Kuitti!
Sovitaanko vielä, että tasapisteissä se voittaa, kumman jätkillä enemmän maaleja? Jos nekin tasan, niin sitten olkoon tasapeli... vai ppg-edulla? :D
Kuitti!
Selvä, otetaan otteluraja pois. Ja hyvä tarkennus tuo että ainoastaan Liigassa tehdyt pisteet lasketaan. Sitä tarkoitinkin, mutta unohtui näemmä pistää se.Jos jätetään otteluraja pois niin oon mukana.
Ja koskee pisteitä liigassa.
P.S isä Tanus on loistava kirurgi. Mun olkapäät korjannut. Ajattelin että kiinnostaa.
Otetaan toi ppg?Sovitaanko vielä, että tasapisteissä se voittaa, kumman jätkillä enemmän maaleja? Jos nekin tasan, niin sitten olkoon tasapeli... vai ppg-edulla? :D
Otetaan toi ppg?
PPG on oma ehdotus.Otetaan vaan, mutta kumpi siis on tärkeämpi prioriteetti? Maalit vai PPG?
PPG on oma ehdotus.
Ja vielä pukkaa veteraaniviisikkoa @Mac^ n kanssa.
Abdel:
Perrin - Vahalahti - Tuppurainen
Kukkonen - Niskala
Mac^:
Immonen - Kallio - Filppula
Tallinder - Marttinen
Ja kuitti tälle. Ok.Selvä, otetaan otteluraja pois. Ja hyvä tarkennus tuo että ainoastaan Liigassa tehdyt pisteet lasketaan. Sitä tarkoitinkin, mutta unohtui näemmä pistää se.
Eli siis Tanus vs Lepaus pistemäärä Liigassa tällä kaudella. Ei ottelurajaa, maalit ratkaisee ja sen jälkeen PPG. Panos 20 euroa.
Löytyisikö innokkaita tällaiseen vetoon?
Tarkoituksena on tietää mahdollisimman monta vähintään 20 maalia tulevassa runkosarjassa iskevää pelaaja.
Kukin luo oman listansa pelaajista joiden uskoo yltävän kyseiseen rajapyykkiin. Pelaajia saa olla listalla niin monta kuin itse haluaa nimetä.
Kauden lopussa jokaisesta listalla olevasta vähintään 20 maalia tehneestä pelaajasta saa 1 pisteen. Jokaisesta listalla olevasta alle 20 maalia tehneestä pelaajasta saa -1 pisteen.
Panos voisi olla vaikka 10€ ja voittaja kerää potin kaikilta osallistuneilta.
Ottaako joku vastaan vedon runkosarjan korkeammasta sijoituksesta. Minä otan Pelicans, sinä otat yhden joukkueista KalPa, Sport, Ilves? Panos 20-200e?
Tarjoan seuraavia vetoja:
2. SaiPan Lasse Lappalainen tekee enemmän pisteitä kuin Ässien Niko Peltola?
Panos: 20€
(veto on voimassa vain, jos molemmat pelaajat pelaavat vähintään 40 ottelua)
Tämä käy hyvin, olisko vaikka 50 peliä?
Haluatko samanlaisen vedon, mutta Lehtosen kanssa? Eli Mikko Lehtonen vs. Janne Niskala, kumpi tekee enemmän pisteitä? 20 euroa ja ottelurajaksi minkä haluat.
No hulluhan mä olisin jos en tähän tarttuisi. Laitettaisko se sama 50 peliä.
Olisi mielenkiintoista tietää löytyykö Liigan puolelle myös halukkuutta esimerkiksi tuommoiseen NHL-tyyliseen kolmikkovetoon tai luuserivetoon?
En ole tätä ketjua seurannut, joten kysytääs täältä, että onko tuo luuseriveto kasassa? Voisin lähteä mukaan. Jos ei vielä ole kasassa, niin löytyykö kiinnostuneita?
Säännöt ovat siis hyvinkin yksinkertaiset. Jokainen valitsee itselleen pelaajan ja tarkoituksena kerätä mahdollisimman vähän tehopisteitä ja toisaalta missata mahdollisimman vähän pelejä. 20 euroa per pelaaja. Jos vähintään 10 osallistujaa, niin saat sijoittaa toiset 20 euroa toiseen pelaajaan. Samaa pelaajaa ei voi kuitenkaan kukaan valita.
Haastankin @Lico ja muut mukaan tähän.
Varaan itselleni luuserivetoon JYPin Nolan Yonkmanin.