FutureHockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS - Connorit Bedard & McDavid
@FutureHockey toki päättää, mutta eikös kauden virallinen alkupäivä ole 15.9...? Silloin Sedinit eivät vielä ole täyttäneet 35 vuotta... Mulle toki se ja sama, mutta selkeys säännöissä auttaa kummasti, kun rahapeleistä on kyse... :)
Tämä. Oli ehkä vähän turhan huonosti sitten ilmeisesti muotoiltu tuolla säännöissä, mutta juu. Ennen runkosarjan ensimmäisen kierroksen alkua pitää olla täyttänyt 35-vuotta. Rauha vaan pojat. Ei tää oo niin vakavaa vaikka vähän panosta onkin mukana.Minä tulkitsen tuon säännön niin, että kun kiekko tippuu jäähän runkosarjan avausottelussa alkaa kausi.
Kyllä lasketaan.Miten siis @FutureHockey tapauksessa jossa Shane Doan treidataan Bostoniin kesken kauden, lasketaanko uudessa seurassa tulleet pisteet mukaan vai ei?
No eipä minulla ole mitään sitä vastaankaan, jos joku nyt Zetan haluaa valita ja noilla säännöillä menetellä, mutta meillä on jo osallistujia mukana, joten kaikkien osallistujien pitäisi tämä hyväksyä, jotta kävisi laatuun. Ja toisaalta sitten jos tämä hyväksytään niin sieltä voi hyvinkin tulla lisää näitä "nokun se on niin hilkulla", joten joku parin viikon liukuva raja pitäisi olla..Paskaa, Henrik Zetterberg täyttää 9. lokakuuta 35v ja Pulkkinen on 9 matsia yli rookie-rajojen. Noilla olisi voinut lähteäkin.
Mun mielestä voisitte tehdä niin, että joku tuolla Zetalla tai Sedineillä esim haluaa mukaan lähteä, niin jos se ihan siinä rajoilla on, niin ne ekat pelit jää laskuista pois ja siitä 35v päivästä eteenpäin kaikki lasketaan, Detroit pelaa kauden tokan ottelunsa Zetan synttäripäivän jälkeen.
Hyvä veto idea tuo isät ja pojat, mutta tuo rookie juttu rajoittaa liikaa, että olisi järkeä lähteä mukaan. Olisi rookien sijasta 25v vaan raja niin jo alkaisi löytyä enemmän järkeviä vaihtoehtoja, nyt tuo Hossa Panarin on aika ylivoimainen haaste.
Ylempään: Joo kävi kyllä mielessä ensin tuollainenkin, mutta mutta.. En minä nyt sanoisi, että tuo mitenkään "ylivoimainen haaste" ole ja uskoisin, että aika tiukkaa kisaa saadaan jo nyt aikaiseksi ja löytyy sieltä vieläkin mukavia parivaljakoita, joiden uskon tekevän hyvällä tahdilla tehopisteitä.Niinpä, mitenhän toimisi 15 vuoden liukuva ikäero? Ja että Jagrin kanssa ei pysty lyömään 29 vuotiasta "nuorukaista".
18-kesäsen kanssa pystyisi kuitenkin ottamaan 33-vuotiaan.