Korjaatteko samalla tämän?iOS13-bugi, korjaantuu seuraavalla XF-päivityskerralla. Sitä ennen useampi kiihkeä täpäytys hakukenttään pitäisi tuoda näppiksen esiin (ehkä).
Korjaatteko samalla tämän?iOS13-bugi, korjaantuu seuraavalla XF-päivityskerralla. Sitä ennen useampi kiihkeä täpäytys hakukenttään pitäisi tuoda näppiksen esiin (ehkä).
Kas, se jättää sen boldattuna jos foorumissa joku muu ketju on lukematta, vaikka tuon olisi lukenut. Laitetaan kuntoon. Kiitos havainnosta!
Nyt pitäisi toimia loogisemmin. @Mängimies
Sininen ukko ylälaidasta talon vierestä -> Huomioimatta jätetyt -> Huomioi jäsenMiten saan vahingossa hiljennetyn käyttäjän pois mutelta? ”Et huomioi tämän käyttäjän viestejä”
Näitä mainoksia vois joku vähän enemmän miettiä. Ymmärrän, että mainoksista tulee massia ja pätäkkää, mutta kyllä sieppaa ihan kunnolla nämä moneen suuntaan ruudun ulkopuolelle levittyvät lakanat. Liitteenä esimerkki Veikkauksen mainoksesta, joka on jo paha, sekä pinkkipohjaisesta änärimatsimainoksesta, joka on vielä aivan saatanasti pahempi.
Joskus kun yrittää tallentaa luonnosta niin käy niin että näkymä on kuin liitteessä eikä silloin vissiin voi tallentaa luonnosta kun se valikko on piilossa... Eikä auta vaikka menee koko tekstin alkuun ja laittaa sinne jonkin merkin... silti se hyppäyttää sen tallenna luonnos- kohdan piiloon. Käytössä Anroid puhelin....
Pientä klappia on vieläkin, Veikkauksen mainos on hitusen palstaa leveämpi, mikä näyttää hölmöltä ja huonontaa käytettävyyttä. Lisäksi mainoksen alareuna on jostain syystä piilossa, mikä toki ei minua haittaa, mutta teitä tai mainostajaa voi haitata.Kyseisen Veikkauksen mainokseen liittyeen palstalle tehtiin pieni muutos tänään jonka johdosta tietyille näyttöresoluutioille tarjottiin mainoksia jotka niille eivät sovi. Sen pitäisi nyt olla korjattuna. Kiitos ilmoituksesta!
Johtuukohan tuo Twitter-linkeistä tai jostain, mutta usein NHL-puolella kun klikkaa ketjusta että menisi uusimpiin viesteihin, niin hyppää suoraan muutaman viestin ”taaksepäin” eli jo luettuihin viesteihin. Tämä siis IPhonella ja ollut jo hetken.
Omissa hälytyksissä ei ole enää tykkäyksissä linkkiä kyseiseen viestiin. (Firefox)
Haku ei toimi ollenkaan uusimmalla IOSllä siis kännykän kautta selatessa. Ei pompauta näppäimistöä esiin ja vain noin jää näkyviin.
Toimiikos muuten tämä nyt paremmin?
Lainasin tätä viestiä vain esimerkkinä, ei siis liity lainaamaani viestiin.Pientä klappia on vieläkin, Veikkauksen mainos on hitusen palstaa leveämpi, mikä näyttää hölmöltä ja huonontaa käytettävyyttä. Lisäksi mainoksen alareuna on jostain syystä piilossa, mikä toki ei minua haittaa, mutta teitä tai mainostajaa voi haitata.
Android-puhelimella ja Chromella tämä.
Minä olen havainnut saman ongelman ja kirjoitin joskus siitä tähänkin ketjuun. Hyvä tietää etten ole ainut ja jotenkin toope kun en saa valikkoa toimimaan.Mikäli lainaan pitkää viestiä Androidillani, niin Tallenna/Poista luonnos valikko pompsahtaa joka kerta uudestaan piiloon, kun yritän valikkoa avata. Tuota ei siis pysty mobiililla tällä hetkellä käyttämään lainkaan, vaan kohdistus osuu ihan miten sattuu.