Saat.Kovin varma olen lainatuista eli väittäisin muuta. Saanko molemmat?
Eli Chicago jatkoon 20e. jää jäljelle.
Saat.Kovin varma olen lainatuista eli väittäisin muuta. Saanko molemmat?
Saat.
Eli Chicago jatkoon 20e. jää jäljelle.
Otan kiinni ja sanon, että jatkaa toiselle kierrokselle.
Kai voin vaihtaa vielä Staalin Derek Stepaniin?
Laitetaan tälläinen tarjolle:
- Kings etenee pidemmälle kuin Blackhawks, pelien määrällä ei mitään merkitystä, ainoastaan kierrokset ratkaisevat. Nopeimmalle, 30€ panos.
Otanpas tämän kiinni!Nostetaan ylös.
Otanpas tämän kiinni!
@Lico Täällä ainakin olisi halukkuutta! Panos vaikka 35e?
@Lico otatko vielä minulta vedon? 20€ panos?
jamooohin kahdeksikko:
Patrick Kane - Evgeny Kuznetsov - Aleksander Barkov - Vladimir Tarasenko - Erik Haula
Roman Josi - Brent Burns - Shayne Gostisbehere
Licon kahdeksikko:
Jamie Benn - Anze Kopitar - John Tavares - Ryan Kesler - Derrick Brassard
Kris Letang - Victor Hedman - Niklas Kronwall
Kuittaatko tämän @Lico :) onnea peliin!
Tämä. Lähteekö joku parinkympin panoksella meikäläisen kanssa betsaamaan? Lico tuskin ottaa enempää vetoja :PVielä olisi kiva lyödä vetoa jostain, jonkun kanssa. Yleensä olen tarjonnut viisikkovetoja joko Liigaan, turnauksiin tai NHL:n post-seasonille, mutta tuli eilen mieleeni vähän erilainen, kyseisen formaatin kaltainen veto. Nimittäin kahdeksikkoveto, NHL:n pudotuspeleihin toki.
Vedon idea:
- Molemmat valitsevat rosteriinsa yhteensä kahdeksan pelaajaa (viisi hyökkääjää sekä kolme puolustajaa) ja heidän tehopisteet lasketaan yhteen.
- Enemmän pisteitä kerännyt kahdeksikko voittaa, tasatilanteessa ratkaisee ensin pelatut ottelut (pienempi määrä voittaa suuremman), sitten maalit, jonka jälkeen pelaajien yhteenlaskettu peliaika (pienempi voittaa jälleen suuremman). Jos tällöin tasan, raha ei liiku.
- Loukkaantumisilla ei merkitystä.
- Jotta homma menisi vielä mielenkiintoisemmaksi, jokaisesta pudotuspelien 16:sta joukkueesta tulee valita pelaaja. Eli jos minä valitsen esimerkiksi Nick Leddyn, minä enkä tuleva vetokumppanini saa valita New York Islandersista pelaajaa. Tällöin jokaisesta post-seasonin joukkueesta on yksi pelaaja mukana vedossa. Pointti selvä? Parhaimmassa tapauksessa veto ratkeaa vasta finaaleissa.
En nyt keksi lisättävää, panoksen saa vetokumppanini valita euron ja 50:n euron välistä.
Halukkaita?
EDIT: tarkensin vielä tasatilanne-skenarion tie-breakereita.
Tämä. Lähteekö joku parinkympin panoksella meikäläisen kanssa betsaamaan? Lico tuskin ottaa enempää vetoja :P
Voisin lähteä tuolla panoksella tähän.Tämä. Lähteekö joku parinkympin panoksella meikäläisen kanssa betsaamaan? Lico tuskin ottaa enempää vetoja :P
Tämä. Lähteekö joku parinkympin panoksella meikäläisen kanssa betsaamaan? Lico tuskin ottaa enempää vetoja :P
Mulla on sen verran vetoja vetämässä vieläkin ja tappioita tullut, että tuo parikymppinen on ehdoton maksimi! :DVoisin lähteä 30e panoksella tähän.
Mulla on sen verran vetoja vetämässä vieläkin ja tappioita tullut, että tuo parikymppinen on ehdoton maksimi! :D
Joten jos limini ei nappaa tuolla panoksella niin @Linjatuomari lähtee? :)