Jos ei ole mitään ottelu rajaa niin otan kiinni.väitän, että Jesse Puljujärvi alle 32,5 pistettä. 40e
edit: Oho luinpas väärin, en ota kiinni :D
Jos ei ole mitään ottelu rajaa niin otan kiinni.väitän, että Jesse Puljujärvi alle 32,5 pistettä. 40e
Katoha. Hyvä homma.
Tämän vedon lisäksi 10€, että Columbus sijoittuu runkosarjassa Bostonin edelle?
Löin tämän jo Ni$pekt15n kanssa kiinni. Toistaiseksi olkoot vedot Columbuksen puolesta siinä.Mä otan tästä kiinni. Eli Boston sijoittuu korkeammalle.
Ron Hainsey - @Henkka
Andy Greene - @Henkka
Erik Gudbranson - @Henkka
Nick Schultz - @Soketti
Chris Thorburn - @Vilpurni
Roman Polak - @Noppa10
Jay McClement - @Noppa10
Luke Glendening - @Noppa10
Gregory Campbell - @pikkuvaimo
Mark Borowiecki - @Mr. Smith
Carl Gunnarsson - @Linjatuomari
Chris Neil - @Gemondo
Brenden Dillon - @Ferris
Cody McLeod - @KiVi
Braydon Coburn - @LostHorizon
Andrew Desjardins - @Lico
Trevor van Riemsdyk - @Lico
Boyd Gordon - @H.J.Simpson
Martin Marincin - @FutureHockey
Matthew Carle - @Up089
Matt Hunwick - @Up089
Josh Gorges - @Mängimies
Jyrki Jokipakka - @Molkke
Jonathan Ericsson - @Tulevatähti
Karl Alzner - @Lättyä
Mason Raymond - @Jänkhä
Jared Boll - @Jänkhä
Ryan Garbutt - @Jänkhä
Mark Stuart - @Largo
Brayden McNabb - @viikst
Luke Schenn - @JeiJeieL
Mark Fayne - @neks0n
Kyle Brodziak - @Turboteippi
Deryk Engelland - @Uniquewn
Brooks Orpik - @Malkkinen
Alexei Emelin - @jugitzo
Siitä päivitetty lista. Glendening meikäläiselle vielä kolmanneksi ukoksi.
Ei mene ihan kyllä oikein, korjailen nämä huomenna (tänään) iltapäivän aikana. Esimerkiksi meikäläisellä Sissons sekä Matt Martin eikä enää Desjardinsia.
Mutta kaikki massavedot tänään täydellisissä muodoissa.
Joo, my bad. Jostain syystä olin ignoorannu tuon Martin/Sissons viestisis kokonaan. Tarkistuksen jälkeen, pitäisi muuten olla kohdillaan.
HUOM. jos olen ymmärtänyt, niin joistakin (varmaan kaikista) voi vetäytyä vielä ennen tulevan yön otteluita, joten tehkää se ajallaan, jos meinaatte.
Mä tuosta pistepörssivedosta meinasin jo vetäytyä Crosbyn aivotärähdyksestä kuultuani, mutta toisaalta panoskin on vain kympin. Menköön paskan säkän piikkiin, sellaista se vedonlyönti joskus on.HUOM. jos olen ymmärtänyt, niin joistakin (varmaan kaikista) voi vetäytyä vielä ennen tulevan yön otteluita, joten tehkää se ajallaan, jos meinaatte.
Oliko tämä kuparikerho niin että aina kun jonkun joukkue jää nollille niin putoaa kisasta ja lopulta on jäljellä voittaja/voittajat?
Tuossa pari viestiä ylempänä vetäydyin luuserivedosta, koska Campbell lähetettiin alas.
Tuohon Henkan ehdottamaan vähiten pisteitä runkosarjassa vetoon lähden mukaan Ryan Reavesilla.
@Lico voisin kolmikkovetoon lähteä matkaan kolmikolla Kane, Toews ja Keith
Tuossa pari viestiä ylempänä vetäydyin luuserivedosta, koska Campbell lähetettiin alas.
Edmontonilla tohon Kuparikerhoon vielä mukaan! @Lico voinee muokata mut toho massaviestiinsä kuhan ehtii?
Muistaakseni vetäytyä ei saanut, vaan halutessaan pelaajan sai vaihtaa toiseen. Oliko näin @Henkka ??
No sovitaan että saa, kunhan se sitten on ennen ekaa peliä ja siitä selkeästi ilmoitetaan. Mutta ehto on, että se pitää VAIHTAA, poistua vedosta ei voi.
Ainakin noita sopimuksettomia pelaajia kannattaa katsella uusiksi, suht typerää semmoisella joutua mukaan.
Näin Henkka tuolla aiemmin kirjoitti: