Heh, tulikin äskeisestä mieleen uusi veto.
Josh Ho-Sang tekee enemmän pisteitä kuin Mathew Barzal.
20-50 € / veto.
Otetaan tämä kiinni, vaikka Ho-Sang nyt on pari vuotta vanhempi ja omaa kokemusta enemmän miesten peleistä. Sopiiko 30€?
Heh, tulikin äskeisestä mieleen uusi veto.
Josh Ho-Sang tekee enemmän pisteitä kuin Mathew Barzal.
20-50 € / veto.
Otetaan tämä kiinni, vaikka Ho-Sang nyt on pari vuotta vanhempi ja omaa kokemusta enemmän miesten peleistä. Sopiiko 30€?
Mä en suostuisi ottamaan tätä vaikka se olisi muodossa Laineen maalit vs. Puljun NHL-pelit. Veikkaan nimittäin että Laine tekee yli 40 maalia ja Jesse pelaa n. 20 peliä.Laitetaan nyt tämä tarjolle. Unohtui viime kaudelle laittaa, mutta toiminee nytkin.
Patrik Laine tulee tekemään enemmän tehopisteitä, mitä Jesse Puljujärvi pelaa pelejä. Kyseessä siis NHL-tehopisteet vs. pelatut NHL-ottelut. Ei loukkaantumis-klausuuleita.
Joku 20-50e panosta, saa ehdottaa?
Suomalainen Sebastian Aho ei tee enempää pisteitä kuin viime kaudella. Panosta saisi olla vähintään 50 euroa.
Suomalainen Sebastian Aho ei tee enempää pisteitä kuin viime kaudella. Panosta saisi olla vähintään 50 euroa.
Pyörittelin päässäni tällaista pelaajien pistemääriin liittyvää vetoa, jonka voisin ottaa jonkun (yhden) pelaajan kanssa. Molemmat valitsevat pelaajia, joille toinen osallistuja antaa tehopistemäärässä parhaaksi katsomansa rajan (puolen pisteen tarkkuudella), jonka jälkeen pelaajan valinnut osallistuja päättää, tekeekö pelaaja pisteitä yli vai alle tuon rajan. Kaikenkaikkiaan valitaan 31 pelaajaa eli yksi pelaaja per NHL-joukkue (toisella 15 pelaajaa, toisella 16) ja näin ollen peli ei voi päättyä tasan. Pelaajat valitaan järjestyksessä A-B-B-A-A-B-B-...
Otetaan sellainen loukkaantumistakaportti, että jos valittu pelaaja ei saa kokoon vähintään 50 ottelua, pelaajaa ei lasketa pistelaskuun mukaan. Jos sen sijaan pelaaja treidataan kauden aikana, mutta hän saa 50 ottelua kasaan, niin pelaaja lasketaan mukaan.
Oliko riittävän epäselvää?
Esimerkki:
1) Minä valitsen esim. Sidney Crosbyn. (tämän jälkeen kumpikaan ei voi valita enää Penguinsin pelaajia)
2) Sinä sanot Crosbyn tehopisteille rajan, esim. 87,5 pistettä.
3) Minä päätän, tekeekö Crosby yli vai alle tuon rajan. (Runkosarjan loputtua saan pisteen, jos valitsin oikein. Jos en, piste sinulle.)
4) Sinä valitset kaksi pelaajaa, joille minä määritän pisterajat jne.
Tästäpä oiva keino saada jännättävää kauden jokaikiseen otteluun!
Sen verta unohtui mainita, että pistetään panosta vaikka 50€.
Vois vaikuttaa siltä, että olkoot viimonen veto meikäläiselle tulevaan kauteen.
Jeps, Jatketaan YV:llä.
50 € kiinni. Sanon siis että tekee.
Mä nappaan tän jos otetaan joku loukkaantumispykälä tjsp.
Riittääkö molemmille vähintään 72 peliä. Parasta tietysti jos pelaisi täyden kauden ja saahan niitä pisteitä tulla vaikka 80. Mikä panos @pikkuvaimo ?
Lasken tässä vähän sen varaan, kun Aho vaikutti niin diivalta MM-kisoissa ja Tikkanen kritisoi ja toisen kauden kirous. No, todellisuudessa on vaan parempi kuin viime kaudella ja nöyrä peluri ja varmaan pari kiloa tullut lisää.
Riittääkö molemmille vähintään 72 peliä. Parasta tietysti jos pelaisi täyden kauden ja saahan niitä pisteitä tulla vaikka 80. Mikä panos @pikkuvaimo ?
Lasken tässä vähän sen varaan, kun Aho vaikutti niin diivalta MM-kisoissa ja Tikkanen kritisoi ja toisen kauden kirous. No, todellisuudessa on vaan parempi kuin viime kaudella ja nöyrä peluri ja varmaan pari kiloa tullut lisää.
Jos maksetaan Licolle jo ennen kauden alkua vaa.
Joku puolustaja tekee enemmän tehopisteitä kuin Patrik Laine. Minulla siis "joku puolustaja".
50€ patia.
Kiinni!
Otetaan se perinteinen Bruins menee pleijareihin veto, panos 20e-50e?
Asia kunnossa, pistän yv muistutuksen.Otetaan tämä kiinni. Panos vaikka 20€.