Innostuinpa käymään samalla kaikki vedot läpi missä olen mukana. Massavedoissa pingaan, jos tiedän todennäköisen voittajan tai ketkä kilpailevat siitä erityisesti. Pahoittelen etukäteen, jos joku veto unohtui, ottakeehan sitten yhteyttä.
Ja tehdään niin, että vaihdellaan sunnuntaina tai maanantaina tilinumeroita.
-
@pikkuvaimo kerännee multa 50 euroa, viisikkosi johtaa 40 pisteellä. Edes Gretzky eikä Lemieux tuota eroa kirisi hyväkseni. Onnea!
-
@Abdel :n kanssa tiukkaa veteraaniviisikossa, ero hyväkseni 10 pistettä ennen viimeistä viikkoa. Panos 50 euroa.
- saman kaverin kanssa tilanne 15vs15-vedossa liian suuri kurottavaksi, 100 euron panos. Meillä ratkesi aikaisemmin Liigan runkosarjan seitsikkoveto, joka päättyi hyväkseni, joten jos veteraani säilyy mulla, päädymme +-0 rahojen suhteen.
-
@Zohan :n kanssa kahdeksikkovedossa tilanne 19 pistettä hyväkseni, tasaista on. Panos tässäkin 50 euroa.
- saman kaverin kanssa tilanne maalintekijä-vedossa on hyväkseni 385 maalia vs. 317 maalia, tässä kohdin uskaltaa tuulettaa 50 euroa.
-
@Largo :n kanssa 15vs15-veto meikäläisen hyväksi 19 pisteellä, panoksena 100 euroa. Tasaiseksi menee. Playoffs-veto menee teikäläiselle 100 eurolla ja Hockey GM-vedossa etu on mulle yli 300 pistettä ennen kuin laskin omalta joukkueelta taklaukset, blokkaukset sekä aloitukset. Taitaa mennä meikäläiselle.
-
@sinnepäinsä :n kanssa oli 15vs15-veto 30 euron kudilla, 1038 vs. 859 pistettä. Uskaltanee hehkuttaa.
-
@LostHorizon otti helpot 60 euroa, ei jäänyt jakoa. Ero yli 100 pistettä tässä vaiheessa meidän hyökkääjä + puolustaja 30vs30-vedossa.
-
@Red Label :n kanssa meillä on viime kauden Calder-kelpoisten välinen viisikkoveto tilanteessa 237 - 235 Red Labelin hyväksi, nyt ollaan jännän äärellä. Tämä oli yhdessä vaiheessa jo isosti meikäläiselle, mutta Mitch Marner nosti yksin Red Labelin mukaan taisteluun. Panos 50 euroa.
- saman kaverin kanssa on myös tämän kauden Calder-kelpoisten välinen viisikkoveto, jossa tilanne on murhaavasti 229-169 minulle. Panoksena tässäkin 50 euroa.
- Ja vielä löytyi kolmaskin veto eli Columbus vs. Chicago runkosarjapisteet, jotka nyt menee teikäläiselle kovin selkeästi. 50 euroa tämäkin. Toiselle jää 50 euroa kouraan!
- +34v-viisikoita on
@Noppa10 kivasti päivitellyt ja ilmeisesti rahaa on tulossa meikäläiselle, kuten myös U22-vedosta.
@FutureHockey @Prof. Puck @Abdel @Noppa10 ovat mukana veteraanimätössä ja
@Abdel,
@LostHorizon,
@Mr. Smith,
@Noppa10,
@B4rre,
@fourtyone sekä
@Largo mukana junnuvedossa.
- Tätä erästä massavetoakin joku päivitteli ja
@V-G- tosiaan lienee karkaamassa voittoon. Kiitos
@Linnunpelätin päivityksestä.
- Suomalaisten pörssivedon voitto menee
@Zohan :lle todennäköisesti.
-
@Vahamestari voittanee multa 20 euroa, kun väitti, ettei Kucherov voita pistepörssiä.
-
@Artturenos :n kanssa Teuvo vs. Forsberg-pisteet ovat tiukassa tilanteessa, yksi piste eroa Teuvon hyväksi. Molemmilla kolme ottelua jäljellä.