Minä. 51 maalia tai enemmän, niin minä voitan 30e, 50 tai alle niin sinä.Kuka tarttuu?
Minä. 51 maalia tai enemmän, niin minä voitan 30e, 50 tai alle niin sinä.
Ai perhana, tämähän oli ovelaa touhua.Selvästi yli puolet tähän mennessä äänestäneistä uskoo Ovetškinin tekevän runkosarjassa vähintään 51 maalia. Niinpä ehdotan vetoa. Väitän että Ovetškin tekee kauden 2017-2018 runkosarjassa alle 51 maalia. Panos 30 euroa. Tarjous voimassa Capitalsin seuraavan ottelun alkamiseen asti. Kuka tarttuu?
Mä ajattelin että 30 euroa on pieni hinta siitä että saa tietää kuka @Kirjoittelija on oikeassa elämässä.Tuohon maalimäärään uskon ja sitä äänestin, mutta en olisi kyllä vetoa uskaltanut lyödä rahasta.
Voittaja kerää haluamallaan tavalla rahat vedon ratkettua.
a-Jos veto menee tasan, niin rahat jaetaan jäljellä olevien kesken.
b-Jos osallistujia tulee yli 22 jaetaan potti kahdelle parhaalle.
Min.5 Max. 31 osallistujaa. 1joukkue/osallistuja.
Muistutuksena kaikille vaan. B-ehto täyttyi, joten vedon ykkönen ja kakkonen jakavat potin 155 (145€ netto) euroa molemmille.
Nuo säännöthän lisäsit jälkikäteen ja niihin ei silloin kukaan tarttunut. Kysyin asiasta muutama päivä takaperin ja silloin kukaan ei halunnut jakaa pottia. Myöskin jatkoajalla tehdyt maalit haluttiin laskea vetoon mukaan toisin kuin ehdottamissasi säännöissä. Lico pisti vedon pystyyn, joten mielestäni @Lico viime kädessä päättää kummalla setillä mennään.Muistutuksena kaikille vaan. B-ehto täyttyi, joten vedon ykkönen ja kakkonen jakavat potin 155 (145€ netto) euroa molemmille.
Nuo säännöthän lisäsit jälkikäteen ja niihin ei silloin kukaan tarttunut. Kysyin asiasta muutama päivä takaperin ja silloin kukaan ei halunnut jakaa pottia. Myöskin jatkoajalla tehdyt maalit haluttiin laskea vetoon mukaan toisin kuin ehdottamissasi säännöissä. Lico pisti vedon pystyyn, joten mielestäni @Lico viime kädessä päättää kummalla setillä mennään.
Tarkistin. Jänkhä aloitti vedon 26.6 ja kolmen tunnin kuluttua sen alkamisesta löin viime vuoden säännöt pöytään parilla korjauksella. Sen jälkeen sääntöjä ei ole muutettu minusta millään yhteisellä ja OP:n veto-päätöksellä. Eli varsinaisen peliajan maalit (60min) ja palkinnot vähintään kahdelle.
Je! Minä väitän että Laineen pistemäärä on suurempi kuin viime kaudella, sinä väität, että se on pienempi. Jos tulee tasan sama pistemäärä, veto raukeaa. Loukkaantumiset yms. eivät vaikuta vetoon. Panos 30e. Ok?
@Noppa10 Sergachevilla on yksi syöttöpinna. U22-veto kyseessä.
@Mängimies, apuasi kaivataan, ja mielellään heti jo näin alkukaudesta.
Olisiko sulla kommenttia luuserivedon nollamiehistä? Gudbransonin voit jättää pois laskuista.
Tossa vähän weekendiä edeltävää statistiikkaa.
Olen päivitellyt ottelukohtaisesti, joten mahdollisia pistekorjauksia en ole huomioinut. Tarkistellaan myöhemmin sitten...