Näin.Kuitti.
Sinä väität siis että SaiPa on ylempänä sarjataulukossa runkosarjan päätyttyä, minä että KalPa.
Näin.Kuitti.
Sinä väität siis että SaiPa on ylempänä sarjataulukossa runkosarjan päätyttyä, minä että KalPa.
Jokaiselle kaudelle pitää olla yksi extraordinary veto ja tässä tulee se meikäläisen vuoden pakollinen:
Joukkueiden parhaat pistemiehet (Panos: 30€)
- Yksi vastustaja meikäläiselle hakusessa.
- Veikataan vuorotellen jokaisen joukkueen parhaita pistemiehiä, pienillä twisteillä tietysti:
- Vain täysin oikein menneistä veikkauksista saa pisteen. Eli siis jos minä olen veikannut Dallasin parhaan pistemiehen tulevalla kaudella olevan Dan Hamhuis ja vastustaja on veikannut Julius Honkaa, mutta sisäisen pistepörssin voittaakin Alexander Radulov, emme saa kumpikaan pistettä. Jos kuitenkin Hamhuis voittaisi, minä saisin pisteen. Yksinkertaista, eh?
- Vastustajani saa olla ensimmäisenä vuorossa ja valita mistä joukkueesta valitaan ja samalla valitsee oman ehdokkaansa tuosta ko. joukkueesta
- En saa veikata samaa pelaajaa eli jos vastustaja X haluaa aloittaa vaikka joukkueesta Tampa Bay Lightning ja valitsee Dan Girardin, en saa häntä valita.
- Tämän jälkeen suoritan oman veikkaukseni ja siirrymme seuraavaksi minun valitsemaani joukkueeseen josta suoritan samalla oman valintani. Homma jatkuu samalla kaavalla loppuun asti, kunnes kaikista joukkueista on saatu veikattua voittajat.
- Tasatilanteessa katsotaan sitten, että kummalla on enemmän parempia sijoituksia. Eli jos kummallakin on 11 oikein veikattua joukkueen sisäisen pistepörssin voittajaa, mutta vastustajalla on sitten kakkossijan haltijoita 3 (vs minun 2), hän voittaa. Helvetin vaikeasti sanottu, mutta yksinkertainen tie-breaker siis kuitenkin kyseessä :D
- Loukkaantumispykäliä ei miesten peleissä tunneta eli jos sinun valitsema Chris Kunitz loukkaantuu heti eikä pelaa enää ikinä, no can do - Shit happens.
- Pidätän oikeudet sääntöjen muutoksiin mikäli vastustajan kanssa niin yhteistuumin päätämme. Kehitysideoita / huomautuksia saa antaa.
Ja sitten nopein ilmoittautumaan meikäläiselle.
NHL-puolella vedettiin @Lico kanssa tämä veto jo, mutta pistetään tänne tarjolle Liigasta vastaavanlainen. Lico, jos olet kuulolla ja halukas niin 30€ panoksella olet tervetullut vastustaja.
Joukkue FH LT
HIFK Juha-Pekka Haataja Erik Thorell
HPK Teemu Turunen Mikko Lehtonen
Ilves Tapio Laakso Otto Koivula
Jukurit Zach Budish Henrik Koivisto
JYP Antti Suomela Jarkko Immonen
KalPa Janne Tavi Alex Lavoie
KooKoo Eero Savilahti Anrei Hakulinen
Kärpät Nicklas Lasu Ville Leskinen
Lukko Ville Vahalahti Janne Keränen
Pelicans Iikka Kangasniemi Hannes Björninen
SaiPa Kim Strömberg Anssi Löfman
Sport Ville Viitaluoma Joonas Komulainen
Tappara Tomas Zaborsky Kristian Kuusela
TPS Ilari Filppula Tomi Kallio
Ässät Simon Suoranta Ville Korhonen
Tapparalle tulee vaikea kausi. Katastrofistakin voi puhua, ekalla kierroksella säälejä / poffeja ulos. Tukkamies on nähty. Saa ottaa talteen.
Niitä on nyt ollut ainakin sinisenä, valkoisena, oranssina (?) ja harmaana. Kaipa sen Tapparan logon voi mustaankin lippikseen vielä painaa. Hameväelle voisi kelvata vaaleanpunainenkin versio.
KuittiaTeloitusviisikot kamppailemaan kunniasta eli jäähyminuuteista!
Minä:
Kai Kantola (KalPa) - Markku Flinck (Jukurit) - Ilkka Pikkarainen (TPS)
Joe Finley (HIFK) - Ben Blood (ÄSS)
@FutureHockey :
Antti Tyrväinen (PEL) - Siim Liivik (KooKoo) - Otto Karvinen (KÄR)
Markus Kankaanperä (SPO) - Nolan Yonkman (JYP)
20euroa.
@FutureHockey ?
Jos olet näin varma asiastasi, niin voinet lyödä kanssani vetoa?
Väitän että Tappara ei voita mestaruutta ensi kaudella. Sinä väität että voittaa. Panoksen saat valita itse väliltä 20-100€.
Teloitusviisikot kamppailemaan kunniasta eli jäähyminuuteista!
Minä:
Kai Kantola (KalPa) - Markku Flinck (Jukurit) - Ilkka Pikkarainen (TPS)
Joe Finley (HIFK) - Ben Blood (ÄSS)
@FutureHockey :
Antti Tyrväinen (PEL) - Siim Liivik (KooKoo) - Otto Karvinen (KÄR)
Markus Kankaanperä (SPO) - Nolan Yonkman (JYP)
20euroa.
@FutureHockey ?
Tuo varmaa oli tehty yksityisviestein vuoron perään draftaamalla.Olisko tähän voinut lähteä vielä kolmantena mukaan? Ja oliko minkälaiset säännöt? Siis jos saa olla samoja pelaajia kuin muilla niin sitten voisin lähteä 20€ messiin? Tossa on jo niin "kovia" ukkoja varattu että ton 10 ulkopuolelta voi olla vaikeaa löytää 5 eri pelaajaa, ainakin jos haluaa voittaa kyseisen vedon.
Mikäli vaan käy niin nappaisin molemmat kiinni 50e panoksella.Kiinnostaisiko jotakuta lähteä vielä viisikkovetoon, jota jo muutamat täällä ovat harrastaneet? Eli kumman kolme hyökkääjää ja kaksi puolustajaa tekee enemmän pisteitä, yksi pelaaja/Liiga-joukkue. Varaillaan yksityisviestein järjestyksessä sinä, minä, minä, sinä, sinä, minä, minä... (tai jos haluat niin päinvastaisessa järjestyksessä) Panoksena 20-50e.
Entä junnuvetoon? Eli varattaisiin samassa järjestyksessä pelaajia. Eli kumman kolme hyökkääjää ja kaksi puolustajaa tekee enemmän pisteitä. Nyt ei joukkuerajoituksia, vaan voi ottaa vaikka kaikki pelaajat samasta joukkueesta. Pelaajia saisi varata vain vuonna 1997 tai sen jälkeen syntyneiden joukosta. Panos 20-50e.
Ja molempiin sellainen sääntö, että yhden pelaajan saa vaihtaa perjantaihin 8. syyskuuta kello 16 mennessä, JOS tiedetään, että pelaaja on loukkaantunut tai ei aloita Liigaa, koska pelaa tuolloin Pohjois-Amerikassa tai on siirtynyt johonkin muuhun Liigaan.
Mikäli vaan käy niin nappaisin molemmat kiinni 50e panoksella.
Kuittia tähän.Seuraavanlaiset jengit saatiin kasaan:
Viisikkoveto (yksi pelaaja per joukkue):
@Abdel:
Tomi Kallio (TPS) - Jarkko Immonen (Jyp) - Ville Leskinen (Kärpät)
Niko Peltola (Ässät) - Mikko Kousa (Pelicans)
@Mac^:
Kristian Kuusela (Tappara) - Erik Thorell (HIFK) - Ville Vahalahti (Lukko)
Mathias Porseland (HPK) - Juuso Riikola (KalPa)
Junnuveto (vuonna 1997 ja sen jälkeen syntyneet, ei joukkuerajoituksia):
@Abdel:
Jerry Turkulainen (Jyp) - Joni Ikonen (KalPa) - Joona Koppanen (Ilves)
Urho Vaakanainen (SaiPa) - Robin Salo (Sport)
@Mac^:
Otto Koivula (llves) - Petrus Palmu (TPS) - Kristian Vesalainen (HPK)
Miro Heiskanen (HIFK) - Jesper Lindgren (HPK)
Säännöistä:
1) Yhden pelaajan vaihtosääntö molemmissa: eli saa vaihtaa yhden pelaajan ennen runkosarjan alkua (ennen 8.9. kello 16), mikäli pelaaja on loukkaantunut tai on Pohjois-Amerikassa tai siirtynyt johonkin muuhun Liigaan.
2) Kyse siis runkosarjan pisteistä. Kumman joukkue tekee yhteensä eniten pisteitä, voittaa vedon.
3) Tasapisteissä tsekataan, kummalla enemmän maaleja.
4) Molemmissa panoksena 50€.
@HOOLIGAN_ ja @knttrtknkn1 teloitusviisikot kamppailemaan kunniasta eli jäähyminuuteista! Molemmissa pelipaikoissa yksi "varahevonen" jos jonkun pelimäärä jää loukkaantumisen tai pelaajasiirron (liigan ulkopuolelle) myötä alle 20.
@HOOLIGAN_
Antti Tyrväinen (Pelicans) - Tommi Tikka (Sport) - Jari Sailio (Kärpät)
Markus Kankaanperä (Sport) - Joe Finley (HIFK)
Vara F, Saku Salminen (SaiPa)
Vara D, Henrik Tallinder (TPS)
@knttrtknkn1
Siim Liivik (KooKoo) - Taavi Vartiainen (Sport) - Matti Lamberg (Ässät)
Ben Blood (Ässät) - Jyri Marttinen (Lukko)
Vara F, Ilkka Pikkarainen (TPS)
Vara D, Nolan Yonkman (JYP)
Panos 20euroa.
Vahvista @knttrtknkn1
Kiinnostaisiko jotakuta lähteä vielä viisikkovetoon, jota jo muutamat täällä ovat harrastaneet? Eli kumman kolme hyökkääjää ja kaksi puolustajaa tekee enemmän pisteitä, yksi pelaaja/Liiga-joukkue. Varaillaan yksityisviestein järjestyksessä sinä, minä, minä, sinä, sinä, minä, minä... (tai jos haluat niin päinvastaisessa järjestyksessä) Panoksena 20-50e.
Entä junnuvetoon? Eli varattaisiin samassa järjestyksessä pelaajia. Eli kumman kolme hyökkääjää ja kaksi puolustajaa tekee enemmän pisteitä. Nyt ei joukkuerajoituksia, vaan voi ottaa vaikka kaikki pelaajat samasta joukkueesta. Pelaajia saisi varata vain vuonna 1997 tai sen jälkeen syntyneiden joukosta. Panos 20-50e.
Ja molempiin sellainen sääntö, että yhden pelaajan saa vaihtaa perjantaihin 8. syyskuuta kello 16 mennessä, JOS tiedetään, että pelaaja on loukkaantunut tai ei aloita Liigaa, koska pelaa tuolloin Pohjois-Amerikassa tai on siirtynyt johonkin muuhun Liigaan.