Palstalaisten ikäjakauma?

  • 11 815
  • 83

Ikäsi?

  • -15

    Ääniä: 5 0,9%
  • 16-17

    Ääniä: 21 4,0%
  • 18-19

    Ääniä: 47 8,9%
  • 20-21

    Ääniä: 47 8,9%
  • 22-23

    Ääniä: 59 11,2%
  • 24-25

    Ääniä: 43 8,1%
  • 26-27

    Ääniä: 49 9,3%
  • 28-29

    Ääniä: 38 7,2%
  • 30-31

    Ääniä: 42 8,0%
  • 32-33

    Ääniä: 44 8,3%
  • 34-35

    Ääniä: 32 6,1%
  • 36-37

    Ääniä: 20 3,8%
  • 38-39

    Ääniä: 21 4,0%
  • 40-

    Ääniä: 60 11,4%

  • Äänestäjiä
    528

Pekkis

Jäsen
Jatkoajan keski-ikää, otaksun - muuten en keski-ikää ihan vielä lähentele. 30-31 merkitty.

Mutta minä lähentelen. Muistan hyvin, kun Frederik aikoinaan lauloi "Mä oon kolmekymppinen, kolmekymppinen, takana on luja putki rilluvuosien" rallatustaan. Pieni poika ihmetteli, että kuinka joku voi olla noin helvetin vanha. No, se rajapyykki jäi taakse vajaat 15 vuotta sitten...

Mutta ei hätää, kiitettävän hyvin vielä toimii.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ryhmään 40 ja siitä eteenpäin eli tuhkaluukku on jo hankittu ja testamentti laadittu.

vlad.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Melko huvittavaa äänestää omasta iästään. Mielenkiintoinen ketju toki sinänsä.

Itse olen vankasti vähemmistössä, kuinkas muuten ja jälleen kerran.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
36-37-kategoriassa vielä pari kuukautta.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eipä tuossa tuloksessa ole mitään yllättävää. Ehkä noin kaksvitosia on vähänlaisesti, mutta muuten hyvin tasaista. Yli 40:kin jakautuisi pieniin osiin, jos jakoa jatkettaisiin kahden välein, kuten siihenkin asti. Piikit osuu hieman päälle kahdenkympin ja noin kolmenkympin tienoille. Ei kovin suuri yllätys.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Ensi tammikuussa siirryn tuohon kunniakkaaseen 40- joukkoon. Tänään 39.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Syntymäpäivä. 31 vuotta. Opiskelija.
Elämä: rentoa.
Ulkona: aurinko.
Rahaa: muilla.
Nyt: kahvia.
Sitten: puistoon.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Töistä on päästy ja orastavaa dominointia on jo havaittavissa. 40- eli jaetulla pronssisijalla ollaan kahden muun vanhan käyrän kanssa.
Täältä nro 24 Wanhat käyrät -koplaan. Mielenkiintoinen asteikko muuten, 16 ja 40 vuoden välillä sipsutellaan kahden vuoden askelin ja sitten tulee tämä meidän homekorvien ynnämuut-nippu.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Meikäpoika kuuluu Teemu Selänteen ikäluokkaan, joten ihan huipulla tässä vielä pelataan vaikka neljänkympin raja jo ylitettiinkin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Täältä nro 24 Wanhat käyrät -koplaan. Mielenkiintoinen asteikko muuten, 16 ja 40 vuoden välillä sipsutellaan kahden vuoden askelin ja sitten tulee tämä meidän homekorvien ynnämuut-nippu.

Samaa mietin minäkin, vaikken tuohon "molemmat jalat haudassa" -ryhmään kuulukaan.

En oikein muutenkaan ymmärrä tuota jaottelua, vuodella tai parilla kun on väliä vain ennen kuin saavuttaa täysi-ikäisyyden ja viinaiän, ja sitten toisessa päässä eläkeiän. Vaikka viiden vuoden ryhmät aina seitsemäänkymppiin ja sitä vanhempiin asti olisi tarjonnut mielenkiintoisempaa tietoa palstan ikäjakaumasta.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Olin rohkea ja äänestin itseni nuorisokerhoon. 19,5 vuotta on mittarissa tuossa heinäkuun puolessa välissä, joten tästä päätellen kuulun vielä 18-19 vuotiaisiin, jos pyöristää tuon iän. Hassu selitys.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kieltäydyn äänestämästä, koska jaottelu on liian tiivis. Lisäksi vaihdan kuukauden päästä ryhmää, joten sikälikin aivan turha vääristellä tilastoja. Jos jotakuta nyt kiinnostaa, niin edustan kunniakkaasta 70-luvun viimeisiä kuukausia, 31 vielä mittarissa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Aika huonosti enää muistan 40-vuotispäiväni, kun siitäkin on kulunut jo yli 15 vuotta eli siihen lähimpänä eläkeikää (ja hautaa) olevien lahkoon kuulun.

Noh - mitä tästä minun tapauksestamme opimme: "Vanhuus ei opeta kuin hiljaa kävelemään!"
Toinen ja yhtä oikea vastaus olisi: "Emme mitään!"
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Täältä äääni osastolle paljon kokemusta ja kohtuudella ikää, eli 53 vee.

Onpas pojat laittaneet pienet välit kloppiosastolle, mutta meitä elämää ja kaikennäköisiä kremppoja ja tauteja nähneitä ei ole huomioitu ollenkaan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Rehellinen vastaus annettu ja ikuinen nuoruus ainakin Jatkoajassa saavutettu. Kolmekybää pyörähtää mittariin vasta parin viikon päästä.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Itse kuulun todellakin vähemmistöön, tuli heitettyä rasti kohtaan -15. Ikää tosiaan mittarissa vaivaiset 14 vuotta, mutta hyvin täällä on mukana pärjännyt.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Itse kuulun todellakin vähemmistöön, tuli heitettyä rasti kohtaan -15. Ikää tosiaan mittarissa vaivaiset 14 vuotta, mutta hyvin täällä on mukana pärjännyt.

Hattu pois kun noin nuorena pystyy tuottamaan kirjoitusasultaan laadukasta tekstiä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hattu pois kun noin nuorena pystyy tuottamaan kirjoitusasultaan laadukasta tekstiä.

Minkähän peiton tässä nostaisi pois, kun kaksi tuon ikäistä kykenevät järkevään keskusteluun. Niin, ja vuosi tai pari taitaa tuossa iässä olla ikuisuus, mutta edes reilu kymmenen vuotta eteenpäin, niin aika on juossut jo lujaa karkuun.

Se kolkuttelee siellä, ajan kuluminen.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pieni hymähdys pääsi, kun 15-vuotias kehuu 14-vuotiasta kypsäksi ja vielä tässä ketjussa. No hyvä kun on laadukasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös