Pitäskö myös laittaa suomipörssin voittaja? 10€ / veto ja voittaja vie kaiken. Aloitetaan Filppulalla.Lainatkaa ehdotukset mukaan.
Saa nähdä pääseekö Gorges noihin lukuihin ensi kaudellakaan, toivottavasti. Viime kaudella tämä kaksikko oli kovimpia blokkaamaan kiekkoja ja Gorges olisi varmasti toisena ollut, jos olisi ehjänä pysynyt. Kuitenkin tuo määrä mitä kaverit kiekkoja blokkailee, on riskinsäkki loukkaantumisille. Russel siitä selvisi kyllä todella hyvin viime kaudella. Tällaiset pelaajat ovat kyllä arvokkaita, kun pistävät kaikkensa likoon.@Uniquewn kanssa sovittiin viime kautisen vedon uusinta, eli tällä mennään:
Enemmän blokattuja laukauksia runk. (min 60 gp) ; Uniquewn [Kris Russell] vs Hasselbaink [Josh Gorges], panos 30e
Veto on siis: Kuka voittaa puolustajien maalipörssin runkosarjassa?
JeiJeieL: OEL
Lätkäturientti: Byfuglien
Teude: Karlsson
Tämän voisin ottaa 50 eurolla kiinni.
-Antti Raanta voittaa yli 15 ottelua runkosarjassa
Kaikki 20€
Kiinni. MG tekee 18 rysää, mikä riittää voittoon.
1. Teuvo Teräväinen tekee runkosarjassa enemmän maaleja kuin Mikael Granlund, panos 20-50 euroa.
Pitäskö myös laittaa suomipörssin voittaja? 10€ / veto ja voittaja vie kaiken. Aloitetaan Filppulalla.
Eli hiukan riskillä kiinni Granlundilla.
Barkovilla kiinni.
Tähän voisin lähteä Lehterällä
Kiinni. MG tekee 18 rysää, mikä riittää voittoon.
Edit: Panos luonnollisesti 50 euroa.
5. Kessel ei ole Pittshburgin paras maalintekijä
Kaikkiin 50€ panos
Sovittu. 50€ panos, katsotaan kuin käy. Kesselhän ei koskaan loukkaannu, joten tekee 41. Harmi kun Sidney tekee 43.Kessel on Pittsburgh Penguinsin paras maalintekijä. Eli otan kiinni.
Sovittu. 50€ panos, katsotaan kuin käy. Kesselhän ei koskaan loukkaannu, joten tekee 41. Harmi kun Sidney tekee 43.
Haha, läskipoika vetää viidenkympi kauden. Siihen ei riitä Kidneyn 43.
Ei vissiin pelirajoituksia? Mulle ei väliä, joten muokkaa vielä, jos tuntuu siltä.
Ei pelirajoituksia eikä mitään muutakaan. Eli vetoon lasketaan Kesselin Penguins-paidassa tehdyt maalit ensi kaudella. Eli jos treidi tulee kesken kauden, vain ennen sitä tehdyt maalit lasketaan. Näillä mennään.Hienoa, että vedon otit vastaan, kun olen sinulle jo aiemminkin vetoja hävinnyt. Minun vuoroni kuitata!
Voisin tulla mukaan villillä kortilla: Aaron Ekblad
Otan tämän kiinni, ei ole. Panos oli siis 20e, kuittaa vielä.-Sergei Plotnikovin ppg yli 0.5 (yli 50 ottelua)
Okei!
Tällä hetkellä mukanaolevat:
Śmierć: Ekblad
Ja panos siis 20 euroa.
Vieläkö tähän mahtuu mukaan? Sen puoleen kyselen, että teiltä puuttuu kisan voittaja (Mike Green) kokonaan listoilta.
Vieläkö mahtuu mukaan? Jos niin SHEA WEBER
Kyllä. Voittajalle tarjolla tällä hetkellä jo 100 euroa, not bad.
Śmierć: Ekblad
Ferris: Mike Green
FutureHockey: Shea Weber
Ja vielä yhtenä mukaan, pottiin 120e. Brent Burns tekee pakeista eniten maaleja, väitän minä.
Ja vielä yhtenä mukaan, pottiin 120e. Brent Burns tekee pakeista eniten maaleja, väitän minä.