Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2016–2017

  • 134 564
  • 887

B4rre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks ja CBJ (tyttöystäväjoukkue)
Markkinat ovat pääosin tyhjentyneet, joskin vielä muutamia vonkaleita on edelleen vapaana. Kauppoja totta kai voi vielä syntyä, mutta tuskinpa tässä mitään blockbustereita enää tapahtuu kesän aikana. Ja jos tapahtuu, niin varmaan arvon vedonlyöjät suhtautuvat avoimin mielin vedon peruuttamiseen, jos toinen tahoista niin haluaa.

Koin siis ajankohtaiseksi avata ensi kautta koskevan käyttäjien välisten vedonlyönti-ketjun. Pistän heti alkuun pari vetoa ilmoille, joihin voi tarttua.

Jos et koe pystyväsi tai aikovasi maksaa mahdollista hävittyä vetoasi, älä turhaan lyö kenenkään kanssa vetoa. Toivottavasti kellään ei tule ongelmia näiden kanssa, Kierrätyskeskuksessa vapaalla puolella on tuo luotettavuus-ketju tietysti olemassa, jos haluaa tarkistella.

1) Teuvo Teräväinen tekee enemmän maaleja runkosarjassa kuin Mikael Granlund, panos 20-50 euroa. Tasatilanteessa ratkaisevat ensin pelatut ottelut (pienempi pelimäärä voittaa), sitten syöttöpisteet ja jos sen jälkeen tasan, raha ei liiku. Loukkaantumisilla ei merkitystä eli ei pelirajoituksia.

2) Kukaan suomalainen ei voita Calder Trophya eli vuoden tulokkaan palkintoa. Sinä saat kaikki suomalaiset, minä muiden maiden edustajat. 20-50 euroa

MG- ja PL-faniklubi ottaa näistä kiinni. Nro 1) panos 50 € ja 2) 20€. Puhelinlainaus, joten meni vähän pitkäksi poisto eli myöskään kakkosessa ei pelirajoituksia.
 

Viipastu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
@Lico
Tämä voi päättyä tasan. Esim Chicago jää nollille kauden 33. ottelussa, jolloin lopputulos on kauden alusta laskien 32 ottelua, missä on syntynyt vähintään maali. Pelikellolla ei ole väliä, koska joukkue ei tee maalia ja vain kokonaiset pelit lasketaan. On myös mahdollista,että useampi joukkue selviää runkosarjan ilman 0-maalin peliä=tasapeli.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
MG- ja PL-faniklubi ottaa näistä kiinni. Nro 1) panos 50 € ja 2) 20€. Puhelinlainaus, joten meni vähän pitkäksi poisto eli myöskään kakkosessa ei pelirajoituksia.

Loistavaa. Jälkimmäisen häviää mielellään, Teuvon vetoa ei edelleenkään vaikkei Hawks-nuttua puekaan.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Lico
Tämä voi päättyä tasan. Esim Chicago jää nollille kauden 33. ottelussa, jolloin lopputulos on kauden alusta laskien 32 ottelua, missä on syntynyt vähintään maali. Pelikellolla ei ole väliä, koska joukkue ei tee maalia ja vain kokonaiset pelit lasketaan. On myös mahdollista,että useampi joukkue selviää runkosarjan ilman 0-maalin peliä=tasapeli.

Oorrait. Piti koulia mahdolliset porsaanreiät heti. :)

Ehkä olisi hyvä tuohon itse veto-viestiin pistää tämä esimerkkisi ettei kukaan ajattele sitä niin, että mennään kalenterin mukaan vaan noita lasketaan otteluiden mukaan.
 

Molkke

Jäsen
Kuparikerho (viimeinen NHL-joukkue jonka maalisarake jää nollille runkosarjassa kaudella 2016-17

Osallistujalista:

Chicago -Viipastu
Washington Capitals - Lico
Tampa Bay - Molkke
 

Gemondo

Jäsen
Kuparikerho

Osallistujalista:

Chicago -Viipastu
Washington Capitals - Lico
Tampa Bay Lightning - Molkke
Dallas Stars - Gemondo
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Kuparikerho

Osallistujalista:

Chicago -Viipastu
Washington Capitals - Lico
Tampa Bay Lightning - Molkke
Dallas Stars - Gemondo
Pittsburgh Penguins - H.J.Simpson
 

Up089

Jäsen
Suosikkijoukkue
FLA, JYP, KeuPa HT
Kuparikerho

Osallistujalista:

Chicago -Viipastu
Washington Capitals - Lico
Tampa Bay Lightning - Molkke
Dallas Stars - Gemondo


e: poistin oman koska olin liian hidas
 

Hockey Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Kimi Räikkönen
Osallistujalista:
Chicago -Viipastu
Washington Capitals - Lico
Tampa Bay Lightning - Molkke
Dallas Stars - Gemondo
Detroit Red Wings - Hockey Puck
 

Up089

Jäsen
Suosikkijoukkue
FLA, JYP, KeuPa HT
Ei taida vielä Suomipörssivetoa olla pystyssä tulevalle kaudelle? Pistän sellaisen siis ilmoille.

Säännöt:

- Panos 10e, väh. 5vetoa
- Pelaajan yhteenlasketut pisteet, eniten tehnyt voittaa.
- Tasatilanteessa maalit ratkaisee, jos tämäkin tasan niin pelaaja jolla vähemmän pelejä alla voittaa.
- Loukkaantumisilla ei merkitystä

Kopsatkaa tästä omaan viestiin:

Suomipörssi

Aleksander Barkov - Up089
 

Gemondo

Jäsen
Osallistujalista:

Tuosta puuttuu Penguins, alla ajantasalla oleva lista:

Osallistujalista:
Chicago -Viipastu
Washington Capitals - Lico
Tampa Bay Lightning - Molkke
Dallas Stars - Gemondo
Pittsburgh Penguins - H.J.Simpson
Detroit Red Wings - Hockey Puck
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Nyt on taas uskoa Calgary Flamesin tulevaisuuteen. Eli vetoa pöytään jotta eivät varmana pärjää.

Eli Flames Pääsee Pleijjareihin, on minun vetoni. Viisi (5) eri mieltä olevaa saa olla. Panos 20e.
Flames PlayOffeissa voitan, jos ei häviän.
Päivittelen tähän 5 nopeinta niin on helppo seurata. Alkaisi jo kausi.
@Lico
@strapat
@Breathe
@Anonyymi
@Jänkhä

Noin nyt on joukkue täynnä. Jännitetään kuinka käy.
 
Viimeksi muokattu:

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Nyt on taas uskoa Calgary Flamesin tulevaisuuteen. Eli vetoa pöytään jotta eivät varmana pärjää.

Eli Flames Pääsee Pleijjareihin, on minun vetoni. Viisi (5) eri mieltä olevaa saa olla. Panos 20e.
Flames PlayOffeissa voitan, jos ei häviän.
Päivittelen tähän 5 nopeinta niin on helppo seurata. Alkaisi jo kausi.

Enkös mä sulle aikanaan tän hävinny? Vaadin revanssin.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Nyt on taas uskoa Calgary Flamesin tulevaisuuteen. Eli vetoa pöytään jotta eivät varmana pärjää.

Eli Flames Pääsee Pleijjareihin, on minun vetoni. Viisi (5) eri mieltä olevaa saa olla. Panos 20e.
Flames PlayOffeissa voitan, jos ei häviän.
Päivittelen tähän 5 nopeinta niin on helppo seurata. Alkaisi jo kausi.
Juu ollaan eri mieltä, ei pääse.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Nyt on taas uskoa Calgary Flamesin tulevaisuuteen. Eli vetoa pöytään jotta eivät varmana pärjää.

Eli Flames Pääsee Pleijjareihin, on minun vetoni. Viisi (5) eri mieltä olevaa saa olla. Panos 20e.
Flames PlayOffeissa voitan, jos ei häviän.
Päivittelen tähän 5 nopeinta niin on helppo seurata. Alkaisi jo kausi.
@Lico
@strapat
Kiinni.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Nyt on taas uskoa Calgary Flamesin tulevaisuuteen. Eli vetoa pöytään jotta eivät varmana pärjää.

Eli Flames Pääsee Pleijjareihin, on minun vetoni. Viisi (5) eri mieltä olevaa saa olla. Panos 20e.
Flames PlayOffeissa voitan, jos ei häviän.
Päivittelen tähän 5 nopeinta niin on helppo seurata. Alkaisi jo kausi.
@Lico
@strapat
@Breathe

Itsekin tähän mukaan hyppään ehtiessäni.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ei taida vielä Suomipörssivetoa olla pystyssä tulevalle kaudelle? Pistän sellaisen siis ilmoille.

Säännöt:

- Panos 10e, väh. 5vetoa
- Pelaajan yhteenlasketut pisteet, eniten tehnyt voittaa.
- Tasatilanteessa maalit ratkaisee, jos tämäkin tasan niin pelaaja jolla vähemmän pelejä alla voittaa.
- Loukkaantumisilla ei merkitystä

Kopsatkaa tästä omaan viestiin:

Suomipörssi

Aleksander Barkov - Up089

Ja meitsihän luottaa Tampereen sälliin:

Suomipörssi

Aleksander Barkov - Up089
Patrik Laine - Noppa10
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
En ole NHL:n puolella vetoja lyönyt, mutta liigan puolella olen ja kaikki tappioon päättyneet vedot olen maksanut nopeasti.

Suomipörssi


Aleksander Barkov - Up089
Patrik Laine - Noppa10
Mikael Granlund - Siim72
 

Up089

Jäsen
Suosikkijoukkue
FLA, JYP, KeuPa HT
Suomipörssi

Aleksander Barkov - Up089
Patrik Laine - Noppa10
Mikael Granlund - Siim72
Joonas Donskoi - Zohan

Vielä on hyvin suomalaisia vapaana, mm. Koivu, Jokinen, Filppula, Teräväinen, Pulju

e: unohtui Jokinen listalta
 

Alejandro

Jäsen
Kuparikerho

Chicago - Viipastu
Washington Capitals - Lico
Tampa Bay Lightning - Molkke
Dallas Stars - Gemondo
Pittsburgh Penguins - H.J.Simpson
Detroit Red Wings - Hockey Puck
San Jose Sharks - Alejandro
 

eeMule

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Jokisen Jussilla mukaan Suomipörssiin!

Suomipörssi

Aleksander Barkov - Up089
Patrik Laine - Noppa10
Mikael Granlund - Siim72
Joonas Donskoi - Zohan
Jussi Jokinen - eeMule
 

Jänkhä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim Ducks
Nyt on taas uskoa Calgary Flamesin tulevaisuuteen. Eli vetoa pöytään jotta eivät varmana pärjää.

Eli Flames Pääsee Pleijjareihin, on minun vetoni. Viisi (5) eri mieltä olevaa saa olla. Panos 20e.
Flames PlayOffeissa voitan, jos ei häviän.
Päivittelen tähän 5 nopeinta niin on helppo seurata. Alkaisi jo kausi.
@Lico
@strapat
@Breathe
@Anonyymi

Otetaan viimeinen paikka tästä kiinni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös