Onko sulla @Wicci tallessa noita nimimerkkejä ketä tähän osallistui? Mullehan tämä meni, mutta en kimppaa enää löytänyt tänään että olisin saanut nimimerkit tägättyä (+se yks jolla ei ollut tunnuksia). Maksutiedot olin jo laittanut kimpan sivulle viestillä.Joskus tuli kavereiden kesken pelattua Liigapörssiä niin, että sai käyttää vain "oman joukkueen" pelaajia. Eli mulla käytössä vain HPK:n pelaajat. Jos Liigan sisällä tapahtui siirto, luonnollisesti siirtyi pelaaja myös siellä toisen käyttöön.
Löytyiskö täältä innokkaita lähtemään tällaiseen mukaan koko kaudeksi? Laitetaan jokainen kolehtiin nimellinen viiden euron panos, käytössä vain yhden joukkueen pelaajat Liigapörssissä. Voittajalle koko summa. Panostus siksi pienempi ettei kynnys osallistua ole ihan mahdoton. Vaihtoja saat käyttää miten huvittaa, jokaisella joukkueella runkosarjassa kuitenkin sama määrä pelejä. Sillähän ei ole merkitystä vaikka mukana olisikin managereita, joilla käytössä sama joukkue, avaa vaan mahdollisuuksia enemmän pakolliseen taktikointiin.
Noniin elikkäs; alla oleville käyttäjille olen lähettänyt yksityisviestiä tuosta liigapörssikimpasta. Osa ei ollut nimimerkkiään ilmoittanut, joten vähän sai kaivella, mutta kaikki ilmoittautuneet löytyivät. Sille yhdelle nimimerkittömälle tiedoksi, että maksutiedot löytyvät myös kimpan viestiosiosta. Wicci ilmeisesti ottaa vastuun tästä kaverista jos maksua ei näy? ;)
@Wicci
@HockeyForLife
@Bobby
@-One-
@sean
@Leikkikalugangsteri
@KooJii_#1
@huhheijaa
@Lättyä
@Gilmore
@Väbä
Heh, oli tosiaan vaan tuollainen nimellispanos tällä kertaa. Alla vielä lainaus säännöistä.Onhan hyvä että poistuin voitetun jakson jälkeen, kun luulin että se on 5e per jakso ja maksuja ei kuulunut. Olisin alistanut. :D
Jokainen osallistuja siis kuittaa runkosarjan päätyttyä 5€ voittajalle, lasketaan kaikki kierrokset yhteen ja pleijarit jätetään väliin.
Wicci ilmeisesti ottaa vastuun tästä kaverista jos maksua ei näy? ;)
Okei, kokeillaan vähän riskillä. Lähteekö joku mukaan pienellä panoksella tälläisen vetoon:
Minä väitän, että Sportin Sam Povorozniouk tekee 10 maalia tai enemmän ensikaudella ja sinä väität, että tekee alle 10 maalia. Ei mitään ottelurajoituksia. Vaikka 20€ panoksella?
No mutta täähän meni ihan viimesen päälle putkeen. Tiukka skaba mun osalta loppuun asti. :DLuuserivedon lopullinen tilanne
Nolan Yonkman 8+3=11 @Mängimies
Teemu Väyrynen 1+17=18 @Zohan
Jere Sneck 14+5=19 @FutureHockey
Valtteri Hietanen 11+8=19 @Linjatuomari
Nestori Lähde 53+1=54 @Ishmael
Eli Mängimies tämän vei. Laittelepa maksuohjeita YV:llä.
@Jan Koller , väittää, että Ässät on 8 parhaan joukossa, minä väitin, että ei ole. Jossain vaiheessa näytti, että häviän vedon varmasti. Nyt kaikki auki.
Rahat tulossa!@Krepo tämä ratkesi lopulta edukseni. Laitan yv viestin, jolla voit maksun kuitata. Ok?
Voisin ottaa vastaan tästä vetoehdotus 1:sen, eli Leino & Turunen tekevät yhteensä vähintään 70 tehopistettä. Minä vastaan että ei tee yhteensä 70 tehopistettä. Panos 20 euroa?
Luuserivedon lopullinen tilanne
Nolan Yonkman 8+3=11 @Mängimies
Teemu Väyrynen 1+17=18 @Zohan
Jere Sneck 14+5=19 @FutureHockey
Valtteri Hietanen 11+8=19 @Linjatuomari
Nestori Lähde 53+1=54 @Ishmael
Eli Mängimies tämän vei. Laittelepa maksuohjeita YV:llä.
Ainiin tämäkin oli. Olin jo ehtinyt unohtaa. Enpä taida kehdata enää periä rahoja kun vedon ratkeamisestakin on jo aikaa. Kiitokset osallistujille kuitenkin ja ensi kaudella kenties uudestaan isommalla porukalla!
Se ois (uskokaa tai älkää kiekkokauden 17-18 vimonen veto meikäläisellä) @Uniquewn :n kanssa kisataan tehopisteistä runkosarjassa seuraavilla jengeillä:
Minä:
Puustinen (JYP) - Lasu (KÄR) - Haataja (HIFK)
Lehtonen (TAP) - Heshka (KÄR)
@Uniquewn :
Kuusela (TAP) - Immonen (JYP) - Filppula (TPS)
Mäenpää (JYP) - Tallinder (TPS)
Panos 50e
@Uniquewn kuittaa.
3) Tappara pelaa finaaleissa. Väität, että ei pelaa. 20-50€.
Ei pelaa ja otetaan tuo 50€
Haluatko samanlaisen vedon, mutta Lehtosen kanssa? Eli Mikko Lehtonen vs. Janne Niskala, kumpi tekee enemmän pisteitä? 20 euroa ja ottelurajaksi minkä haluat.
No hulluhan mä olisin jos en tähän tarttuisi. Laitettaisko se sama 50 peliä.
Kärppäkannattajat hereillä! Tai miksei muutkin, jotka Kärppiin luottavat. Vetoa tarjolla: kumpi voittaa mestaruuden 2018?
Minä valitsen Tapparan ja sinä Kärpät. Kerrointa 2 ei taida kummallekaan saada mistään, niin hoidetaan ilman vedonvälittäjiä.
Panos: 20-50 euroa.
No otetaan pikku jännäri. 20e?Eikö ketään tosiaan kiinnosta tämä?
No otetaan pikku jännäri. 20e?
@TuamasLöyty! Sijoitukset veikkasin kuitenkin oikein. Laita yksityisviestillä koska ja mihin haluat pullon toimitettavan.