Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2018–2019

  • 129 757
  • 1 054

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
@Lico kanssa kahdeksikkoveto:

FH:

Jones (CBJ)
Klingberg (DAL)
Pulock (NYI)

Gaudreau (CGY)
Kucherov (TBL)
Tavares (TOR)
Stone (VGK)
Kuznetsov (WSH)

Lico:

Barrie (COL)
Josi (NSH)
Burns (SJS)

Pastrnak (BOS)
Aho (CAR)
Crosby (PIT)
Tarasenko (STL)
Scheifele (WPG)

* * * * *
* * * * *
* * * * *

Hattarivetoon mukaan John Tavaresilla.

Alexander Ovechkin @Kari Runk
Nikita Kucherov @Filari
PatrikLaine @sämpylä89
David Pastrnak @Naamavelli
Johnny Gaudreau @V-G-
John Tavares @FutureHockey
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Lico kanssa kahdeksikkoveto:

FH:

Jones (CBJ)
Klingberg (DAL)
Pulock (NYI)

Gaudreau (CGY)
Kucherov (TBL)
Tavares (TOR)
Stone (VGK)
Kuznetsov (WSH)

Lico:

Barrie (COL)
Josi (NSH)
Burns (SJS)

Pastrnak (BOS)
Aho (CAR)
Crosby (PIT)
Tarasenko (STL)
Scheifele (WPG)

* * * * *
* * * * *
* * * * *

Hattarivetoon mukaan John Tavaresilla.

Alexander Ovechkin @Kari Runk
Nikita Kucherov @Filari
PatrikLaine @sämpylä89
David Pastrnak @Naamavelli
Johnny Gaudreau @V-G-
John Tavares @FutureHockey

Done deal!
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Nyt pitäisi olla laiteltu kaikille maksuja tulemaan, jotka halusivat jo tässä vaiheessa minulta maksut. Kahden kanssa sovittiin mahdolliset siirrot myöhemmin keväälle, kun postseasonille lätkästiin vetoja.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mites ensimmäisessä hattutempussa menee nyt tuo "kuka ensimmäinen"? Annetaanko tasoittavia vai ihan suoraan kuka tekee ensimmäisenä eikä nopeiten?

Mukaan joka tapauksessa Filip Forsbergilla.

Alexander Ovechkin @Kari Runk
Nikita Kucherov @Filari
Patrik Laine @sämpylä89
David Pastrnak @Naamavelli
Johnny Gaudreau @V-G-
Sidney Crosby @Malkkinen
Auston Matthews @Noppa10
Patrice Bergeron @Esoppi
Matthew Tkachuk @Uniquewn
Steven Stamkos @H.J.Simpson
John Tavares @FutureHockey
Jake Guentzel @CuJo#31
Vladimir Tarasenko @cimoh
Tyler Seguin @Zohan
Filip Forsberg @Lico
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mites ensimmäisessä hattutempussa menee nyt tuo "kuka ensimmäinen"? Annetaanko tasoittavia vai ihan suoraan kuka tekee ensimmäisenä eikä nopeiten?
Tämä on muuten hyvä pointti!

Itse äänestän (jos vedon aloittaja päättävänä tahona ottaa ääniä huomioon) sitä vaihtoehtoa, jossa katsotaan kuka tekee hattutempun nopeiten. Eli että tulkittaisiin pelikellosta, ei normikellosta.
 

Filari

Jäsen
Mites ensimmäisessä hattutempussa menee nyt tuo "kuka ensimmäinen"? Annetaanko tasoittavia vai ihan suoraan kuka tekee ensimmäisenä eikä nopeiten?

Jos oikein olen ymmärtänyt, että se kuka vaan ekana kihauttaa hattutempun niin voittaa. Ei tasoittavia kierroksia, näin ilmeisesti mennyt Liigan puolella?
@Kari Runk tuus ny viel ite varmistaa
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jos oikein olen ymmärtänyt, että se kuka vaan ekana kihauttaa hattutempun niin voittaa. Ei tasoittavia kierroksia, näin ilmeisesti mennyt Liigan puolella?
@Kari Runk tuus ny viel ite varmistaa

Pudotuspeleissä otteluohjelma tämmöiseen vetoon on hieman kyseenalainen vs. Liigat ja NHL:n runkosarjat, mutta miten vain mulle sopii kaikki.
 

Nick Neim

Jäsen
Mites ensimmäisessä hattutempussa menee nyt tuo "kuka ensimmäinen"? Annetaanko tasoittavia vai ihan suoraan kuka tekee ensimmäisenä eikä nopeiten?
Itse äänestän (jos vedon aloittaja päättävänä tahona ottaa ääniä huomioon) sitä vaihtoehtoa, jossa katsotaan kuka tekee hattutempun nopeiten. Eli että tulkittaisiin pelikellosta, ei normikellosta.
Jos oikein olen ymmärtänyt, että se kuka vaan ekana kihauttaa hattutempun niin voittaa. Ei tasoittavia kierroksia, näin ilmeisesti mennyt Liigan puolella?
@Kari Runk tuus ny viel ite varmistaa
Pudotuspeleissä otteluohjelma tämmöiseen vetoon on hieman kyseenalainen vs. Liigat ja NHL:n runkosarjat,
Ajatuksena oli vetää samalla tavalla kuin runkosarjassakin, eli ilman mitään sen kummempia tasoituksia tai tasoitteluita. Eli nopein hattutemppu voittaa, pelikellosta välittämättä.

Olen kyllä taipuvainen tarvittaessa järjestämään äänestystä tästä, jos selkeä enemmistö haluaa, että tutkitaan ottelumääriä ja pelikelloja. Mulle käy tämä veto ihan kummalla tavalla tahansa.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Se kuka on ekana, on ekana.. Ei jumalauta nyt taas tätä samaa saagaa. Jokaisen hattutemppuvedon alussa samat jargonit :D
 

Dragunov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Hattutemppuveto:

Alexander Ovechkin @Kari Runk
Nikita Kucherov @Filari
Patrik Laine @sämpylä89
David Pastrnak @Naamavelli
Johnny Gaudreau @V-G-
Sidney Crosby @Malkkinen
Auston Matthews @Noppa10
Patrice Bergeron @Esoppi
Matthew Tkachuk @Uniquewn
Steven Stamkos @H.J.Simpson
John Tavares @FutureHockey
Jake Guentzel @CuJo#31
Brad Marchand @KaljaVeikko
Brayden Point @Dragunov
Vladimir Tarasenko @cimoh
Tyler Seguin @Zohan
Filip Forsberg @Lico

Kattokaa ne viimisimmätkin viestit ettei kenenkää yli hypitä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mun mielestä mennään, kuten aiemminkin, eli vedon aloittaja päättää miten pelataan. Näin ollen tehdään, kuten @Kari Runk sanoo.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Juu, en siihen ottanutkaan kantaa. Mullekkin menee kaikki, vedon perustaja päättäköön tästä.

Perustan vain näkemykseni tähän:

Ajatuksena oli vetää samalla tavalla kuin runkosarjassakin, eli ilman mitään sen kummempia tasoituksia tai tasoitteluita. Eli nopein hattutemppu voittaa, pelikellosta välittämättä.

Olen kyllä taipuvainen tarvittaessa järjestämään äänestystä tästä, jos selkeä enemmistö haluaa, että tutkitaan ottelumääriä ja pelikelloja. Mulle käy tämä veto ihan kummalla tavalla tahansa.

Se kuka on ekana, on ekana.. Ei jumalauta nyt taas tätä samaa saagaa. Jokaisen hattutemppuvedon alussa samat jargonit :D

En mä ees kerinny lukemaan mitään kohtaa missä puhutaan tuosta. Heitin vain ilmoille, samapa tuo.
 

Nick Neim

Jäsen
Se kuka on ekana, on ekana.. Ei jumalauta nyt taas tätä samaa saagaa. Jokaisen hattutemppuvedon alussa samat jargonit :D
Mun mielestä mennään, kuten aiemminkin, eli vedon aloittaja päättää miten pelataan. Näin ollen tehdään, kuten @Kari Runk sanoo.
En mä ees kerinny lukemaan mitään kohtaa missä puhutaan tuosta. Heitin vain ilmoille, samapa tuo.
Hyvähän se on kysyä, jos on epäselvää tai epävarma vedon säännöistä. Onpa ainakin käyty läpi säännöt, joten ei pitäisi tulla enää sitten vedon alkaessa kenellekään yllätyksenä, eikä tästä eteenpäin vetoon osallistuvillekaan.

Ylijumala sanoo, että alkuperäisellä mennään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös