1. Pisteet per ottelu 2. Maalit?
Sopii hyvin!
1. Pisteet per ottelu 2. Maalit?
Lähden mukaan Bäckströmillä.
@Gemondo Evgeni Malkin
@Helsing#65 Alex Ovechkin
@anzie Nicklas Bäckström
Laitetaan muutama täky, jos joku tarttuisi näihin. Väitän, että näistä konferenssivälieräsarjoista menevät jatkoon seuraavat joukkueet:
Preds
Ducks
Rags
Caps
Panos 20 € ja enintään yksi veto per konferenssivälieräsarja.
Pekka Rinteen torjuntaprosentti Bluesia vastaan on alle 93 eli sinä voitat tasan 93 %:lla. Panos enintään 20 €.
Laitetaan muutama täky, jos joku tarttuisi näihin. Väitän, että näistä konferenssivälieräsarjoista menevät jatkoon seuraavat joukkueet:
Preds
Ducks
Rags
Caps
Pekka Rinteen torjuntaprosentti Bluesia vastaan on alle 93 eli sinä voitat tasan 93 %:lla. Panos enintään 20 €.
Preds
Ducks
Rags
Caps
Eli @Red Label Öljy jatkoon ja @Noppa10 Pens jatkoon. Vielä olisi ensi yöhön klo kahteen auki tuo Sensin jatkoonmeno, jos joku siihen uskoo.
Mun tekis mieli, en tiedä uskonko Senatorsiin, mutta oot mulle tavallaan velkaa 30 euroa Granlundin takia.
Ehkä me Världens Bästan vuoksi lyödään hynttyyt yhteen ja veto tulille.
Eikö se MG-velka kuitattu jostain?
Itsekin toivon, että Sens menisi jatkoon, vaikka en siihen uskokaan. Eli Sens jatkoon kiinni 20 €:lla.
Lähden mukaan Bäckströmillä.
@Gemondo Evgeni Malkin
@Helsing#65 Alex Ovechkin
@anzie Nicklas Bäckström
@Noppa10 Mats Zuccarello
Sulkeutuiko veto tosiaan siis viime yönä klo 02, kuten mainittiin? Vai tarkoitettiinko tätä yötä?
Jos edelleen pääsee mukaan, niin lähdetään riskillä ja Kalsongin Ekillä.
Check!
Tästähän tulee tiukka taisto näin etukäteen ajateltuna!
Eli pakkien yhteenlasketut tehopisteet jaettuna joukkueen pelattujen otteluiden määrällä.
Helkkarin tiukka kyllä. Tilanne varmaan joku 100-0 eikä se tosta tasotu. No Keslerkö hoitaa?
Helkkarin tiukka kyllä. Tilanne varmaan joku 100-0 eikä se tosta tasotu. No Keslerkö hoitaa?
Tää Kesler-RNH mennee vielä tiukille.. Keslerillä 1+3 ja RNH:lla 0+3. Tokihan saattaa käydä niinkin että jos pelatut ottelut, pisteet ja maalit on tasan, niin veto mitätöityy.
Kassellaan :)
Minä otan tämän kiinni.
Eli minä sanon että Laineella on enemmän maaleja kuin Matthewsillä kauden päätyttyä?
@Red Label
Jos oikein laskin, niin Predatorsin puolustajat johtavat kuudella pisteellä ennen tulevaa yötä. Keslerillä etu tällä hetkellä RNH, tasapisteissä ovat.
150e on pelissä, onnea tulevalle yölle!
Puolustajavetohan oli pisteistä per peli, miltäs ne näyttävät? Predsillä toki etu, kun saivat kuudessa matsissa poikki.
Enköhän ole tämän illan jälkeen 50 euroa velkaa, mutta katsellaan!
No siis haha, mitäköhän mä oon lukenut.
Ei sillä ettäkö tuota lähtisin nyt haastamaan tai sanomaan ettenkö olisi vetoa lyönyt, mutta tuo jälkimmäinen kohta vedosta oli kyllä jäänyt täysin pimentoon. Olin koko ajan uskotta, että enemmän yhteispisteitä tehnyt puolustus voittaa. No mutta, ei se olisi vaikuttanut mitenkään, isompi etu nyt sulla.
Jos nyt oikein laskin, niin Capitalsin puolustajien pitäisi tehdä kahdeksan pistettä, mutta tarkistellaan aamulla, jos käy edes lähellä.
Heh, näitä sattuu. Alkuperäisessä viestissähän se olikin jo selkeästi mainittu :)
"Nashvillen puolustus tekee toisella kierroksella enemmän tehopisteitä per ottelu kuin valitsemasi joukkueen puolustus.
50 €. Tasatilanteessa maalit ratkaisee."
Joo tottakai ehti vielä mukaan kun ei ollut pelit alkaneet. Sekoilin päivien (öiden) kanssa.
Mukana kisassa siis:
@GemondoEvgeni Malkin
@Helsing#65Alex Ovechkin
@anzie Nicklas Bäckström
@Noppa10 Mats Zuccarello
@Red Label Erik Karlsson
Potti: 100€