Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2016–2017

  • 134 345
  • 887

Nick Neim

Jäsen
Nyt on kyllä myönnettävä että jos joskus on harmittanut jonkun vedon voitto, niin se on tämä.

Jotenkin jätkästä huokuu mukavuus!

Matthews 40G/82GP = 0,4878
Laine 36G/73GP = 0,4931

E: Pahoittelut pitkästä lainauksesta, mielestäni analyysi oli lainauksen väärti.
Sanotaanko näin, että Laineelle ei harmita hävitä. Tai no, ei välttämättä sullekkaan, koska olihan tuo hieno veto. Onnittelut vielä kerran, ja privassa sitten lisää juttua.

Myös ainakin @Lico ja kolmikkovedon voittaja voi lähestyä yksityisviestillä, niin heittelen noita viimeistään torstaina maksuun.

E: Pakkien maalipörssin voittaja myös toki, meinasi unohtua.
 
Viimeksi muokattu:

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Lähestyn luuserivetoon osallistuneita illemmalla, ei tartte laittaa mulle suoraan erikseen. Ja massavedot eli ainakin pistepörssi, pakkien maalipörssi ja kolmikkoveto päätty, voittajista kuulen varmaan privaatisti kuka sitten voittikaan.
 

zet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Ritari
Minä väitän, että Auston Matthews tekee runkosarjassa enemmän pisteitä kuin Laine ja Puljujärvi yhteensä. Haluaako kenties joku "suomifanipoika" lähteä mukaan?

Panos 30-50€. Ei pelirajoituksia

Tämä meni Laineen hyytymisen myötä tiukoille, mutta lopulta etumatka piti ja helpot 50 euroa kotiin. Laitan tilinumeroa tulemaan.
 

Aivastus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sitähän sää kysyit
Sai McDavid sen 0,1 tonnia pisteitä, vähän kuumotti kyllä tuleeko vielä lisää. NHL -kolmikkoveto näin ollen ratkesi Chicagon Kane-Panarin-Keith voittoon. YV:t näpytelty puhelimella, kaikille sama viesti (lipsahti myös muutamalle jolla joku pelaaja jäi alle sen 60 matsia). Puhelimella tarpeeks töitä viestin lähettämisessä niin en onnistunut tarkastaa samalla kaikkia kolmikoita.

Tämä oli kyllä mielenkiintoinen veto seurata, ens kaudella ehdottomasti taas mukana.
 
Olihan tuo todella rohkea veto ennen kauden alkua.

Aivan törkeällä alikertoimellahan Red Label tuon vedon löi. Ehkä se sitten on rohkeaa. Vähän kuten olisi rohkeaa veikata vaikkapa Chicagon Stanley Cup -voittoa kertoimella 2. Ihan hyvin se veto voi osua, mutta itse löisin sitä mieluummin paljon suuremmilla kertoimilla, kun niitäkin on tarjolla. Ja jos joku tarjoaisi kerrointa 2 siitä, että Chicago ei mestaruutta voita, tarttuisin vetoon kiinni hetkeäkään empimättä.

Tietysti asia on erilainen niiden näkökulmasta, joille joku 50 tai 100 euroa on ihan pähkinöitä. Kyllä yksi minunkin kaverini hävisi hirveän pinon XO-konjakeita ja hienoja viskipulloja lyötyään kollegojensa kanssa vetoja siitä, että Ilves pudottaa Tapparan puolivälierissä. Ei hän niitä vetoja tienaamistarkoituksella lyönyt, vaan kannatusmielessä.
 
Viimeksi muokattu:

neks0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Juventus, HIFK, Darts
Meikäläinen on myös kiinnostunut kahdeksikkovedosta. 20e panos, kuka ottaa kiinni?
 

Gemondo

Jäsen
Meikäläinen on myös kiinnostunut kahdeksikkovedosta. 20e panos, kuka ottaa kiinni?

Mä voin ottaa.

E. Mikäli hyväksyt minut vetokumppaniksi niin puolestani sinä saat aloittaa jos mennään järjestyksessä 1-2-2-2-2...
 
Viimeksi muokattu:

Gemondo

Jäsen
Kaikkia pakkien maalipörssivedossa mukana olleita on lähestytty yksityisviestein.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
LostHorizonin kahdeksikko:

Mikael Granlund - Johnny Gaudreau - Connor McDavid - Nicklas Bäckström - Patrick Kane
Ryan McDonagh - Shea Weber - Erik Karlsson

Licon kahdeksikko:

Auston Matthews - Vladimir Tarasenko - Sidney Crosby - Brad Marchand - Ryan Kesler
Zach Werenski - Roman Josi - Brent Burns

35 euroa, @LostHorizon kuitannee.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Wild pudottaa jälleen kerran St.Louisin jatkosta ekalla rundilla! 20-40€. 100€ asti käy jos löytyy puhdas maksuhistoria täältä jatkoajasta lyödyistä vedoista.
 

Abdel

Jäsen
@Lico :n kanssa lähdetään kamppailemaan seuraavilla jengeillä:

Minä:

Derek Stepan - Connor McDavid - Jonathan Toews - Matthew Tkachuk - Vladimir Tarasenko
Jake Gardiner - Zach Werenski - Erik Karlsson

@Lico :
Eric Staal - Brad Marchand - Ryan Kesler - Nicklas Bäckström - Sidney Crosby
Roman Josi - Shea Weber - Brent Burns

Panos 40e

Ja Licolta vielä kuittaus.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Lico :n kanssa lähdetään kamppailemaan seuraavilla jengeillä:

Minä:

Derek Stepan - Connor McDavid - Jonathan Toews - Matthew Tkachuk - Vladimir Tarasenko
Jake Gardiner - Zach Werenski - Erik Karlsson

@Lico :
Eric Staal - Brad Marchand - Ryan Kesler - Nicklas Bäckström - Sidney Crosby
Roman Josi - Shea Weber - Brent Burns

Panos 40e

Ja Licolta vielä kuittaus.

Harvinaisen selvä homma!
 

Molkke

Jäsen
@Lico ja minä perinteisellä draftivedolla. Molemmat siis valitsevat vuoronperään jatkoonmenijän kustakin sarjasta ja enemmän oikein saanut voittaa 50€. Licon valitessa capsit minulle jää leafs, seuraavaksi otan pensit licon tyytyessä blue jacketseihin etc. Konferenssin vaihtuessa toinen saa aloittaa. Lico kuitannee alla olevat valinnat.

Chicago Blackhawks(Molkke) - Nashville Predators (Lico)
Minnesota Wild (Lico) - St. Louis Blues (Molkke)
Anaheim Ducks (Lico) - Calgary Flames (Molkke)
Edmonton Oilers(Molkke) - San Jose Sharks(Lico)

Montreal Canadiens (Lico) - New York Rangers(Molkke)
Ottawa Senators(Lico) - Boston Bruins (Molkke)
Washington Capitals (Lico) - Toronto Maple Leafs(Molkke)
Pittsburgh Penguins(Molkke) - ColumbusBlueJackets(Lico)
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Lico ja minä perinteisellä draftivedolla. Molemmat siis valitsevat vuoronperään jatkoonmenijän kustakin sarjasta ja enemmän oikein saanut voittaa 50€. Licon valitessa capsit minulle jää leafs, seuraavaksi otan pensit licon tyytyessä blue jacketseihin etc. Konferenssin vaihtuessa toinen saa aloittaa. Lico kuitannee alla olevat valinnat.

Chicago Blackhawks(Molkke) - Nashville Predators (Lico)
Minnesota Wild (Lico) - St. Louis Blues (Molkke)
Anaheim Ducks (Lico) - Calgary Flames (Molkke)
Edmonton Oilers(Molkke) - San Jose Sharks(Lico)

Montreal Canadiens (Lico) - New York Rangers(Molkke)
Ottawa Senators(Lico) - Boston Bruins (Molkke)
Washington Capitals (Lico) - Toronto Maple Leafs(Molkke)
Pittsburgh Penguins(Molkke) - ColumbusBlueJackets(Lico)

Tämäkin selvä. Olikohan tää nyt neljäs kerta putkeen?
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Joo sillä mä kyselinkin. Tarjoan hieman erilaista vetoa värilasit päässä teille Laine/Pulju-hypettäjille. Väitän että Mikko Rantanen tekee enemmän pisteitä ensi kaudella NHL:ssä kuin Pulju tai Laine. Panos malttimoukulla 25€ ja veto raukeaa mikäli Rantanen tai Pulju&Laine pelaavat alle 45 matsia. (Eli jos esim. Pulju pelaa 20 peliä vaan ens kaudella, olet silti Laineella mukana kisassa)

Kiinni. Mukana.

Lainattu viime kauden ketjusta.

Ylivoimainen voitto kuten arvelinkin, Laine pesi Rantasen 100-0. Pulju nyt oli ihan turha heppa siinä pyörimässä. Minun tuurillani tietysti kun kerrankin lyön vetoa niin vastapuoli ei ole näyttäytynyt jatkoajassa sitten viime kesäkuun. Taitavat jäädä massit saamatta.
 

Sudan1

Jäsen

Ei voi kun ihmetellä, että mikset lyö tätä vetoa vedonlyöntiyhtiölle paremmalla kertoimella ja ilman vastapuoliriskiä siitä, tuleeko voiton osuessa maksu. Ellet sitten halua itse källätä kaveria.

edit. Tulipa huonosti katottua kotietu. Anyways, pointti siinä että monissa täällä lyödyissä vedoissa ei ole mitään tolkkua ym. seikoista johtuen.
 

Vini29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit // Chelsea
Meikäläinen voisi tuota kahdeksikko vetoa ottaa myös. Jos tarttuisi vaikka 2-5 peluria mukaan niin saataisiin isompaa pottia aikana, jokaiselta vaikka 20-40e. Laittakeehan viestiä jos nappaa, ja tosiaan kaikki olisi samassa kimpassa toisiaan vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös