Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2016–2017

  • 134 540
  • 887

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mitenkäs tuo nyt sitten menee käytännössä tuo kisasta vetäytyminen...? Jos vaikka Ovechkin-Kuznetsov on takonut hurjalla tahdilla tehoja nostaen meikäläisen ylivoimaiseen kärkeen, ja Carlson loukkaantuu 59. pelissä ja missaa koko loppukauden, niin voinko mä siinä tapauksessa roikkua niin pitkään mukana vedossa, kun mulla mahdollisuuksia on ja vaikkapa ennen viimeistä peliä ilmoittaa "sorry guys, I'm out"...? En siis sano, että tuo olisi huono systeemi, hyvä vaan sopia säännöt etukäteen, niin ei tule sitten loppumetreillä mitään erimielisyyksiä...
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitenkäs tuo nyt sitten menee käytännössä tuo kisasta vetäytyminen...? Jos vaikka Ovechkin-Kuznetsov on takonut hurjalla tahdilla tehoja nostaen meikäläisen ylivoimaiseen kärkeen, ja Carlson loukkaantuu 59. pelissä ja missaa koko loppukauden, niin voinko mä siinä tapauksessa roikkua niin pitkään mukana vedossa, kun mulla mahdollisuuksia on ja vaikkapa ennen viimeistä peliä ilmoittaa "sorry guys, I'm out"...? En siis sano, että tuo olisi huono systeemi, hyvä vaan sopia säännöt etukäteen, niin ei tule sitten loppumetreillä mitään erimielisyyksiä...
Niin, tätä aattelin tulla kysymään itsekkin. Kai se sellain on että voi roikkua ja lopussa vetäytyä.. En ole varma.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Mä voisin ihan mielelläni maksaa sen 50e jollekin valitulle samantien kun on vielä sen verran ylimääräistä. Äänestys? Ääni @Lico jostain syystä :)
 

olza13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Mitenkäs tuo nyt sitten menee käytännössä tuo kisasta vetäytyminen...? Jos vaikka Ovechkin-Kuznetsov on takonut hurjalla tahdilla tehoja nostaen meikäläisen ylivoimaiseen kärkeen, ja Carlson loukkaantuu 59. pelissä ja missaa koko loppukauden, niin voinko mä siinä tapauksessa roikkua niin pitkään mukana vedossa, kun mulla mahdollisuuksia on ja vaikkapa ennen viimeistä peliä ilmoittaa "sorry guys, I'm out"...? En siis sano, että tuo olisi huono systeemi, hyvä vaan sopia säännöt etukäteen, niin ei tule sitten loppumetreillä mitään erimielisyyksiä...

Mun mielestä roikkuminen mukana sallitaan. Entäpä kun Carlson kokee ihmeparantumisen viimeiseen runkosarjapeliin ja 60 peliä tuleekin täyteen..

Kauden lopussa katsotaan kenen kolmikolla on eniten pisteitä, ja ne maksavat joiden kolmikoista kaikilla on 60 peliä täynnä.
 

olza13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
..Tai valittu rehellinen vie koko tonnin eikä kukaan saa mitään.

Mieluummin otetaan se riski että joku yksittäistapaus jättää maksamatta, kun etukäteen siirretään tonni ihmiselle jota kukaan ei tunne irl. Tonni voi olla jollekin niin iso summa, että houkuttelee tekemään paskamaisesti.

Kenenkään rehellisyyttä epäilemättä mielestäni on viisainta että jokainen vastaa omasta viidestä kybästään.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mieluummin otetaan se riski että joku yksittäistapaus jättää maksamatta, kun etukäteen siirretään tonni ihmiselle jota kukaan ei tunne irl. Tonni voi olla jollekin niin iso summa, että houkuttelee tekemään paskamaisesti.

Kenenkään rehellisyyttä epäilemättä mielestäni on viisainta että jokainen vastaa omasta viidestä kybästään.

Sanoisin samaa, vaikka mulle käy myös siirtäminen, jos oikea henkilö saadaan äänestyksellä selvitettyä. @Benn :lle kiitos kauniista sanoista!
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jättäisitte vaan tuon loukkaantumissäännön ihan kokonaan pois. Olisi huomattavasti helpompaa ja rennompaa tämän ison vedon kanssa.

Loukkaantumiset kuuluvat urheiluun eikä niitä voi ennustaa.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jättäisitte vaan tuon loukkaantumissäännön ihan kokonaan pois. Olisi huomattavasti helpompaa ja rennompaa tämän ison vedon kanssa.

Loukkaantumiset kuuluvat urheiluun eikä niitä voi ennustaa.

Mä oon tästäkin samaa mieltä, mutta vedon laatija on nuo määrännyt, niin ei ole mulle väliä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mä oon tästäkin samaa mieltä, mutta vedon laatija on nuo määrännyt, niin ei ole mulle väliä.
Varsinkin kun tässä valitaan kolme pelaajaa niin tuollainen loukkaantumissääntö on ihan turha. Kaikille niitä tulee, pitkin kautta. Eikä niiden taakse voi piiloutua, oikeassakaan urheilussa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mulle on ihan sama onko tuo loukkaantumissääntö voimassa vai ei. Mutta jos ennen kauden alkua Stamkos vaikka murtaa jalkansa niin siinä kohtaan varmaan olisi ihan ok vielä vetäytyä pois?
 

olza13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Jättäisitte vaan tuon loukkaantumissäännön ihan kokonaan pois. Olisi huomattavasti helpompaa ja rennompaa tämän ison vedon kanssa.

Loukkaantumiset kuuluvat urheiluun eikä niitä voi ennustaa.

Jos sääntöjä muutettaisiin poistamalla 60 pelin raja, varmaan aika moni haluaisi vaihtaa kolmikkoa/ perua osallistumisen. Itse en ainakaan uskaltaisi Letangia valita siinä tapauksessa. Kaikki osallistujat ovat säännöt hyväksyneet niin mennään näillä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mutta jos ennen kauden alkua Stamkos vaikka murtaa jalkansa niin siinä kohtaan varmaan olisi ihan ok vielä vetäytyä pois?

Näin voit tehdä, mutta voit myös odotella ja katsoa, jos sua ei haittaa, että pelaa 61 peliä tai enemmän, mutta alle 82.

EDIT: olipa huonosti ilmaistu. :D siis voit tsekata loukkaantumisen keston vedossa mukana, jos uskot, että vaikka 65 peliä pelanneena tekee edelleen hirmutehot.
 

Knap

Jäsen
Vaikka en ole vedossa millään tavalla osallisena, niin silti tulen kommentoimaan.
Mikäli 60 peliä on raja niin pottiin jäävä summa on kohta 500e vähemmän.

Itse ehdottaisin teille vetoon osallistujille sellaista, että joko reilusti pienempi tuo raja tai ei ollenkaan.

Toki myös tuli mieleen, jos loukkaantumisraja jää ja joku vetäytyy tuon ansiosta tulisi maksaa joku tietty summa esim 20e vetäytymismaksua, mutta tuo olisi mahdollista vain loukkaantumis tapauksissa.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos vain nyt pidetään nämä säännöt niinkuin aloittaja on määrännyt. Ne osallistuu ketä kiinnostaa:-)
Summa pienenee kun loukkeja tulee mutta elämä on.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kuinka monta pelaaja jotka nyt on vetoon valittu niin pelasi alle 60 ottelua? Tuskin siellä kovin montaa ainakaan tuommoisia pelaajia oli?

E: Viime kaudesta nyt puhun tietenkin...
 

olza13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Viime kaudella 4 valittua äkkiseltään laskettuna jäi alle 60 pelin (Malkin, Mcdavid, Carlson ja Couture). 5/19 kolmikkoa olisi pudonnut vedosta pois. Ei paha mun mielestä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Viime kaudella 4 valittua äkkiseltään laskettuna jäi alle 60 pelin (Malkin, Mcdavid, Carlson ja Couture). 5/19 kolmikkoa olisi pudonnut vedosta pois. Ei paha mun mielestä.

Joo näin arvelinkin, että tuskin niitä kovin montaa oli. Tuo 60 ottelua on kyllä mielestäni ihan hyvä raja.
 

olza13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Vielä viimeisin tilanne:
@olza13 : Crosby, Malkin, Letang
@Aivastus : Kane, Panarin, Keith
@Artyukhin : Pavelski, Thornton, Burns
@Bawdy : Benn, Seguin, Klingberg
@Malkkinen : Crosby, Kessel, Letang
@Noppa10 : Ovechkin, Kuznetsov, Carlson
@Helsing#65: Brassard, Stone, Karlsson
@Largo : Giroux, Voracek, Gostisbehere
@Zohan : McDavid, Draisatl, Larsson
@Up089 : Kane, Toews, Seabrook
@SVSV: MacKinnon, Duchene, Barrie
@F#21: Gaudreau, Monahan, Giordano
@Walkin : Stamkos, Kucherov, Hedman
@Benn : Ovechin, Bäckström ja Carlson
@Lico : Kane, Panarin, Seabrook
@mikko6000 : Forsberg, Johansen, Subban
@Kari Runk : Couture, Pavelski, Burns
@LostHorizon : Gaudreau, Monahan, Hamilton
@jamoooh : Crosby, Kessel, Määttä

Potti 950€.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Joo näin arvelinkin, että tuskin niitä kovin montaa oli. Tuo 60 ottelua on kyllä mielestäni ihan hyvä raja.
Kuten olza kertoikin ylempänä niin tosiaan neljä pelaajaa jäi alle tuon 60 ottelun eikä noita valituista pelaajista alle 70 ottelunkaan jäänyt hyökkääjistä yksikään ja puolustajistakin vain Duncan Keith, P.K. Subban sekä Shayne Gostisbehere.

Hyökkääjät

Patrick Kane - 82. 46+60=106
Jamie Benn - 82. 41+48=89
Sidney Crosby - 80. 36+49=85
Joe Thornton - 82. 19+63=82
Joe Pavelski - 82. 38+40=78
Johnny Gaudreau - 79. 30+48=78
Artemi Panarin - 80. 30+47=77
Evgeni Kuznetsov - 82. 20+57=77
Tyler Seguin - 72. 33+40=73
Alexander Ovechkin - 79. 50+21=71
Nicklas Bäckström - 75. 20+50=70
Claude Giroux - 78. 22+45=67
Nikita Kucherov - 77. 30+36=66
Steven Stamkos - 77. 36+28=64
Filip Forsberg - 82. 33+31=64
Sean Monahan - 81. 27+36=63
Mark Stone - 75. 23+38=61
Ryan Johansen - 80. 14+46=60
Matt Duchene - 76. 30+29=59
Phil Kessel - 82. 26+33=59
Jonathan Toews - 80. 28+30=58
Derick Brassard - 80. 27+31=58
Jakub Voracek - 73. 11+44=55
Nathan MacKinnon - 72. 21+31=52
Leon Draisaitl - 72. 19+32=51

Yevgeni Malkin - 57. 27+31=58
Connor McDavid - 45. 16+32=48
Logan Couture - 52. 15+21=36

Puolustajat

Erik Karlsson - 82. 16+66=82
Brent Burns - 82. 27+48=75
Kris Letang - 71. 16+51=67
John Klingberg - 76. 10+48=58
Mark Giordano - 82. 21+35=56
P.K. Subban - 68. 6+45=51
Brent Seabrook - 81. 14+35=49
Tyson Barrie - 78. 13+36=49
Victor Hedman - 78. 10+37=47
Shayne Gostisbehere - 64. 17+29=46
Duncan Keith - 67. 9+34=43
Adam Larsson - 82. 3+15=18

John Carlson - 56. 8+31=39
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mites @Henkka se "kenen kolmikko" tekee vähiten pisteitä sillä twistillä, jossa kokoonpanon ulkopuolella oleminen lasketaan yhdeksi pisteeksi? Eikös tähän ollut useampikin kiinnostunut.
 

Largo

Jäsen
Mites @Henkka se "kenen kolmikko" tekee vähiten pisteitä sillä twistillä, jossa kokoonpanon ulkopuolella oleminen lasketaan yhdeksi pisteeksi? Eikös tähän ollut useampikin kiinnostunut.
Ei tainnut olla kolmikko, vaan yksittäinen pelaaja ajatuksena. Mutta voisihan ton vetää kolmikolla, tai viisikolla tai miten vaan. @Henkka voisi vähän keksiä tähän sääntöjä ja lyödä tulille. Vaikuttaa olevan kiinnostuneita aika paljon.
 
Harvemmin olen täällä vetoja lyönyt, mutta tuo Henkan nostama luuseriveto kuulostaa kiehtovalta. Onko se jo käyty ja ehdokkaat valittu vai onko jo kokonaan kuopattu @Henkka ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös