Moi, mää löin jo tuon Hasselbainkin kanssa ja vaikka Ahtiin ja SaiPaan luotankin, niin olkoon 20€ betti tähän kohteeseen riittävä.
Ens kertaan sitten.
Moi, mää löin jo tuon Hasselbainkin kanssa ja vaikka Ahtiin ja SaiPaan luotankin, niin olkoon 20€ betti tähän kohteeseen riittävä.
Lehtivuori vs KalPan Juuso Riikola pistepörssi veto? Runkosarjan osalta.
Ei loukkaantumis pykäliä ja tasapisteissä ppg ratkaisee.
Vastatarjous: Väitän, että Ilveksen Otto Koivula ja Teemu Lepaus tekevät yhteensä enemmän pisteitä, kuin em. Kerho- kaksikko.
Tälle kuitti. Eli 20e panosSopii.
Sopii.
Ei ole oikein KalPaan paljon luottoa tuolla voimasuhdeketjussa niin löytyisikö täältä halukasta lyömään vetoa, että KalPa ei pelaa playoffeissa.
Minulle siis sijat 1-10 ja sinulle 11-15.
Voin lyödä vetoa yhteensä 500 euron edestä.
Kiinnostaisiko Pelicans vs KalPa veto?
Ei ole oikein KalPaan paljon luottoa tuolla voimasuhdeketjussa niin löytyisikö täältä halukasta lyömään vetoa, että KalPa ei pelaa playoffeissa.
Minulle siis sijat 1-10 ja sinulle 11-15.
Voin lyödä vetoa yhteensä 500 euron edestä.
Löytyisikö innokkaita tällaiseen vetoon?
Tarkoituksena on tietää mahdollisimman monta vähintään 20 maalia tulevassa runkosarjassa iskevää pelaaja.
Kukin luo oman listansa pelaajista joiden uskoo yltävän kyseiseen rajapyykkiin. Pelaajia saa olla listalla niin monta kuin itse haluaa nimetä.
Kauden lopussa jokaisesta listalla olevasta vähintään 20 maalia tehneestä pelaajasta saa 1 pisteen. Jokaisesta listalla olevasta alle 20 maalia tehneestä pelaajasta saa -1 pisteen.
Panos voisi olla vaikka 10€ ja voittaja kerää potin kaikilta osallistuneilta.
Hyvin pienellä betsillä voisin lähteä. 20€ ja runkosarjassa ylemmäksi sijoittuva vie. Ok?
Pelicans kelpas. Mites Ässät?
Kelpaa. Eli KalPa vs Ässät runkosarjasijoitus ja minä väitän, että KalPa sijoittuu ylemmäs. Käviskö 20 euron panos?
Tarkoituksena on tietää mahdollisimman monta vähintään 20 maalia tulevassa runkosarjassa iskevää pelaaja.
Kukin luo oman listansa pelaajista joiden uskoo yltävän kyseiseen rajapyykkiin. Pelaajia saa olla listalla niin monta kuin itse haluaa nimetä.
Kauden lopussa jokaisesta listalla olevasta vähintään 20 maalia tehneestä pelaajasta saa 1 pisteen. Jokaisesta listalla olevasta alle 20 maalia tehneestä pelaajasta saa -1 pisteen.
Voisin olla myös kiinnostunut.Mukana.
Tämä vaikuttaisi ainakin minusta hyvältä suunnitelmalta.Voisin olla myös kiinnostunut.
Löytyisköhän tähän joku ulkopuolinen taho joka haluaisi listat kerätä sovittuun päivämäärään mennessä ja julkaista ne sitten tänne niin ei pääse kukaan kilpailuun osallistuva taktikoimaan (tästä voidaan toki joustaa jos kaikki haluavat osallistua itsekin)?
Liiga näyttäisi alkavan 8.9. niin olisiko viimeistään 6.9. hyvä aika palautella listat, jolloin saataisiin vetoon kaikki halukkaat, tällä Listamiehellä olisi pari päivää aikaa julkaista listojamme ja joukkueilla olisi vielä aikaa hommata ne potentiaaliset 20 maalin raapijat riveihinsä?
Kuulostaa mielenkiintoiselta, mutta tuo pleijareihin aika epäedullisen asetelman, kun toisella saattaa olla toistakymmentä peliä enemmän. Toki panos niin pieni, että väliäkö tuolla. Mukana!Joskus tuli kavereiden kesken pelattua Liigapörssiä niin, että sai käyttää vain "oman joukkueen" pelaajia. Eli mulla käytössä vain HPK:n pelaajat. Jos Liigan sisällä tapahtui siirto, luonnollisesti siirtyi pelaaja myös siellä toisen käyttöön.
Löytyiskö täältä innokkaita lähtemään tällaiseen mukaan koko kaudeksi? Laitetaan jokainen kolehtiin nimellinen viiden euron panos, käytössä vain yhden joukkueen pelaajat Liigapörssissä. Voittajalle koko summa. Panostus siksi pienempi ettei kynnys osallistua ole ihan mahdoton. Vaihtoja saat käyttää miten huvittaa, jokaisella joukkueella runkosarjassa kuitenkin sama määrä pelejä. Sillähän ei ole merkitystä vaikka mukana olisikin managereita, joilla käytössä sama joukkue, avaa vaan mahdollisuuksia enemmän pakolliseen taktikointiin.
Kuulostaa mielenkiintoiselta, mutta tuo pleijareihin aika epäedullisen asetelman, kun toisella saattaa olla toistakymmentä peliä enemmän. Toki panos niin pieni, että väliäkö tuolla. Mukana!
Joskus tuli kavereiden kesken pelattua Liigapörssiä niin, että sai käyttää vain "oman joukkueen" pelaajia. Eli mulla käytössä vain HPK:n pelaajat. Jos Liigan sisällä tapahtui siirto, luonnollisesti siirtyi pelaaja myös siellä toisen käyttöön.
Löytyiskö täältä innokkaita lähtemään tällaiseen mukaan koko kaudeksi? Laitetaan jokainen kolehtiin nimellinen viiden euron panos, käytössä vain yhden joukkueen pelaajat Liigapörssissä. Voittajalle koko summa. Panostus siksi pienempi ettei kynnys osallistua ole ihan mahdoton. Vaihtoja saat käyttää miten huvittaa, jokaisella joukkueella runkosarjassa kuitenkin sama määrä pelejä. Sillähän ei ole merkitystä vaikka mukana olisikin managereita, joilla käytössä sama joukkue, avaa vaan mahdollisuuksia enemmän pakolliseen taktikointiin.
Ei ole, kunhan tajuaa ottaa HPK:n jengikseen. Oma vika, jos tyytyy tapparoihin tai kärppiin.Pleijarit olis tosiaan liian epäreilu.
Joskus tuli kavereiden kesken pelattua Liigapörssiä niin, että sai käyttää vain "oman joukkueen" pelaajia. Eli mulla käytössä vain HPK:n pelaajat. Jos Liigan sisällä tapahtui siirto, luonnollisesti siirtyi pelaaja myös siellä toisen käyttöön.
Voisin lähtee tähän Tapparalla, se joukkuen kuka kerää pisteitä enemmän voittaa? Mites noi vaihot että miten ne ilmotetaan?
Ei tässä mitään oteta, vaan suosikkijengillä mukaan, kuten säännöissä sanotaan.Ei ole, kunhan tajuaa ottaa HPK:n jengikseen. Oma vika, jos tyytyy tapparoihin tai kärppiin.