisäsin vielä pelattujen otteluiden määrän ennen pisteitä.

25.3. kierroksen jälkeen (jäljellä olevat ottelut):
Aleksander Barkov @Naamavelli 16 9+15=24 (6)
Connor McDavid @Nelone 13 6+17=23 (7)
Nikita Kucherov @TheKing8Hockey 15 8+13=21 (5)
Steven Stamkos @mikko6000 15 8+12=20 (5)
Sidney Crosby @Malkkinen 15 7+12=19 (5)
Nathan MacKinnon @Lico 14 5+7=12 (6)
Sebastian Aho @Zohan 13 6+5=11 (7)
Patrick Kane @V-G- 12 2+7=9 (7)
Artemi Panarin @Filari 14 1+8=9 (7)
Evgeni Malkin @tinkezione 10 2+6=8 (5)
Vladimir Tarasenko @Anonyymi 9 2+5=7 (6)
Brent Burns @tonz@ 13 0+7=7 (6)
 
Viimeksi muokattu:

Knap

Jäsen
Väitän, että Connor McDavid tekee 23% enemmän tehopisteitä kuin jokin valitsemasi pelaaja seuraavista joukkueista:

Ottawa Senators, Arizona Coyotes, Montreal Canadiens, Detroit Red Wings, Vancouver Canucks, Chicago Blackhawks, New York Rangers, New York Islanders, Carolina Hurricanes, Calgary Flames, St. Louis Blues, Florida Panthers, New Jersey Devils, Columbus Blue Jackets, Los Angeles Kings, San Jose Sharks, Anaheim Ducks, Minnesota Wild, Vegas Golden Knights tai Nashville Predators. Molempia hyödyttävä (tai ei hyödyttävä) otteluraja molempien valitsemille pelaajille 60 runkosarjaottelua. Panos 20-50 euroa, voin ottaa useampaa vastaan siten, että maksimipanos määrä on 200 euroa. Sen verran ehtoa on useampaan vetoon eli jos/kun joku vie Minnesota Wildista Mikael Granlundin, Minnesota Wildin Mikael Granlund tippuu valittavista pelaajista pois.

Sinä siis voitat, jos McDavid ei tee minimissään 23% enemmän tehopisteitä kuin valitsemasi pelaaja.

Nyt on ilmasta rahaa tarjolla.

Voin iskeä tähän 20e panoksella ja samalla arkaan paikkaan ottamalla Patrick Kanen.
Ei hirveästi vetoja ole enää mulla, tää nyt ois vielä ainakin ratkasematta. McDavidilla 108 pinnaa ja Kanella 102 pinnaa, kummallakin 7 ottelua jäljellä. Saa nähdä pystyykö itse McJesuskaan ottamaan tässä niin isoa kaulaa, että tämän onnistuisi vielä voittamaan.

@TylerDG kanssa sitten vielä Ranen sopparista veto, mulla 9,5 ->. Tällä hetkellä en oo kovin luottavainen itseeni tässä vedossa, mutta se nyt on vaan 10e.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Florida Panthers pelaa playoffeissa tulevalla kaudella. Sinä väität, että ei pelaa. Panos 20-50€

No jos sitä 33,60 euron edestä uskaltais väittää että pantterit ei kevään tullen enää jääkiekkoa pelaa.
Vai joko löysit ystävän?


Tämä varmistui mulle tällä kertaa, tavallaan harmi kun Panthersilla löytyy meikäläisen sympatia-lokerosta paljonkin tilaa.

Odotellaan toki runkosarjan ja suruajan loppuun ennen tämän suurempaa häiriköintiä.
 

PokerJoker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Tuli tuosta McDavid-vedosta mieleen, että @Lico voi varmaan lähetellä jo maksutietoja YV:llä, oma heppa ei tässä laukkakisassa kovinkaan hyvin pärjännyt.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
25.3. kierroksen jälkeen (jäljellä olevat ottelut):
Aleksander Barkov @Naamavelli 16 9+15=24 (6)
Connor McDavid @Nelone 13 6+17=23 (7)
Nikita Kucherov @TheKing8Hockey 15 8+13=21 (5)
Steven Stamkos @mikko6000 15 8+12=20 (5)
Sidney Crosby @Malkkinen 15 7+12=19 (5)
Nathan MacKinnon @Lico 14 5+7=12 (6)
Sebastian Aho @Zohan 13 6+5=11 (7)
Patrick Kane @V-G- 12 2+7=9 (7)
Artemi Panarin @Filari 14 1+8=9 (7)
Evgeni Malkin @tinkezione 10 2+6=8 (5)
Vladimir Tarasenko @Anonyymi 9 2+5=7 (6)
Brent Burns @tonz@ 13 0+7=7 (6)

30.3. kierroksen jälkeen (jäljellä olevat ottelut):
Connor McDavid @Nelone 16 8+21=29 (4)
Aleksander Barkov @Naamavelli 19 9+18=27 (3)
Nikita Kucherov @TheKing8Hockey 16 9+13=22 (4)
Steven Stamkos @mikko6000 16 8+12=20 (4)
Sidney Crosby @Malkkinen 16 7+12=19 (4)
Nathan MacKinnon @Lico 16 7+8=15 (4)
Artemi Panarin @Filari 17 3+12=15 (4)
Sebastian Aho @Zohan 16 6+7=12 (4)
Patrick Kane @V-G- 15 2+10=12 (4)
Brent Burns @tonz@ 15 1+8=9 (4)
Vladimir Tarasenko @Anonyymi 11 3+5=8 (4)
Evgeni Malkin @tinkezione 10 2+6=8 (4)

Aika todennäköiseltä McDavidin voitto näyttää. Yksi ottelu enemmän jäljellä kuin Barkovilla. Jos tekee sen pisteen/peli, täytyisi Barkovin saada 7 pistettä voittaakseen. Uskon kyllä, että Barkov saa sen 4 pistettä ja ottaa Franchise-ennätyksen haltuunsa, mutta silloin pitäisi McDavidin jäädä yhteen pisteeseen. Panthersilla toki kaikki loput ottelut kotona.

EDM: VGK, COL, SJS, CGY
FLA: WSH, NYI, NJD

No, ei lähdetä vielä tilinumeroita sentään kyselemään. :)
 

Gemondo

Jäsen
Ensi kautta koskeva veto tarjolle: Red Wings ei pelaa ensi kaudella(kaan) pudotuspeleissä. Panos 20-50€
 

Nick Neim

Jäsen
Nyt on helppoa rahaa ihmisille tarjolla. Minä nimeän Bergeronin tämän kauden Selken voittajaksi, nimeä sinä oma ehdokkaasi. Otan neljän nopeimman kanssa tämän vedon, samatkin ehdokkaat hyväksytään. 25e / käyttäjä. Mikäli kumpikaan ehdokkaista ei voita, ei raha liiku.

Oikeastihan hyviä vaihtoehtoja on paljon.
 

Filari

Jäsen
Nyt on helppoa rahaa ihmisille tarjolla. Minä nimeän Bergeronin tämän kauden Selken voittajaksi, nimeä sinä oma ehdokkaasi. Otan neljän nopeimman kanssa tämän vedon, samatkin ehdokkaat hyväksytään. 25e / käyttäjä. Mikäli kumpikaan ehdokkaista ei voita, ei raha liiku.

Oikeastihan hyviä vaihtoehtoja on paljon.

Otetaan tästä kiinni. Itsekin luulen Bergeronin voittavan, mutta miesrakkauteni Sashaa kohtaan pakottaa ottamaan tämän.

Nyt vielä tilastot plussalle kahessa pelissä.

Selke 2018-2019: Barkov.
 

Nick Neim

Jäsen
Otetaan tästä kiinni. Itsekin luulen Bergeronin voittavan, mutta miesrakkauteni Sashaa kohtaan pakottaa ottamaan tämän.

Nyt vielä tilastot plussalle kahessa pelissä.

Selke 2018-2019: Barkov.
Tälle kuitti. Kolme vielä mahtuu samaan vaunuun, ja tosiaan kaikki kolme saa halutessaan valita Barkovin.
 

Mattiops

Jäsen
Nyt on helppoa rahaa ihmisille tarjolla. Minä nimeän Bergeronin tämän kauden Selken voittajaksi, nimeä sinä oma ehdokkaasi. Otan neljän nopeimman kanssa tämän vedon, samatkin ehdokkaat hyväksytään. 25e / käyttäjä. Mikäli kumpikaan ehdokkaista ei voita, ei raha liiku.

Oikeastihan hyviä vaihtoehtoja on paljon.
Ja tämän palkinnon tulee yksiselitteisesti voittamaan Sidney Crosby. Otan vedosta kiinni.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Laitan täysin samanlaisilla ehdoilla, mitä @Kari Runk edellä, Norris-trophy -version vedosta. Minulle Mark Giordano, neljälle nopeimmalle kuka tahansa muu pakki. 25 € per veto.
 

Nick Neim

Jäsen
Voin ottaa 25e Rosbille myös
Kuitti. Yhden kanssa otetaan vielä.

Odotin totta puhuakseni jonkun ottavan Stonen, mutta saas nähdä. Sportsnetiltä oli julkaistu ainakin hyvä juttu hänen mahdolliseen Selken voittoonsa liittyen.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Laitan täysin samanlaisilla ehdoilla, mitä Kari Runk edellä, Norris-trophy -version vedosta. Minulle Mark Giordano, neljälle nopeimmalle kuka tahansa muu pakki. 25 € per veto.

Eikö edes Mäkisen "Antti-Midaksen" kosketus lausumalla "Gio for Norris" saa ketään lähtemään tähän? :D

@Lico, otetaanko uusinta viimekeväisistä vedoista?:

1) 16vs16 veto eli jokaisesta pudotuspelijoukkueesta napataan pelaaja (10 hyökkääjää ja kuusi puolustajaa) ja kilpaillaan statseista pudotuspeleissä. Eli kun valitsen Brent Seabrookin, et voi valita Blackhawksista itsellesi pelaajaa.

2) tiedetään/arvataan ensimmäiseltä kierrokselta jatkoon menijät eli kun minä valitsen Blackhawksin menevän jatkoon, sinä saat automaattisesti Blackhawksin vastustajan itsellesi ja saat valita seuraavan parin itse. Järjestystä voidaan miettiä tarkemmin, mutta aikaisemmin olen tehnyt Molkken kanssa (lampaanperse sinne jos luet, edelleen 60 euroa pystyssä) siten, notta toinen valitsee ensin konferenssin josta valitsee ensimmäisenä jengin ja käydää se konferenssi ensin kokonaisuudessaan läpi, jonka jälkeen siirrytään toiseen. Olikohan tarpeeksi sekava selitys. Varmaan joo.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Eikö edes Mäkisen "Antti-Midaksen" kosketus lausumalla "Gio for Norris" saa ketään lähtemään tähän? :D

@Lico, otetaanko uusinta viimekeväisistä vedoista?:

Otetaan vaan!

Katotaan niitä ensi viikolla vaikkapa maanantaina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös