Ja sitten aina kun tulee loukkaantumisia niin pitää palautella rahoja.
..Tai valittu rehellinen vie koko tonnin eikä kukaan saa mitään.
Ja sitten aina kun tulee loukkaantumisia niin pitää palautella rahoja.
Niin, tätä aattelin tulla kysymään itsekkin. Kai se sellain on että voi roikkua ja lopussa vetäytyä.. En ole varma.Mitenkäs tuo nyt sitten menee käytännössä tuo kisasta vetäytyminen...? Jos vaikka Ovechkin-Kuznetsov on takonut hurjalla tahdilla tehoja nostaen meikäläisen ylivoimaiseen kärkeen, ja Carlson loukkaantuu 59. pelissä ja missaa koko loppukauden, niin voinko mä siinä tapauksessa roikkua niin pitkään mukana vedossa, kun mulla mahdollisuuksia on ja vaikkapa ennen viimeistä peliä ilmoittaa "sorry guys, I'm out"...? En siis sano, että tuo olisi huono systeemi, hyvä vaan sopia säännöt etukäteen, niin ei tule sitten loppumetreillä mitään erimielisyyksiä...
Mitenkäs tuo nyt sitten menee käytännössä tuo kisasta vetäytyminen...? Jos vaikka Ovechkin-Kuznetsov on takonut hurjalla tahdilla tehoja nostaen meikäläisen ylivoimaiseen kärkeen, ja Carlson loukkaantuu 59. pelissä ja missaa koko loppukauden, niin voinko mä siinä tapauksessa roikkua niin pitkään mukana vedossa, kun mulla mahdollisuuksia on ja vaikkapa ennen viimeistä peliä ilmoittaa "sorry guys, I'm out"...? En siis sano, että tuo olisi huono systeemi, hyvä vaan sopia säännöt etukäteen, niin ei tule sitten loppumetreillä mitään erimielisyyksiä...
..Tai valittu rehellinen vie koko tonnin eikä kukaan saa mitään.
Mieluummin otetaan se riski että joku yksittäistapaus jättää maksamatta, kun etukäteen siirretään tonni ihmiselle jota kukaan ei tunne irl. Tonni voi olla jollekin niin iso summa, että houkuttelee tekemään paskamaisesti.
Kenenkään rehellisyyttä epäilemättä mielestäni on viisainta että jokainen vastaa omasta viidestä kybästään.
Jättäisitte vaan tuon loukkaantumissäännön ihan kokonaan pois. Olisi huomattavasti helpompaa ja rennompaa tämän ison vedon kanssa.
Loukkaantumiset kuuluvat urheiluun eikä niitä voi ennustaa.
Varsinkin kun tässä valitaan kolme pelaajaa niin tuollainen loukkaantumissääntö on ihan turha. Kaikille niitä tulee, pitkin kautta. Eikä niiden taakse voi piiloutua, oikeassakaan urheilussa.Mä oon tästäkin samaa mieltä, mutta vedon laatija on nuo määrännyt, niin ei ole mulle väliä.
Jättäisitte vaan tuon loukkaantumissäännön ihan kokonaan pois. Olisi huomattavasti helpompaa ja rennompaa tämän ison vedon kanssa.
Loukkaantumiset kuuluvat urheiluun eikä niitä voi ennustaa.
Mutta jos ennen kauden alkua Stamkos vaikka murtaa jalkansa niin siinä kohtaan varmaan olisi ihan ok vielä vetäytyä pois?
Jos vain nyt pidetään nämä säännöt niinkuin aloittaja on määrännyt. Ne osallistuu ketä kiinnostaa:-)
Summa pienenee kun loukkeja tulee mutta elämä on.
Viime kaudella 4 valittua äkkiseltään laskettuna jäi alle 60 pelin (Malkin, Mcdavid, Carlson ja Couture). 5/19 kolmikkoa olisi pudonnut vedosta pois. Ei paha mun mielestä.
Kuten olza kertoikin ylempänä niin tosiaan neljä pelaajaa jäi alle tuon 60 ottelun eikä noita valituista pelaajista alle 70 ottelunkaan jäänyt hyökkääjistä yksikään ja puolustajistakin vain Duncan Keith, P.K. Subban sekä Shayne Gostisbehere.Joo näin arvelinkin, että tuskin niitä kovin montaa oli. Tuo 60 ottelua on kyllä mielestäni ihan hyvä raja.
Ei tainnut olla kolmikko, vaan yksittäinen pelaaja ajatuksena. Mutta voisihan ton vetää kolmikolla, tai viisikolla tai miten vaan. @Henkka voisi vähän keksiä tähän sääntöjä ja lyödä tulille. Vaikuttaa olevan kiinnostuneita aika paljon.Mites @Henkka se "kenen kolmikko" tekee vähiten pisteitä sillä twistillä, jossa kokoonpanon ulkopuolella oleminen lasketaan yhdeksi pisteeksi? Eikös tähän ollut useampikin kiinnostunut.