Washington Capitals. Mukana siis.
Check!
Tästähän tulee tiukka taisto näin etukäteen ajateltuna!
Eli pakkien yhteenlasketut tehopisteet jaettuna joukkueen pelattujen otteluiden määrällä.
Washington Capitals. Mukana siis.
Check!
Tästähän tulee tiukka taisto näin etukäteen ajateltuna!
Eli pakkien yhteenlasketut tehopisteet jaettuna joukkueen pelattujen otteluiden määrällä.
Tähän ei oltu määritelty tie breakeriä. Jos @HankMoody suostuu niin otetaan maalit?
Caps voittaa Pens sarjan, 20-50e?
Lähden tähän mukaanLöytyykö ottajaa seuraavanlaiselle vedolle koskien toista kierrosta;
Molemmat valitsee yhden joukkueen per jäljellä oleva poff-pari.
Sinä valitset ensin, sen jälkeen minä kaksi, sinä viimeisen. Tai toisinpäin varausvuorot, miten vaan.
Jokainen voitto on arvoltaan 5 pistettä ja kierroksen päätteeksi katsotaan kummalla enemmän pinnoja.
Maksuun menee erotus.
Eli jos sarjat on päättyneet kaikki sinulle 4-0, niin minulle tulee maksuun 80 € (erotus 80 pistettä, 20 pistettä per ottelupari).
Vastaavasti jos voitat kaikki sarjat 4-3, niin minulle tulee maksuun 20 € (erotus 20 pistettä, 5 per ottelupari).
Voiton/häviön summaksi tulee siis 0-80 € riippuen oman nelikkosi yksittäisten pelien voittomäärästä.
Halukas ilmoittautukoon ja yv:llä jatkot.
Mä voisin lähteä tähän Ovechkinilla!Lähteekö joku/jotkut mukaan veikkaamaan idän semifinaalien parasta eurooppalaista pistemiestä?
Panos: 20€ / valittu pelaaja
Tiebraker: 1. ppg 2. peliaika (vähemmän pelannut voitaa)
Oma valintani: Evgeni Malkin
Mä voisin lähteä tähän Ovechkinilla!
Kannattanee tarkentaa onko tiebreaker "ppg" "Powerplay Goals" vai "Points per Game" ettei vaan mene riitelyksi koska tarkoittaa molempia.Lähteekö joku/jotkut mukaan veikkaamaan idän semifinaalien parasta eurooppalaista pistemiestä?
Tiebraker: 1. ppg 2. peliaika (vähemmän pelannut voitaa)
Oma valintani: Evgeni Malkin
Kannattanee tarkentaa onko tiebreaker "ppg" "Powerplay Goals" vai "Points per Game" ettei vaan mene riitelyksi koska tarkoittaa molempia.
Tässäpä päivitys omien vetojen osalta :
Pakkien pisteet (20 € / osallistuja)
Jos tie breakeristä ei sovita niin toisaalta onhan @la vida loca ja Burns vielä mukana tasuritaistelulle ja siltä osin myös hältä vaaditaan suostumus tie breakerin määrittämiseen tässä vaiheessa.
Eli tämäkin veto realisoitui kun molemmat selvitti tiensä tokalle rundille.
RNH tekee enemmän pisteitä kuin Kesler toisella kierroksella. 50-100 €.
Nyt on rohkea veto. Tartun tähänkin.
Vedetään ihan suoraan satku, vai haluatko toista käyttäjää vastaan?
Vedetään vaan suoraan satkulla! Saa vähän jännitystä tähänkin ottelusarjaan :)
Roger that!
Idän semifinaalien paras eurooppalainen pistemies
@Gemondo Evgeni Malkin
@Helsing#65 Alex Ovechkin
Tiebraker: 1. pisteet/peli 2. peliaika (vähemmän pelannut voittaa)
Lähden mukaan Bäckströmillä.
@Gemondo Evgeni Malkin
@Helsing#65 Alex Ovechkin
@anzie Nicklas Bäckström
Nice!
Ilmoittautumisaika kilpailuun sulkeutuu ensi yönä kello 02.00 joten vielä ehtii mukaan jos halukkaita löytyy.
Oliko tässä joku piilossa oleva syy miksi lännen semifinaaleista ei saanut ottaa pelaajia? Ei sillä, että vetoon osallistuisin, mutta useamman kisaajan tuolla voisi saada.
Vedetään vaan suoraan satkulla! Saa vähän jännitystä tähänkin ottelusarjaan :)
Päätä vielä tie-breikkeri!